Kan het zijn dat The Sims ook op de X-Box komt? Ik vraag me het af want had eerst zoiets gehoord, maar dat lukt dan toch nooit met die controller? en nu de vraag.... Bij TH Pro Skater 3 hè...Heb je dan persé een memory card nodig om andere dingen op te slaan? Ik kan maar een keer opslaan, in ieder geval, er is maar een vakje vrij! Is dit nu expres zo;n lullige actie zovan: koop ook een memory card of ligt het gewoon aan mij dat ik het effe niet snap!!!
Hey meiske (heb toevallig ergens gelezen...no offense hoor!) The Sims staan gepland voor de ps2 en nog niet (of nooit) voor de xbox en Tony Hawk slaat euh, alle progress op. Ieder figuur is een soort save-game en je kunt het spel met alle karakters afzonderlijk het spel uitspelen. De game zelf onthoudt hoevaak je het hebt uitgespeeld (boeit niet met welk figuur) en unlocked zo de secrets. Zo kan jij het spel uitspelen met bv Tony terwijl je vriend, broer, zus of moeder met Bam aan de haal gaat. K hoop dat het zo een beetje duidelijker is! Succes iig
sims: misschien wel, controller problemen zijn denk wel op te lossen, zelfs een shooter als halo is perfect te besturen. voordeel is dat xbox live perfect is voor de nieuwe sims, ik heb gehoord dat het een online community word met allemaal sims. thps3: lekker vaag, wat kan je dan niet opslaan? memorycard is alleen nodig om je savegames mee te nemen, het voegt niks toe dus je hoeft geen mc te kopen om een spellejte te kunnen opslaan.
De ps2 versie bestuur je met je controller de figuren en moet je 'missies' halen. (bv: zorg dat je met je sims binnen zoveel dagen zoveel geld verdient of blablabla) Hij staat iig gepland (ps2) maar er zijn nog heel weinig details. Behalve dan dat het helemaal 3d is! (zie gamespot.com voor meer info)
hey Bliss? Ken ik jou, je woont ook in Heerlen! Hmzzzz who R you? Maar bedankt, ik heb alle sims al op de pc dus hoef het niet nog eens op de xbos, tenzij het helemaal anders is met veel extra opties. maar k voreg het me geoon af, ben beetje nieuwsgierig... En bij Tony Hawk sorry snap het nog niet helemaal kan je nou niet twee spellen opslaan als je zus en jij allebeintoevallig met dezelfde spelen ofwat??? Naja toch bedankt
elke character heeft zijn eigen save game...dus als je zus of broer wil spelen moet hij dat met een ander character doen..
hehehe LEKKER LULLIG UITGEVOERD DAN sorry sorry vind ik dan hè... dat ze dat gewoon easy doen en niet zo moeilijk grrrrr
Ieder figuur is zeg maar een aparte savegame! Kijk gewoon maar eens bij de verschillende figuren op gebied van stat-points en opengespeelde levels: die zijn uiteraard bij iedereen verschillend. Het is heel raar waarom ze dat bij de game gedaan hebben, want je kunt bv maar 1 keer met Tony het hele spel uitspelen en alle statpoints halen. Daarna is hij 'uitgespeeld' en moet je het met een ander karakter proberen. Is cool dat je uit Heerlen komt. Ik ben Myron de Vrede en ik post hier samen met een vriend die al getrouwd is. Daarom is Bliss af aan toe een getrouwde vent en af aan toe: ik! Zou je misschien een keer zin hebben om te LAN-nen by any chance?
K zie trouwens net dat je een cdi hebt: die gare bak heb ik ook nog steeds op mijn kamer met zo'n 25 kutspellen! Heb alleen aan Myst lol beleeft en Burn:cycle! haha!
gheghe hahaha jaaaaah myst heb ik ook! En merlins aprentice ofzoiets en nog veel mer rot spellen, ook met mario en alice enzo...echt ram veel spellen en ook films! En die sega daar hebben we ook nog 30 spellen van ofzo... maar voor de xbox heb ik er pas 7 geloof ik Hahaha sorry maar wat bedoelt gij met Lan-en.... vrienden van mij hebben het er vaak over, maar ze willen nooit zeggen wat het is hihihi sorry ben niet echt ehm slim zeg maar!
Je vrienden willen niet zeggen wat dat betekent? Flauw hoor! Lannen = xboxen aan mekaar koppelen en vervolgens mekaar doodschieten met bv Halo! S heel heel heel erg vet! Voor de cd-i heb ik btw ook th Apprentice gehad en hierbij vergeleken is Gunvalkyrie een kinderspel! Dat spel was ZOOOO moeilijk, echt niet meer leuk...maarre, wel uitgespeeld!!! MOCHT je interesse hebben in LAN of gewoon een mede xboxgebruiker (maar vooral LAN! lol) dan wil ik me best eens voorstellen in bv 'de klinker' of 'Faust' ofzo. Dan weet je tenminste dat je niet met een oude enge geilaard te maken hebt!! hahaahha! Sorry. Of meel op Myron@zylom.com
Wrom zou je The Sims controls niet op de Xbox-controller kunnen doen? Er zit een D-Pad op en 2 analoge sticks. Daarnaast nog tal van knoppen.
Twi, staat er net ergens bij. Bij de ps2 versie bestuur je je figuurtje en moet je bepaalde doelstellingen halen. En is compleet 3d. Op de xbox kan ie ook makkelijk en om je de waarheid te zeggen vind ik het toch een beetje jammer dat ie nog niet daarop is aangekondigd!
hmz de klinker weet ik wel te liggen, maar hmz ik weet t niet hoor, me zus kent daar veel mensen, ze heet Linda misschien ken jij haar ook! Hoe oud ben je eigenlijk? Halo vind ik maar een klere-spel sorry, ik hou het liever op een beetje denk werk ...niet dat dat bij doa3 nodig is enzo maar bij munch tog wel vind ik! Geef mij maar eentje met een moeilijker niveau
hihi neej hoor ben niet bang haha ik ben tog verder tog niet de enige in Heerlen die xbox heeft!??? Gheghe ik dacht heus niet dat je zo een was hoor, ik heb zelf ook al een vriendje hoor!!! Had je zeker niet gedacht hè lol!