The Sims: MENINGEN

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 28 mrt 2003.

1. Ik ben van plan The Sims te gaan kopen maar ik wil eerst een paar meningen horen.

Vooral ook of het wel goed te spelen is op de XBOX (zonder muis) en aantal voorwerpen ezovoort.

Of die van de PS2 goed te spelen is, mag er ook bij.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 mrt 2003
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  3. Ik kan niet goed Engels en ik wil jullie meningen horen. Dat vind ik altijd beter dan een review.

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Een review is ook gewoon een mening :confused:...
    En als je niet goed engels kan moet je es een keer wat meer spellekes spelen, leer je eht vanzelf :)

5. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt mij geen leuke game.
    op de pc was hij een paar dagen leuk maar daarna begint het een beetje te vervelen en ik denk dat het ook zo op de ps2 en de Xbox is.
    het lijkt mij ook een kut besturing zonder die muis.

6. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Kan The Sims online ...?

Dan koop ik hem wel..

Anders , laat ik hem gewoon liggen in de winkel

7. De Sims gaat niet online. Reden: EA :mad:.

Met die opdrachten lijkt het me niet leuk. Kun je ook gewoon zonder opdrachten spelen zoals op de PC?

Is het spel alleen The Sims of zitten die delen Het rijke leven, Hot Date enzovoort er ook bij?

8. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Het is best wel anders dan op de pc want dit is in 3d en het is een soort combinatie van verschillende uitbreidingen maar het is dus niet identiek aan de pc-versie

9. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

De melk koe doet zijn werk weer en verzint weer een slap sims spel hopen dat ze geen uitbreidingen gaan verkopen want dat zal dom zijn.

10. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb the sims op de ps2 al een tijdje en speel nog steeds af en toe (eerste dagen was ik echt helemaal verslaafd..... zeg maar weken 8))
    besturing is heel erg lekker

ik zeg: JIJ KOPEN DOET!

tenminste als je pc versie niet hebt

Laatst bewerkt: 28 mrt 2003
  11. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Op de PS2 is ie erg goed! Zelfs beter dan op de PC, vooral de "missies" zijn erg leuk.

12. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    nou, als je de pc versie hebt gehad of nog hebt uiteraard, moet je het niet kopen want dan is het weinig nieuws

13. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The sims is op de PS2 geen regelrechte poort hoor! Nu is het 3D en heeft het een andere look. Daarna moet je ook nog wat van je leven maken door opdrachten te vervullen!

14. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    en de besturing is idd stukken beter dan je denkt.
    je ziet een gele 'laserstraal' waar je met de controller ben (wat de muis is bij de pc)

15. Hij is trouwens vandaag uit voor de XBOX.

16. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet zien liggen in de winkels. Als ik hem zie liggen dan ga ik hem waarschijnlijk later kopen.

17. Ik koop hem als die goed te besturen is.

18. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Hij is wel goed te besturen maar ik zou wachten want hij gaat denk ik snel in de aanbieding want hij is niet echt top. Ik heb hem gespeeld bij de Media Markt.

Trouwens daar kost ie 57 euro.

Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  19. Volgens mij heeft niemand hem want ik zie bijna geen meningen.

20. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb wel een mening (ookal heb ik het spel niet). Ik zal hem deze keer gerafineerd en objectief houden. Ik heb het spel vrij vaak gespeeld op de pc en dat was leuk. Maar dat was wel 2 jaar geleden. Nu zie ik het nooit gebeuren dat er onwijze gameplay veranderingen zijn gebeurd en heb ik zoals jullie allemaal de belachelijk lelijke screenshots kunnen zien. Dit zal in het echt mee kunnen vallen, maar ze zijn zoo weerzingwekkend dat ze mij iig veeeeeeeeeer uit de buurt van die game zullen houden.

als je dat echt the sims wel spelen... zoek een pentium II download illegaal (oooo mag niet) the sims en veel plezier!

Deel Deze Pagina