Het is eigenlijk de vraag of je the sims in het nederlands kan zetten en hoe, want de handleiding is ALLEEN nederlands dusss, je zou het toch eigenlijk in het nederlands moeten zetten, maar bij options menu staat er nergens taal keuze ofz *ik heb het hier wel over de XBOX versie (mss is het met de ps2 versie anders*
als de handleiding nederlands is hoeft de hele game tog niej nederlands te zijn? Meestal vertalen de uitgevers alleen de handleiding, daar nemen gamers wel genoeg mee.
maar van al mijn spellen dak heb waar de handleiding engels van is zijn de spellen ook allemaal engels maar bij nightfire was de handleiding nederlands en het spel kon je ook op nederlands zetten...
Dat is gewoon toeval. Bijna alle spellen die ik heb hebben Nederlandse handleiding en is het spel zelf Engels.
Ik weet niet of je het weet, maar dat Sims taaltje dat is helemaal niks, dat is geen engels, helemaal niks!!
volgens mij bedoeld hij de taal die in de menu'tjes enzo word gebruikt, toch? en anders... sluit ik me bij jou aan het taaltje heeft iets weg van Frans met Engels met weet ik wat allemaal. een multicultureel taaltje
maar op de ps2 is het nederlands, het zou me dan verwonderen moest je het op xbox niet in het nederlandskunnen zetten
whahaha Ik dacht toen ik de topictitel las dat je bedoelde of je de taal die de Sims spreken kon veranderen ofzo Volgens mij weten de makers zelf niet eens wat de Sims spreken
als mijn ma zat meetekijken als ik aan het spelen was dan vroeg ik, je verstaat dat toch wat ze zeggen ee en ze zij JAAAAA
Bij sommige spellen kan je de taal van spellen instellen door je Xbox zelf op een andere taal te zetten. Maar daar staat Nederlands niet tussen.
Oh de menutjes... Dat moet je dan ff aan de game-boer-meneer vragen!! Maar erger je er zo aan dan? Ik zou het juist beter vinden als het engels is. Is dat ook niet een beetje onhandig met de EU moeten ze voor elk land hier een andere taal gaan uitgeven! (of dat je het in het spel kan veranderen natuurlijk)