The Rainbow Six 3 Help Thread!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door halo, 8 nov 2003.

1. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey. Ik denk dat er nog al problemen zijn bij het loaden van levels. Als je eenmal je xbox uit zet, kun je, je laatst behaalde level niet meer loaden.
    Als er mensen zijn die hierover meer weten, willen die dan a.u.b hier vermelden hoe het in elkaar zit.
    Uiteraard kunnen hier ook andere problemen besproken worden.
    Alvast bedankt.

2. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Nou, als je met een missie ben kan je 3x saven, als je je xbox uitzet en dan weer aan dan zijn die 3 safes simpelweg verdwenen...as easy as that :)

3. Daniel NL

Daniel NL Guest

Dat is een mooie tip! Hij saved de missie dus wel, maar je saves zijn wel weg..8)

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah zeker vaag, onthoudt hij alleen je saves zolang je xbox aanstaat? Zou wel lekker dom zijn.... :+

5. nielzo

nielzo Guest

ik had gelezen in het boekje dat als je hebt gesaved en je gaat de volgende keer weer verder dat je kan doen: Start from...
    dat betekend dus denk ik dat je weer kan beginnen op 1 van die saves
    heb het zelf nog niet geprobeert.

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Vaag probleem is dit idd. Ik heb er ook last van... Maar meestal speel ik een level van het begin tot het einde, maar dit zou als het helemaal niet zo kunnen een stomme fout:confused:? zijn.

7. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet het hele level uitspelen.
    Nadat je je X-box uit hebt gezet zijn je saves weg. !!|:- |:-
    Ik kan het ook nergens terug vinden in boekje of scherm.
    Ze hebben dit express gedaan of ze zijn het vergeten.
    Het is natuurlijk wel lastig als je aan lvl gaat beginnen en over
    een uur moet je weg !!!!! en ze krijg het maar niet voor elkaar om het lvl naar een goed einde te brengen.
    Dit kan behoorlijk K. zijn

8. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    dat is gewoon gedaan om te voorkomen dat mensen na ieder terroristje te hebben dood geschoten hun game saven.... zo is er natuurlijk ook niet leuk meer.. en zo krijg je het idee dat je de missie ook echt in het echie speelt.... veel realistischer zo...

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, das he tprobleem niet. Het systeem van een aantal keer de mogelijkheid tot saven werkt goed, maar het probleem is dat je xbox de saves die je hebt gemaakt niet onthoudt nadat je je xbox hebt uitgedrukt...

10. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nog niet helemaal wat je bedoelt maar als ik het level heb uitgespeeld en krijg de brieving van het volgende level en ik zet 'm dan na het filmpje uit dan kan ik de volgende keer gewoon weer verder gaan bij dat laatste level. mischien heb je na het voltooien van je level niet eerst ff op continue gedrukt en gewacht tot het nieuwe menu is ingeladen..?? probeer dat maar eens...

11. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    3x saven ?? speelt er hier iemand op easy ? :cool: ik heb er maar 2 !!
    anyway, ik vraag me af of je ammo soms oneindig is......de ammo van m'n primaire wapen gaat nooit op :confused:

kick spelletje trouwens

12. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het dus ook nog niet geprobeerd maar het lijkt me ook wel een aardig foutje.

Deel Deze Pagina