1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Simpsons Game

Discussie in 'Algemeen' gestart door Frangster, 3 jul 2007.

  1. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    hahha ja

    naam: Press START to Play
    beschrijving: Easiest achievement...ever
    GS: 5
     
  2. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  3. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje voor diegene die de game al hebben? Wat is jullie indruk? Wordt het op den duur niet wat eentonig?
     
  4. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben nu al redelijk ver( voor mijn gevoel )
    Het word niet echt eentonig, (wel een beetje ) maar door de hummor blijf je gewoon spelen :p
     
  5. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je er wat meer over vertellen? Gameplay, camera, checkpoints, difficulty???
    Ik las iets over multiplayer, wat moet ik me daarbij voorstellen?
    Hoe zijn de graphics?
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  6. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0

    tja gameplay, het speelt gewoon een beetje als een standaard platform game ( vind ik ) de camera is goed, heb er zelf geen last van, checkpoints weet niet wat je hier precies mee bedoeld, en de difficulty valt reuze mee vind ik, alhoewel het nu wel ff wat moeilijker is waar ik nu ben ( levels met tijd enzo )
    en de multiplayer: je kan heel het spel Coop doen maar niet via xbox live.
     
  7. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    tja hopen dat die snel wat goed koper word want wil hem wel hebben maar me geld is nu egt op een diepte punt :mad: :mad:
     
  8. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    60 euro is die wsslijk neit waard is met alle film games :p maar voor 30 euro bijv koop ik hem wel :)
     
  9. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag uitgespeeld, leuke game, 6 en half uur over gedaan, nu nog de time trails halen en alle collectables proberen te vinden;)
     
  10. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft deze veel te maken de film of serie?? Volg The Simpsons niet zo, maar dit ziet er wel een lekker game uit voor als hij wat afgeprijsd is of in occassie zit.
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoe vaak moet nou nog gezegd worden dat het geen filmgame is?

    Ik heb de game nog steeds niet binnen! Het gaat weer goed bij de gcshop! :x. Op mijn mail naar de gcshop wordt niet gereageerd dus vraag ik het hier maar: Is er vertraging opgelopen met deze game? In de winkel ben ik hem ook nog nergens tegengekomen.

    Hier de videoreview van Gametrailers:
    http://www.gametrailers.com/player/27344.html
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb deze game nu een paar dagen in het bezit en alleen al om het orginele grappige en bizarre verhaal zou deze game al een 7 moeten scoren. De gameplay is niets vernieuwend, maar de wereld van Springfield is prachtig vormgegeven met alle bekende figuren en hun stemmen. Ik zit nu ongeveer op drie kwart van de game gok ik, maar voor een echte Simpsons fan zou hij niet teleur mogen stellen!
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  13. chanatas

    chanatas Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort ook de simpsons game en heb hem nu 2 keer ffiez gespeeld..vind het wel geinig alleen de camera standen zijn soms een beetje vervelend, omdat je niet een goed overzicht hebt..Ik las dat sommige hem al uitgespeelt hebben..knap hoor...Nou voor diegene heb ik ff een vraag, want ik loop ergens vast..namelijk bij bartman en homer..Als bart over die windmolens(of wat het ook mag zijn) heen moet vliegen land ie op een vliegtuig, maar wat moet je daarna doen?? Kom er niet uit en het lukt me ook niet om ergens anders op te landen

    alvast bedankt
     
  14. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    izzun geinig spel, beetje raar dat de filmpjes het ene moment echt getekend zijn en het andere moment (redelijk slecht in close ups op HD trouwens, vooral Lenny) in-engine.

    Het puzzel aspect van het combineren van karakters is heel leuk, jammer alleen dat verschillende missies met specifieke teams moeten. Ook jammer dat in de stad veel dingen steeds resetten, inclusief al gedane dingen (zoals dat beeld schoonmaken waarvoor Marge zo'n kortingsbon krijgt; het beeld blijft niet schoon).

    Het enige écht irritante vind ik het respawnen van de aliens, dat gaat in een paar seconden. Als er nou nog een achievement was van zoveel aliens in een bepaalde tijd vernietigen ofzo, maar nee .... nu houdt het alleen erg op.
     
  15. Geogamer

    Geogamer Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag de game vandaag liggen voor 41,99 in Dreamland (België), toch maar meegenomen. Wou er geen 60 - 70 euro aan uitgeven, maar 42 euro toverde ik graag tevoorschijn :) Nu weet ik niet meer wat eerst te spelen :lol:
     
  16. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, Ik zoek hem ook. Vind 62,50 etc nog iets te veel van het goede. Probeer hem ook goedkoop te spotten. Vind vooral de co-op leuk aan dit spel.
     
  17. joep nesnaj

    joep nesnaj Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel gehad van de Sint. Vind het echt een geweldig spel. Vind het alleen jamemr dat bij de co-op één persoon bijna niks te doen heeft.

    Kom steeds 1 bier dopje tekort in oefen level en level 1. Waar liggen die?
     
  18. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ergens in belgie woon nml in belgie.
    En voor 42 euro zou ik mss overwegen om hem te gaan halen;)
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    vandaag begonnen met de game, vind de game echt leuk! :)
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is deze game aan te raden?

    Wel even erbij vermelden dat ik een enorm grote Simpsons fan ben :)
     

Deel Deze Pagina