The Sims [Taal]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Noedel, 8 apr 2003.

1. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Het is eigenlijk de vraag of je the sims in het nederlands kan zetten en hoe, want de handleiding is ALLEEN nederlands dusss, je zou het toch eigenlijk in het nederlands moeten zetten, maar bij options menu staat er nergens taal keuze ofz

*ik heb het hier wel over de XBOX versie (mss is het met de ps2 versie anders*

2. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    |:- |:- |:-

als de handleiding nederlands is hoeft de hele game tog niej nederlands te zijn? :confused: Meestal vertalen de uitgevers alleen de handleiding, daar nemen gamers wel genoeg mee.

3. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    maar van al mijn spellen dak heb waar de handleiding engels van is zijn de spellen ook allemaal engels maar bij nightfire was de handleiding nederlands en het spel kon je ook op nederlands zetten...

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is gewoon toeval. Bijna alle spellen die ik heb hebben Nederlandse handleiding en is het spel zelf Engels.

5. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Je kan de taal volgens mij niet veranderen,maar het gaat toch ook zo perfect engels?:)

6. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    LOL mijn handleiding van steel battalion is ook in het NL dus de game ook LOL.... ;)

7. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    IS het trouwens een beetje leuk The Sims op de Xbox...

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet of je het weet, maar dat Sims taaltje dat is helemaal niks, dat is geen engels, helemaal niks!! :+

9. Lucky_X_strikeR

Lucky_X_strikeR I will strike back

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij bedoeld hij de taal die in de menu'tjes enzo word gebruikt, toch?

en anders... sluit ik me bij jou aan

het taaltje heeft iets weg van Frans met Engels met weet ik wat allemaal. een multicultureel taaltje :+

10. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2

maar op de ps2 is het nederlands, het zou me dan verwonderen moest je het op xbox niet in het nederlandskunnen zetten

11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    whahaha

Ik dacht toen ik de topictitel las dat je bedoelde of je de taal die de Sims spreken kon veranderen ofzo :D

Volgens mij weten de makers zelf niet eens wat de Sims spreken :p

12. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    als mijn ma zat meetekijken als ik aan het spelen was dan vroeg ik, je verstaat dat toch wat ze zeggen ee en ze zij JAAAAA

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5

Ze spreken in morse-code:BLIE BLIEP BLIEEEEEEEEP :+
    en ja hij bedoelt de taal van de menuutje's :)

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bij sommige spellen kan je de taal van spellen instellen door je Xbox zelf op een andere taal te zetten. Maar daar staat Nederlands niet tussen.

15. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Oh de menutjes...:+
    Dat moet je dan ff aan de game-boer-meneer vragen!! Maar erger je er zo aan dan? Ik zou het juist beter vinden als het engels is. Is dat ook niet een beetje onhandig met de EU moeten ze voor elk land hier een andere taal gaan uitgeven! (of dat je het in het spel kan veranderen natuurlijk)

16. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, de taal kun je niet veranderen..

17. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch wel gewoon engels??? wat is het probleem alle spellen zijn in het engels!

Deel Deze Pagina