1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand uab????
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik weet niet precies waar je bedoelt, dus hier zijn 3 walktroughs voor dat level, moet je even kijken of dat helpt:
    Edit,, is dat in het 2e filmpje @ 5:50 niet wat je bedoelt?





     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2009
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    thx voor je reply!!
    het bleekgewoon een dikke vette bug te zijn!
    ik zag op eht filmpje dat er deuren op gingen maar bij mijgebeurde dat niet (ze gingen wel op groen staan maar niet open) toen heb ik een save game van10min eerder geladen en precies op dezelfde manier het stuk herspeeld en toen gingen de deuren wel open

    toen voor de grap nog naar mn andere savegame geladen maar die blijft bugged

    mazzel dat ik dus een dubbele save had!!
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    hmm, vaag. Wel mooi dat je er nu door bent.:p
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net Half life 2 uitgespeeld, ga nu beginnen met episode one

    gaaf spel!!
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net episode one uitgespeeld, heerlijk spel:D

    op naar episode two!
     
  7. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Even een kickje:+ Orange box eindelijk ook in mijn bezit en het is echt _O__O__O_ Vooral portal is geweldig en 1 van de betere games die ik de afgelopen tijd gespeeld heb\o/ Die challenges btw zijn bijna niet te doen 8)
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Moet je hier ff kijken;)
    http://www.portalwalkthroughs.com/
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Een levende headcrab gesignaleerd:

    [yt]eePOsrLGi0Y[/yt]
     
  10. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    wat, de fuck is dat 0.o

    het lijkt idd wel een beetje op een poison headcrab :+
     
  11. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Is deze game het kopen nu nog waard?
    Online zal het waarschijnlijk niet veel meer gespeeld worden, maar wel 3 oude toppers voor weinig geld..
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    absoluut nog de moeite waard. Als je de half life serie nog niet gespeeld hebt is het ondanks dat het technisch wat verouderd is nog steeds de moeite waard. En portal moet je gewoon gespeeld hebben
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En TF2 wordt nog wel degelijk online gespeeld, 's avonds zijn er nog genoeg servers te vinden.
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de achievements beetje te doen? Portal lijkt me idd wel erg vet.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Portal is wel grappig, maar kan ook best vervelend zijn als je steeds net mis springt ofzo.
    Voor de achievements moet je het iig niet doen. :)
     
  16. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet ik hier toch maar even de zeurpiet spelen hoor. Ik had hem iets meer dan een jaar geleden gekocht (en gespeeld ofcourse). Half-Life 2 vond ik aardig tegenvallen, zeker als je bedenkt dat dit voor veel mensen dé game is. Het schieten werkte niet lekker, het verhaal (voor zover dat er was) was erg vaag en vond ik moeilijk te volgen, het hoofdpersonage (naam vergeten) is de ergste ooit (je ziet hem nooit en hij spreekt nooit, geen flauw idee wat zijn motivatie was). Alleen de laatste paar levels vond ik eigenlijk leuk, samen met een aantal wapens (die soort van kruisboog was wel vet).

    Episode 1 begon wel sterk, maar de paar uur daarna (hij is erg kort) waren eigenlijk hetzelfde als HF2. Episode 2 vond ik zeker weten de beste van de serie. Hier kwamen veel buitenlocaties in voor (i.t.t. tot de sombere steden/ ondergronds van HF2 en Episode 1) en er waren wel wat leukere momenten.

    Team Fortress heb ik eigenlijk nooit gespeeld, maar volgens mij is het een zwaar uitgeklede pc-versie. Als je die wilt spelen, doe het dan op de pc.

    Het enige echt goede van TOB is Portal. Echt een geweldig, humorvol (helaas wel erg kort) avontuur met veel leuke situaties en gameplay.

    Dus in totaal: Portal: vijf sterren, Episode 2 : 3 sterren, HF2+Episode 1 + TF : twee sterren.

    De achievements zijn trouwens wel erg leuk. Volgens mij is het de enige game met 99 achievements, waar zeker een aantal leuke/grappige/uitdagende tussenzitten.

    Zie maar wat je er mee doet.
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Neuh, nja achievements boeien me niet enorm veel.. Maar vind het wel leuk om hem toch een beetje 'af te ronden' zegmaar.
    In ieder geval even op marktplaats gekeken en ook hier op het forum topicje gemaakt. Nieuw is hij maar 18euro incl, maar tweedehands kan het me weer net wat goedkoper uitkomen :) Wel zin in weer eens een nieuwe game
     
  18. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik had een vraagje over Team Fortress 2, dus het leek me het handigst om dat hier even te stellen. Ik kan bij het kiezen van mijn class niet de Spy kiezen, terwijl dat wel mijn favo class was op de PC. Het is niet zo dat er al teveel Spies zijn want in mijn team zat toen geen enkele.

    Iemand enig idee hoe dit komt?
     
  19. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Sommige servers hebben bepaalde classes uitgezet. het max spies is dan dus 0. Zoek een andere server als je wel spy wil spelen.
     

Deel Deze Pagina