Hee allemaal! Ik kreeg de indruk dat er hier wel wat meer sims (verslaafden?) spelers zaten. Nou dacht ik: misschien is het wel leuk om een topicje te openen waar je je huis in kunt showen, zo'n huis bouwen blijft namelijk ongelofelijk vet Met TAB doe je je menu onder weg, en dan kun je een prt scr maken. Hier de mijne: Ben er best wel trots op! Die vage lijnen op het beeld snap ik niet. Ik heb 9800pro, nieuwste drivers, en toch geeft ie geen perfect beeld weer! Show jullie huizen!
Even 1 vraagje: Heb je dit alles gebouwd zonder cheats? Dus gewoon door hard te werken? Dat vind ik persoonlijk namelijk het gaafste...
Nope, voor dit huis heb ik gecheat. Bij andere huizen doe ik dat niet, maar ik wilde gewoon een keer flink bouwen zonder geldnood
Morgen of overmorgen krijg ik hem ook. Dan zal ik is ff een echt huisbouwen j/k die van jou ziet er gaaf uit.
Ik heb een mooi huisje zelf betaald. Mijn functie is namelijk magnaat en ik word opgehaald met helicopter Maar weet iemand hoe je dat plaatje hier kan neerzetten? Welke upload site en hoe bestand kleiner maken met microsoft picture manager?
Je kunt nu echt prachtige huizen maken! Dit tov The Sims 1. Denk dat ik deze ook wel ergens ga scoren!
Ziet er indd echt heeel mooi uit! Maar ik weet niet of ik hem ga kopen (ik krijg wel weer zin na het zien van dit plaatje ) maar ik vind het zo minder van ze dat hij zo duur is!!! 60euro voor een pc spel... schandalig gewoon....
€60,- weerhoud mij er idd ook van om hem te kopen. Absurd gewoon dat ze dat durven vragen voor een PC game. En zeker EA, die lui verdienen al bakken met geld.
/Mod Ik liep te blaten. Geen Illegale shit bespreken!!! Darkwing Sorry, ik dacht ik beschrijf het cryptisch, maar dan niet...
Maar wat ik misschien nog wel het meest genaaid vind is dat het eigenlijk nog helemaal niet compleet is maar dat ze ruimte hebben overgelaten voor Expansion packs!!! dikke uitmelkerij gewoon niet normaal meer... En ze zullen indd geen enkele euro van mij krijgen Het ligt er nu gewoon te dik op... kijk een Burnout 3 is gewoon af... dan gun ik ze het... En misschien dat ik indd via een andere route naar rome ga.... Nog maar ff kijken of er veel File's staan....
Ja idd vind ik ook, ik ben van plan om het spel te kopen maar je moet er gvd 60 euro voor neerleggen. En als je het spel hebt komen ze zeker weer met weetikveel hoeveel expension paxs, dan blijf je bezig...
[plaatje]http://www.thesims.uk.ea.com/gfx/screenshots/sims2feb-002_lrg.jpg[/plaatje] Buitenhuisje Aldus google.nl > afbeeldingen > sims 2
Die is dus standaard. Die stond er al . Ik heb ook al een leuk huisje, alleen eerdaags even plaatje uploaden. Je ka nu ook gewoon bouwen zonder familie. Hierdoor kan je je helemaal uitleven. Als je er dan met een familie in wilt, moet je gewoon de waarde van het huis + inhoud betalen.