the sims aliëns?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 13 jun 2003.

1. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat net eventjes op the sims te spelen.
    Maar ik had net een sterrenkijker aangekocht. Toen ik die man er mee liet spelen, net nadat hij een skill point had bijgekregen ( voor logic) verdween hij, ik kan hem nergens meer vinden. Wel beetje vervelend, want hij is net de man waar ik meer werkte in get a life, terwijl ik net 7 punten had voor body en een hele hoop voor mech...
    Iemand dit al voorgehad? Iemand die weet hoe ik hetkan oplossen?

Volgens mij ben ik onzichtbaar geworden, maar het lijkt wel alsof ik verlamd ben, want het gezicht van mijn personage beweegt ook niet meer ( dat zie ik wel in de linker onderhoek)

2. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Hij ontdekte een Aliën ras met zijn sterrenkijker die zich gereed maakte om de aarde aan te vallen. Hun plannen mochten natuurlijk niet gedwarsboomt worden en hebben ze hem opgebeamd. Nee sorry, anders moet je ff contact opnemen met EA.

Edit: Ik weet eigenlijk dat dit niet mag zo'n post maar ik kon het niet laten, sorry modjes :p

Laatst bewerkt: 13 jun 2003
  3. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het wel verwacht hoor, dit soort reacties, maar ik had kort ervoor nog gesaved, dus zo'n probleem is het niet, maar ik zou het wel willen weten, zodat ik het kan voorkomen.

4. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je even een nieuwe patch installeren?
    Vaak worden dit soort bugs dan opgelost.

5. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het wel over the sims op Xbox hè, dus ik geloof niet dat daar patches voor zijn. Dit is het games forum voor Xbox games, dus hier staan Xbox games...

6. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0

Ohh sorry|:-
    Nog niet helemaal wakker:eek:

Kan ook niet via Live!??

7. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Nee games van EA gaan "helaas" niet Live

8. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Neen dat kan die niet. EA gaat niet Live!; dus the sims ook niet.
    Behalve dit kleine probleempje is het wel grappig spel

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik ken dit van de PC versie, en het is iets wat gewoon bij het spel hoort. Je sim is idd ontvoerd door aliens. Hij blijft een tijdje weg, maar als het goed is ploft ie vanzelf weer op aarde neer, met een wel hele bizarre ervaring rijker :)

Gewoon ff afwachten dus, hij komt als het goed is vanzelf weer terug.

Wat wel een nadeel kan zijn, is dat ie na z'n Alien Abduction een totaal ander karakter heeft gekregen. Zo kan het zijn dat je oh zo nette sim ineens een grote sloddervos is geworden. Of andersom natuurlijk. Het kan positief uitvallen, maar meestal wordt je sim er niet beter van.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zo ver zat je er dus niet langs :eek:

11. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Geen astroologje meer spelen he:p

Ik heb dit ook gehad en ja.... zo komen meestal als een grote sloddervos terug.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, niks EA opbellen. Gewoon afwachten totdat de Aliens je karakter willen teruggeven. Zijn persoonlijkheid zal wel totaal anders zijn.

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Idd de oplossing ja,kan wel ff duren(maar geen 2 dagen dat je ontslagen van je werk word gelukkig)en de stats zijn niet ZO anders hoor.Maar de eerste x vond ik het ook raar(ik zag niet dat ie ontvoerd was maar hij was ineens weg,was met ander personage bezig) en toen keek ik ook wel ff raar,aangezien het best lang duurt voordat hij/zij terug is:).

14. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Jah karakter wordt dan heel anders door dat geval. Ik haal hem nooit , wil m'n karakter mooi hetzelfde houden.

Deel Deze Pagina