1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Outer Worlds

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 27 okt 2019.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik ook. Vooral het tempo waarmee je de game kan spelen vind ik fijn. En grafische foutjes neem ik voor lief. Ik hou wel van de stijl en voor een redelijk kleine game zit er prima afwisseling in. En de karakters zijn in mijn ogen zeker niet verkeerd. Het ruikt veel naar Fallout en dat maakt het geheel zeker het spelen waard. Volgens mij nu ook in de aanbieding, dus mensen imo de kans grijpen op een smakelijk tussendoortje.
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Kleine game hoelang duurt de game dan?
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Als je niet op de side quests focust kun je in een uur of 15 klaar zijn, gok ik.
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok dat valt mee dus, dan misschien toch eens aanschaffen. Nog een 100 plus uren game zat ik namelijk niet op te wachten en dacht dat dit ook met deze game zo was.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee, valt reuze mee. Zit veel tempo in zoals ik zei. Alles bij elkaar, inclusief verkennen dus, tussen de 20 en 30 uur. En de level cap aantikken doe je alleen als je ook echt bijna alles doet. Veel plezier met de game.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Denk dat ik wacht op de Switch release. Die is over een aantal weken geloof ik.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Niet helemaal een doorslaand succes en dan druk ik het mild uit. Performance wordt vergeleken met een PS3/360 Bethesda game... Buyer beware dus voor de Switch gebruikers. Serieus, die grond textures ook... eff mijn anti-blurry brilletje halen hoor, want je zou zomaar door de schijt kunnen lopen zonder het te zien. Wil iemand ook nog even vriendelijk aan de textures vragen of ze zichzelf willen laden? Dan ga ik intussen even rustig een theetje zetten. Anyway, je weet wat ze zeggen over laadtijden? Het bouwt karakter, dus bij deze game zit je goed. Maar hee, daar krijg je tenminste een *echt* maanlandschap voor terug, lekker kaal... in 20 fps zodra een gevecht begint. o_O :+
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2020
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En ik moet hem misschien reviewen. Bedankt kerel. :'-(
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Mijn condoleances.

    Het leven van een criticus is soms zwaar, maar ik weet dat je het kunt!
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Tour de France heb ik ook overleefd. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Switch is toch ook gewoon on par met 360/PS3 :+
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    On point Jorrie je post. :D
     
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.772
    Ik vind de Switch geweldig maar niet echt voor zulke spellen
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup, precies. Op 1 of andere manier schijnt het voor de third party niet echt te lukken om eruit te halen nog wat mogelijk is.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hmm, er zijn toch best goede shooter conversies geweest toch? Maar "open world" RPG, dat blijft lastig. Alhoewel, was de tWitcher 3 conversie niet goed gelukt?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Witcher III is ook niet echt geweldig. Hapert veel en laadtijden zijn enorm. Daarentegen minder verkeerd op een Switch Lite. Alleen de besturing is een drama. Inderdaad niet echt spellen voor de Switch.
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hmm Xenoblade schijnt toch wel redelijk goed te wezen toch?
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Origineel was een Nintendo Wii/Wii U game. Maar dat is zeker een beter gelukte conversie (waarschijnlijk juist door die reden). Het origineel was een goede JRPG en alhoewel de "definitive edition" niet helemaal een volledige visuele remake is, is het zeker een verbetering t.o.v. het origineel.



    EDIT: En dan is er ook nog Xenoblade Chronicles 2... ditmaal een echte "Switch" game. Ik weet alleen niet of dit een goede game is? Dacht dat XC1 het beste is uit de serie.




    EDIT 2: Nou ja... Dragon Quest 11 dan ook maar even hier posten. De Switch game is de meeste complete versie van het spel. Ik zal nu maar ophouden. ;)

     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2020
    Garrett vindt dit leuk.
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Xenoblade 2 was die ook voor de wii u dan of die niet?
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Nu maak je mij aan het twijfelen, maar ik zie overal Switch staan. Release date: 1 december 2017. Het was redelijk aan het begin van de Switch carrière weet ik nog.

    EDIT: Xenoblade Chronicles X was ook een Wii U game. Misschien bedoel je die. Dit is het deel tussen Chronicles 1 en 2.
     

Deel Deze Pagina