1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Outer Worlds

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 27 okt 2019.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    X was de voorloper maar volgens mij is dat niet deel 2. Tenminste zoiets staat mij nog bij. Als ik het goed heb is een tweede, maar goed maakt verder ook niet zoveel uit.

    Ik heb zelf over het algemeen ook niet een Switch voor de third party spellen die speel ik wel op een andere console.

    Edit

    Wil nog wel Skyrim hebben een keer.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2020
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417





    Outer Worlds tweede (laatste?) DLC.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Damn. Wat loopt deze game lekker op de Xbox Series X. Nu bezig met de Gorgon DLC. Blijft een aardige game, ondanks tekortkomingen. Vooral humor, in de stijl van Fallout met een vleugje Bioshock. Toffe karakters, dat wel. Helaas geen open einde, daarom moet je ook oppassen voor je aan DLC begint. Game speelt prima weg. Zou ik zeker een keer oppakken. Beter dan Fallout 76, maar dat is dan ook niet zo moeilijk. :+
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik wacht tot de DLC in gamepass komt. Hopelijk gebeurt dat. Vond het een erg goed spel.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat gebeurt bijna nooit. Volgens mij is Gears 5 een uitzondering. Ze verdienen juist geld aan het apart verkopen van de DLC's.
     
  7. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ja klopt, is misschien ook tegen beter weten in. Dat is dan (in mijn geval) ook gelijk een valkuil voor MS wat betreft Gamepass. Er staan zoveel interessante titels in dat ik niet snel geneigd ben DLC te kopen van een spel dat ik gespeeld heb. Ik kan dan net zo makkelijk aan een nieuwe leuk spel beginnen.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Pff. Outer Worlds blijft maar crashen bij het einde van de tweede uitbreiding. Kan niet manueel opslaan en dan crasht die. En auto saves werken ook niet goed. 7 crashes op rij. Vandaag in totaal 8 of 9.
     
  9. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Dit weekend de DLC's maar eens opstarten. Iemand ze beide al gespeeld? Worden beide DLC's automatisch getriggerd in je saved game (game uitgespeeld) of moet je naar een locatie reizen?
     

Deel Deze Pagina