"The Movies" In The Movies kun je zoals de titel al doet vermoeden, je eigen films creëren. Je begint in het jaar 1900, en kunt technologisch evalueren tot het jaar 2010. Het spel biedt je de mogelijkheid om talloze features zelf in elkaar te zetten. Zo kun je zelf de scripts schrijven, de characters verfijnen, de text via de voice communicator inspreken en uiteraard de layout van de film instellen. Een erg orgineel concept dus! The Movies
Lijkt me wel wat Ben benieuwd hoe ze dit uitgewerkt hebben, vooral hoe ze dat hebben gedaan met de vele keuzes die je moet maken bij een film... Hij komt trouwens uit op PC en alle consoles. http://www.themoviesgame.com /edit; hmm gelinkte plaatjes lijken niet te werken - hier de site iig
Je hebt in dit spel wel een aantal doelstellingen. Zo moet je de concurrentie voor zien te blijven, en daarbij moet het publiek ook geamuseerd blijven...
Zoals bekend bij Peter... altijd aparte ideeen. Het is wel afwachten wanneer dit spel OOIT het daglicht zou zien...
moet je effe in het beleid kijken daar staat het in. Leuk idee, waarschijnlijk duurt het tig jaar voordat die uitkomt, maar dan heb je wel wat.
Dit lijkt me best grappig, maar ik hoop niet dat je maar weinig dingen kunt doen anders wordt elke 'film' hetzelfde.
Volgens mij kan je juist allerlei verschillende soorten films maken; western, komedie, horror, science-ficiton, actie, of erotiek Ik vind het iig een origineel spel, hoop dat het wat wordt
offtopic: http://archief.xboxworld.nl/forum/member.php?s=&action=editoptions en daar helemaal naar onderen ontopic: erg origineel en leuk concept.. maarja, zoals we gewend zijn van lionhead studios zal het ERG lang gaan duren voor ie uitkomt
serieus inspreken, serieus????????!!!!!!!!!!!!!! dat lijkt me wel vet , moeten ze er wel een microfoontje bij doen, zal dan wel duur worden het lijkt me wel echt een lache spel
Inspreken lijkt me niet eigenlijk. Ik denk meer dat je een hele shitload aan onderwerpen voor je kiezen krijgt en er gewoon één uit kan kiezen ofzo.