The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gre, 11 dec 2007.

1. Gre

Gre Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast!

Half-life2: heb een shotgun gekregen van die man die voortdurend over de daken loopt en alles afknalt. Wat verder sta ik op een soort van metalen balkon/terras met een hendel. Als je die hendel beweegt komt een platform voorbij dat aan kabels hangt en wat verder stopt hij. Ik vermoed dat je daar moet opspringen, maar ik geraak er echt niet op. Als dat mobiel platform wat verder stopt, dan zijn daar in de buurt terug platformen die aan de gebouwen bevestigd zijn en ik denk dat ik langs daar verder moet.
    Kan iemand mij vertellen hoe ik op dat mobiel platform geraak, of ben ik verkeerd bezig en moet ik een andere weg volgen. Heb me al het pleuris gesprongen om erop te geraken, ben het beu.

Alvast bedankt voor de reacties.

2. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik het me goed herinner zit het zo:

Je moet als je van de kant kijkt waar je vandaar komt helemaal rechtdoor lopen over het ''pleintje'' en onder het platform door, daar staat een vierkant gebouw en aan de rechterkant van dit gebouw staan wat dingen waarmee je op dit gebouw kunt komen. Vanaf daar kun je weer doorspringen naar een trap en zo kom je er vanzelf.

3. Gre

Gre Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok,

dat ga ik dan eerstdaags eens bekijken,

Bedankt.

4. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    ik zit vast bij Half Life 2

Ik ben door een riool gekomen
    en moet dan naar beneden lopen(is heel glad, nvm)
    daar komt een gunship
    maar waar moet ik dan naar toe?
    moet ik die gunship neerhalen of moet ik gewoon ergens naar binnen? het moeilijke is dat ik best weinig kogels over heb.
    alvast bedankt

Deel Deze Pagina