als je aan het bouwen ben krijg je zo'n metertje die langzaam omhoog gaat. Als deze vol is kan je niks meer bouwen... Nu heb ik een huis waarbij ik cheat zodat je echt alles kan kopen wat je wilt.... tenminste dat dacht ik want als dat metertje vol is kan je dus niks meer doen..... weet iemand een manier hoe je dat metertje kan uitschakelen of weer naar benedern kan krijgen??
mischien moet je in het boekje kijken die je met het spel mee kreeg, mischien staat daar uitgelegd wat de thermometer inhoudt.
tja maar dat is niet echt van belang want het houd gewoon in dat als die vol is dat je nix meer kan doen
Ja je moet gewoon wat andere spullen verkopen.Maar een cheat om die naar beneden te krijgen ken ik niet.Zelf speel ik cheatless,een vriend van me niet en kon die niet vinden dus tsja,ik denk het eerlijk gezegd niet.
ik bedoel,omdat je cheat koop je veel spullen van grote waarde en tsja,dan zit je natuurlijk zo vol..
ik ben er achter gekomen dat het niet daar aan ligt... het ligt er aan, HOEVEEL voorwerpen je in je huis hebt... en dus niet de waarde... dus een paar plantjes in je tuin weggooien helpt!! Nu wil ik m alleen nog uitschakelen