The Phantom geen HOoax!? Een tijdje geleden is de officiële site van The Phantom online gegaan. Ik weet dat het een tijdje geleden gezegd dat het een hoax was, maar dit vind ik toch wel ver gaan voor een Hoax. *Edit* Als deze topic niet gesloten wordt wil dan 1 van de modjes eventjes hoax goed schrijven in de titel.
ff sirieus waarom zouden ze pc games ook suporten kan volgens mij echt niet jah oke kan wel maar dan zouden die pc spellen toch ook weer duurder worden worden.... Geloof er maar niks vaan w8 maar tot e3 kijken of het echt is ik geloof er namelijk geen bal van
ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar stel dat ie ooit uitkomt, floppen zal ie tog.. MS heeft met heel veel geld, en ze lijden nog steeds verlies door de xbox, nu een plaats weten te veroveren in de console markt.. en daar heb je dus egt heel veel geld, inzicht, ervaring en noem maar op voor nodig.. en je moet de juiste developers zoeken.. en die zijn inmiddels allemaal al op een plek gaan zitten na de aardverschuiving in de console wereld genaamt xbox..
vaag , dacht ook een hoax .... (het site wel mooi gemaakt man ) Maar ik kan bijna niet geloven dat het geen hoax is . Nogal mysterieus dit , vind ik .... ze gaan ook nog wat laten zien op E3 ja .... ben benieuwd hoor . EN of ik wel van plan ben om dat ding te gaan kopen als ie echt uitkomt. Misschien willen ze de andere consoles gewoon bang maken ..
Als deze "console" pc games gaat supporten dan moet hij wel goedkoop gaan worden. Anders kun je hem nl. niet upgraden (of wel). Als dit wel kan, is het gewoon een nieuw soort pc.
ze beweren al over de 3000 games te hebben en dat je ze gratis kunt downen en zo voor een maandelijk bedrag, nu is mijn vraag aan jou welke developer wil dat nou hebben? trouwens ze zijn nieuw en kunnen geen een kans hebben tegen ms, nintendo en sony. Ms kan ze gewoon wegkopen als ze willen
ziet er wel allemaal erg serieus uit, erg mooie site trouwens!! ben erg benieuwd wat ze te vertellen en te laten zien hebben op de E3!
Of het nou echt is of niet, ik moet telkens als het over dit ding gaat denken aan die 80-in-1 spelcomputer van dat winkelkanaal op tv.
-Of het is Hoax (allhoewel ik daar hoe langer hoe meer aan begin te twijfelen:{ ) -Of het is gewoon een pc die zodanig geprogrammeerd is dat je er enkel games op kan spelen
Floppen? Dat weet niemand. dat dacht iedereen ook met de xbox. en nu staat die op nr 2 !!!!!! ik hoop dat dit ding iets kan waarmaken edit: en Waarom zou je in godsnaam zo`n vette site maken voor een product dat niet eeens bestaat edit2: maybe XBOX 1.5*) ??
Als de Phantom zou uitkomen dan snap ik 't niet meer... Die console kan PS2, Xbox, NGC & PC spellen spelen, toch ? Hoe kan dat ooit worden toegelaten door auteursrechten (ofzowiets, ministerie/politiek gedoe iig)... Op die manier kan er niet eerlijk geconcurreerd worden tussen de fabrikanten van consoles.. En volgens mij is dat verboden, als ik me niet vergis
nee hoor, volgens mij enkel pc-spellen en zolang de makers vd spellen daarvoor betaald worden is er geen enkel probleem
we zullen het op de e3 zien.. maar wie zou er nou in godsnaam een phantom willen als hij een pc heeft? kan je altijd je ouders nog beter een nieuwe pc laten betalen 'omdat ze daar zelf ook veel meer aan hebben' dan een nieuwe pseudo-pc/console hybride te kopen..