The Punisher

Discussie in 'Algemeen' gestart door being-xboxed, 29 jan 2005.

  1. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    [​IMG]
    The Punisher is net als alle andere populaire superhelden afkomstig van Marvel. Het verhaal achter deze man is gebaseerd op bedrog en wraak. Frank Castle wordt 'The Punisher' als hij zijn familie vermoord ziet worden door criminelen. Hij zint natuurlijk op wraak en gaat daarom de strijd aan met zo'n beetje elke grote crimineel uit de stad. The Punisher is te herkennen aan de schedel wat hij altijd draagt op zijn T-shirt. De franchise bestaat al zo'n 30 jaar in de strips van Marvel. Opa bestraffer krijgt eindelijk zijn eigen spel.

    In het spel speel jij uiteraard Frank en is het je missie om je net als in de film te wreken voor de dood van je familie. The Punisher wordt een derde persoon shooter met ook veel vuistenwerk. Uniek is dat je als The Punisher net als in de strips flink kunt huishouden op de vijanden. Je kunt vijanden op allerlei manieren afmaken en dat kan zowel plaats afhankelijk als handeling afhankelijk zijn. Hoofden eraf schieten met een shotgun en criminelen 'ondervragen' door ze met hun hoofd overal tegenaan te slaan is voor The Punisher slechts routinewerk. Het is deze gameplay die het spel uniek en aantrekkelijk moet maken.
    Bron: XBW

    Ik vond het eigenlijk een beetje raar dat er nog geen tread over was.
    Dit moet toch wel een hele leuke game worden. Wie wil er nou geen hoofden in een bak piranha's houden om zo antwoorden te krijgen.

    Denken jullie niet dat deze game super vet word?
     
  2. PoX^

    PoX^ Guest

    super wordt ie niet, ik denk dat ie eerder slecht wordt. Ik heb pics gezien en die zien er zeer onder de maat uit. Het geweld staat centraal in dit spel en dat is ook weer neit goed. Geweld is soms leuk. Maar dan moet je et wel met lol uitvoeren. Oke soldere in iemand zn face is geinig maar zoals de PU ook al zei: De makers dagen gewoon gasten uit om zn klasgenootje te vermoorde.

    Mij lijkt het geweld te erg worden en wordt het niet meer leuk
     
  3. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Pics zijn idd niet zo mooi nee, maar voor mij maakt het geweld het goed.
    En zal mijn zusje heus niet op een "zaagbank" leggen hoor. Daarvoor moet je denk ik van je zelf uit niet goed in je hoofd zijn.

    IIG ik krijg het spel een dinsdag, en zal dan rapporteren of het echt ZOOO erg is.
     
  4. PoX^

    PoX^ Guest

    doe dat. Ik wacht met spanning op je review :p En probeer wat gruwelijke pics van jouw misdaden te maken ;)
     
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Heb geen camera hier. Maar als ik die van me broer mag lenen zal ik het doen :)
     
  6. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    T lijkt mij opzich best wel een vet spel. Grafisch ziet t er niet erg mooi uit, maar de gameplay is wel goed. Verder is het ondervragen zeker wel bruut (net ff pc-demo gespeeld....)!!!! Maar ik weet nog niet of k t ook ga kopen.
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit lijkt mij een megavet spel. En dan doel ik vooral op de kills die je kunt/moet doen. Op de meest brute manieren kun je mensen afslachten nadat je ze hebt ondervraagd. Puur genieten!
    Of het een topspel wordt (qua gameplay etc.) kan ik niet beoordelen, ik heb alleen nog filmpjes gezien.
     
  8. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de pc demo, het is niet geweldig vernieuwend , maar het is gewoon een tof spel om te spelen, en als Punisher liefhebber moet ik hem wel gewoon hebben, mensen die altijd maar zeuren over de graphics...het gaat om de gameplay...then again, het is niet wat de massa "gamers" wilt, dus zal het uit eindelijk slecht gaan verkopen
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Nou jah, slecht? Manhunt was toch ook niet slecht in de verkoop?
     
