The Orange Box of Mass Effect?

Discussie in 'Algemeen' gestart door wesleyyy, 29 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil 1 van deze 2 games kopen.

Vind ze allebei erg vet maar wil er maar 1 van de 2.

Het gaat echt om de singleplayer dus tf2 boeit me weinig
    Ook Portal is niet meer dan een extratje voor mij.

Het verhaal is ook erg belangrijk want ik wil een goed en spannend verhaal.

2. qusSiaGod

qusSiaGod Registered Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    Mass Effect

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Goede argumenten, nu is die vast overtuigd.

Deze games zijn totaal verschillend. Ik heb beide spellen en kan ook zeggen dat ze beide erg goed zijn. Als je echt voor de single player wilt gaan zou ik zeggen mass effect omdat je over mass effect simpelweg langer doet dan over half life. Half life is natuurlijk vooral een shooter terwijl mass effect ook een hoop RPG elementen kent. Dus het hangt af welk genre je interessanter vindt. Ik zou zeggen, lees even de threads door over deze beide games en oordeel zelf. Lees desnoods nog wat reviews. Hier zal je enkel reacties krijgen over en weer waaruit duidelijk zal worden dat de ene helft ME zegt en de andere helft orange box. Simpelweg omdat beide games erg goed zijn uitgewerkt en absoluut het spelen waard zijn.

Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Beide zijn inderdaad erg goed, maar ik zou ook voor Mass Effect gaan. Half-Life 2 vind ik niet meer van deze tijd, de source engine hoort niet op een console van deze generatie maar is meer voor low-budget pc's. Grafisch is half-life achterhaald, de gameplay is nog steeds fantastisch. Toch ik heb vooral TF2 Gespeeld.

Mass Effect is gewoon mijn favo game van dit moment, alles klopt gewoon aan de game en je bent er zeker lang mee bezig. Je kan de game op verschillende manieren spelen waardoor het interessant wordt om de game 2 maal en misschien wel 3 keer uit te spelen.

Eigenlijk is de keuze niet zo heel moeilijk :+ .

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Zeker voor the orange box gaan!
    Veel meer bang for your buck.
    5 games in 1 wat wil je nog meer?

ook vind ik orange box een stuk leuker dan ME.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Beide games verschillen zo groot van elkaar. Het is niet aan XBW om aan jou te zeggen welke game je moet kopen, het is een kwestie van smaak. En dat is niet bij iedereen hetzelfde. Ik zou zeggen, lees wat reviews over beide games, en download de demo van Orange Box Episode 2 op Xbox Live. Wij kunnen jou hier niet echt bij helpen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Een appel of een kiwi? Twee totaal verschillende stuks fruit en wat voor fruit geldt, geldt ook voor games. Iedereen heeft een andere smaak en iedereen heeft een andere mening. Daarom werken deze threads niet. Het beste kan je reviews en de threads lezen over deze game en dan zelf een beslissing nemen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina