1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Simpsons Game

Discussie in 'Algemeen' gestart door Frangster, 3 jul 2007.

  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    The Simpsons Game

    [​IMG]

    Informatie:

    Uitgever: Eletronic Arts
    Ontwikkelaar: EA Redwood Shores
    Genre: Platformer
    Release: 01/11/2007

    Informatie:

    Binnenkort gaat The Simpsons Movie in premiere en daar hoort natuurlijk ook weer een nieuwe game bij. Ik heb gelezen dat de game niet op de film geinspireerd zal zijn, maar op de afleveringen van de serie. De game zou tegelijk met de DVD release van de film moeten verschijnen. Deze game van Eletronic Arts zal verchijnen op de PS2, PSP, Nintendo DS, PS3, Xbox 360 en de Nintendo Wii.

    Onderstaande stukje van Wikipedia:
    Het is al bekend dat de speler vier van de vijf Simpsons kan besturen in het spel (Maggie is en uitzondering, maar er zijn geruchten dat ook zij even kort bespeelbaar zal zijn). Elk lid van de familie heeft zijn/haar eigen levels en vaardigheden. Het spel bevat 16 “afleveringen” elk bestaande uit 4 hoofdstukken, die zich afspelen in bekende locaties uit de serie.

    Levels waarvan reeds een preview is gegeven zijn onder andere het rondrollen van een opgezwollen Homer (a la Katamari Damacy), Bart als zijn superheld alter-ego Bartman, Lisa met zogenaamde “meditatiekrachten” waarmee ze voorwerpen kan manipuleren en Marge met een megafoon die probeert mensen op te roepen te gaan protesteren tegen een Itchy & Scratchy- versie van Grand Theft Auto. Het spel zal ook een multiplayer functie hebben.


    Aan de hand van de onderstaande screens en video's lijkt het een platformer te worden. Ik hoop dat er een goede game van gemaakt wordt al moet er nog een hoop gebeuren wil het mij overtuigen. Het feit dat ze dezelfde stel als de cartoon aan hebben gehouden vind ik al een pluspunt. Simpsons en 3D gaan toch nog steeds erg slecht samen als je het mij vraagt.

    Screenshots

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Video's:
    http://www.gametrailers.com/game/4804.html

    Videoreview Gametrailers.com
    http://www.gametrailers.com/player/27344.html

    E3 Trailer:
    http://www.youtube.com/watch?v=uyxkY70p4EU

    Cover:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    lol, voor arcade ?
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Neen, dit wordt geen arcade game. Lijkt me best wel leuke game eigenlijk wat ik tot nu heb gezien :D.
     
  4. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een grote simpsons fan heb 9 season op dvd maar ik vind deze vind ik toch tegenvallen zoals ik hem nu zie
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Het ziet er wel erg leuk uit :)
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    wat is dat ding/ deksel dat op die xbox ligt?
     
  7. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    leuk voor 30 euro
    trouwens raar dat hij niet glijk met de film komt
    zal wel wat problemen zijn geweest daar.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ding op de 360 is me ook opgevallen, mss de 1 terabyte harde schijf?:p
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    wat moet je met 1000 gb
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hetzelfde als met een 20 gb hardeschijf, alleen dan x50

    mischien heb je heel veel dlc voor the simpsons? offuhh..... misschien is het nu ook een senseo apperaat, weet ik veel wat het is, maar het is wit, net zoals de 360, dus kben toch benieeuwd.......
     
  11. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    zal het misschien een debug kit zijn...

    OT: anyway, deze game lijkt me echt heel erg vet! de simpsons style lijkt helemaal bewaard te blijven, en voor een game moet dat super zijn!!
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ziet er strak uit...echt strak. Ik vraag me af hoe het speelt.
     
  13. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik ga het spel denk ik niet voor de volle mep kopen, alhoewel ik een grote Simpsons fan ben :thumbs:.
     
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vloekt met je avatar


    maar ik ben een family guy-simpson-southpark fan!:p
     
  15. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ook alleen meer South park:+
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Typische simpsons stijl. Deze game lijkt me niet echt moeilijk worden. Misschien dat het tegendeel bewezen word. Ik ga de game in ieder geval een keertje ergens lenen.
     
  17. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    de film zou deze maand uitkomen:x

    edit: srry niet goed gelezen ''DVD release''
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha het ziet er wel echt grappig uit. Ik hoop dat er ook nog een southpark game komt :+ Enne, op die screens, wat is dat voor 360? Een debug?
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Matt Groening praat over The Simpsons Game

    Zopas heeft Eurogamer een gesprek gehad met Matt Groening, de bedenker van The Simpsons. De babbel draaide rond het aankomende spel waarin de bekende gele familie de hoofdrol zal vertolken. Zo vertelde Groening dat The Simpsons Game geschreven wordt door Matt Selman en Matt Warburton (Matt is duidelijk een populaire naam) en dat hijzelf een belangrijke rol zal spelen in het spel.

    Blijkbaar zal de bedenker van The Simpsons namelijk als eindbaas in het spel zitten, al is het nog niet duidelijk hoe dat precies in de verhaallijn zal passen. Groening maakte verder nog duidelijk dat The Simpsons Game een spel zal worden waarin de spot zal gedreven worden met allerlei andere videogames, precieze voorbeelden mocht hij echter nog niet geven. Wanneer de game precies verkrijgbaar zal zijn is nog niet geweten, maar verwacht The Simpsons Game ergens na de release van de film (26 juli) in de winkelrekken.


    http://www.gamer.nl/doc/40261
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28

Deel Deze Pagina