  10. FabianNL

    FabianNL Guest

    denk dat het spel best aardig gaat verkopen, vooral als het een beetje in opspraak komt in de media, doet de verkoop altijd goed. En vind hem op de PC niet zo bar slecht (best wel heel leuk om eerlijk te zijn :D) dusja... zal geen slechte verkopen halen denk ik
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Over de verkoop, ik denk iid dat deze niet slecht zal verkopen. Geweld doet meestal wel goed verkopen. Al denk ik dat de pers er weer bovenop gaat zitten, en dat er straks weer een moord (niet dat ik wil dat die komt) geassocieerd wordt met deze game.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is leuk hoor, tijdens het spelen let je niet meer op de graphics. Schiet lekker door en het ondervragen op speciale manieren is ook leuk alleen vind ik het jammer dat als je een special interrogation doet dat als je hemt dan onder een zaag legt en je hebt de info dat als je hem vermoord je punten verliest.
     
  13. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    nee manhunt niet, maar het gaat er niet om de vijand zo gruwlijk mogelijk te vermoorden, het idee van de punisher is gewoon achterhaald, het is een third person shooter met wel wat nieuwe items maar verder niet revolutionairs, manhunt kreeg ook nog mee dat ze erg negatief in de pers stonden zodat gamers juist zoiets willen kopen
     
  14. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al, het maakt niet uit hoe ;) maar je moet hem echt hebben. Heel erg leuk om te spelen, en dan die wapens :D :eek:
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Tsss.
    Maar vertel er 's wat meer over. Hoe speelt 't? Goed, Slecht? Mooie gfx? Besturing?
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    het spel speelt opzich wel goed, en de graphics zijn wel OK(ik vind ze gewoon goed eigenlijk) de interrogations zijn gewoon gruwelijk vet.

    ik heb btw gehoord dat hier ook weer een gecensueerde versie van gaat komen?
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Och nee he, niet een gecensureerde versie. Dan verkl*ten ze de hele game, want het is een en al bloed:p.
    O-) *Geen censuur aub*O-)
     
  18. Damocles

    Damocles Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Reken maar wel op als je met ninja gaiden al een gecensureerde versie krijgt voor het afhakken van hoofdjes. Dan zou het wel eens kunnen zijn dat je m hier ook krijgt. Maja mij een worst koop m toch nie :p
     
  19. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    De besturing is goed, de besturing lijkt een beetje op die van Splinter Cell: PT. Hij speelt ook heel lekker, reageert goed op mensen vast pakken enzo. Ik vind hem alleen wat makkelijk, nu speel ik ook het 1e stukje op Easy maar ik vind het vrij makkelijk, heb hem 2 uurtje's gespeelt en ben in level 5. Het 1e level begin je op straat, dan moet je heel ff tussendoor een gegijzelde vrouw bevrijden. Later, level 3 of 4, kom je in een heel mooi leven in de dierentuin. Er lagen een aantal doodgeschoten dieren, alleen je liep dus ook tussen de nog levende ijsberen en kon ook van sommige dieren gebruik maken, bijv. iemand iets dwingen te vertellen, als hij niks zegt kan je zijn hoofd in de Piranha bak stoppen en wordt hij opgegeten. Of, een slang die in elektrisch water leeft, daar iemand in stoppen. Ook kan je in een ander level, in een mortuarium, iemand in de oven doen waar mensenin gecremeerd worden, of iemand in een doodskist stoppen en er nog snel een granaat in stoppen. Maar het goede van het spel is, dat het schieten heel lekker gaat. Je hebt grove wapens en handwapens. Ongeveer 12 grove- en 6 handwapens.
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Easy is idd te makkelijk, staat gelijk aan god mode. Ondervragingen blijven ook best origineel, bijv. iemand zn hoofd door tralies houden en net op tijd weg trekken voordat de neushoorn hem doorboort :+
     

Deel Deze Pagina