1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Next Mass Effect

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 11 dec 2020.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    RIP EDEN PRIME
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oei, toch wel een aardig stukje sfeerverlies daar, zonde.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Idd, het is maar net de vraag of dit echt een superieure versie wordt waar je weer 40 euro (of wat gaat het kosten?) voor wilt betalen. Buiten dat, ik zie de foto's. Ziet er niet slecht uit. Maar hoe mooi de lensflares ook zijn... vind het wel een beetje overdone op elke foto.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2021
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ga de trilogie toch helemaal naar de tering spelen. Kan me geen fuck schelen dat het er generiek of minder sfeervol uitziet. Mass Effect 1 en 3 sowieso gelijk op de hoogste stand. Niet zeiken, doorgamen. Hoppa!
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    60 euro :+
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Half jaartje wachten en die game is 15-20 euro, en alle bugs zijn eruit gepatched.

    Niet dat ik hem dan ga spelen, want vond Mass Effect niet heel boeiend, maar 60 euro voor lauwe ouwe meuk lijkt me echt teveel ...
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Och, ik heb het er wel voor over, je krijgt er ook behoorlijk veel DLC bij.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415




    60 Euro? Pittig. Dan moet de upgrade wel goed zijn en niet nog meer bugs introduceren. Niet weer zo'n sloppy cash in remaster.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2021
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb onwijs genoten van de trilogie destijds en ook best wat DLC mogen spelen. Volgens mij heb ik het altijd gehouden op één playthrough. Deze remastered versie ga ik sowieso een keer halen wanneer mijn backlog wat gecleared is, ik een PS5 heb en tijd en zin heb om flink een game als Mass Effect in te duiken.

    Hoop alleen niet dat ze teveel van die lens flare MGS Phantom Pain effecten gaan gebruiken. :+
     
    Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Origineel nooit gepeeld.. Dus ga er wel voor zitten in mei.
    €60,- voor drie (remaster) games inclusief DLC is wel oké, toch? Zal fysiek vast ook nog wel ergens goedkoper te vinden zijn bij de release.
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Wanneer je het origineel nooit hebt gespeeld is het sowieso een mooie kans om Mass Effect, met anno 2021 verbeteringen, eindelijk te spelen.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat een genot om de trilogie nog nooit ervaren te hebben.
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Jaa. Ik ook!
    Merk alleen wel dat als het echt “oud” aanvoelt ik er moeilijk doorheen kom. Benieuwd hoe deze gaat zijn
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Qua verhaal net zo goed als Witcher 3. Soms zelfs beter en datzelfde geldt voor de meeste uitbreidingen.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    CoD voelt nog steeds aan zoals tig jaar geleden en Fifa ook. Wordt ook nog gespeeld.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Wat is je punt? Moet ik het ook maar gewoon spelen?
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mijn punt is dat dit xbox360/ps3 generatie spellen zijn. Dit is een generatie waar controls al volledig het huidige systeem van 2 analoge sticks gebruikte in tegenstelling tot Medal of Hpnournof ps1 bijvoorbeeld. Ook was deze generatiespellen al mooi genoeg dat je niet alleennpixels zag en volledige muziek hebt gelijk aan cd kwaliteit.

    De gameplay elementen en besturing van deze generatie is nog steeds niet achterhaalt en in COD of Fifa nagenoeg ongewijzigd gebleven. Als Mass Effect oud aanvoelt zouden de nieuwste CoD en Fifa die sinds xbox360 generatie niet zijn gewijzigd dat ook moeten doen.

    Wel is Mass Effect 1 beetje een uitzondering die wat stijver is dan deel 2 en 3. Maar juist deel 1 is meer aangepast naar de stijl van 2 en 3 dus zou beter moeten spelen dan het origineel.
     
    WorkingTitle en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Helder. Ik vind het al moeilijk op uncharted 1 te spelen, of the last guardian, laatst fallout new Vegas opgestart,m op de pc. Daar kan ik gewoon echt niet meer inkomen.
    Ben te verpest dan denk ik.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809

Deel Deze Pagina