1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Sims.. Wat in het vervolg?

Discussie in 'Algemeen' gestart door McRed, 27 jan 2004.

  1. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    The Sims wat in deel 2/het vervolg?

    The Sims ongetwijveld een van ´s werelds beste games ooit uitgebracht. Op de PC konden we al geruime tijd nu is hij ook al bijna weer een jaar speelbaar op de Xbox (en de andere consoles) The Sims was een creatie van Will Wright, mede verantwoordelijk voor SimCity (logies, niet?) Het was al geruime tijd een droom van hem het leven van een mens te simuleren nadat hij met SimCity op de markt kwam, hierbij was het de bedoeling je eigen gemeente te stichten en alles wat hier bij kwam kijken.

    [​IMG]
    SimCity 4, alweer het 4de deel uit de serie...
    De Sims is al in een aantal varianten uitgebracht (op PC) zoals:
    - The Sims
    - The Sims Uitbreidings-set (Deluxe)
    - The Sims: Party
    Edit:/ The Sims: Hot Date... (Slurpgeit, bedankt, even vergeten....)
    - The Sims: Op Vakantie
    - The Sims: Superstar
    En nu doet EA Games hun (zoveelste) vervolg met Abracadabra. Niet alleen op PC is de Sims een ongekend succes geworden maar ook op console is het spel speelbaar en uitdaagend.

    Vaak wordt gezegd dat EA doordraafd met al die vervolgen.. Misschien heeft de reeks onderhand wel z´n eind punt bereikt? The Sims verkoopt nog steeds goed en het blijft leuk!:D Het heeft nu in de afgelopen jaren een hoop recors gebroken en met Bustin ´Out komt er een vervolg op de Xbox/GC/PSII-versies. Hij is zelfs op GBA (SP) uitgebracht. Ik vindt dat het probleem vooral op dit moment ligt bij de prijskaartjes, voor een relatief oude game leg je een hoop geld neer, ook op de vervolgen.

    Uit deze thread blijkt dat er nog steeds belangstelling is voor deze geniale game maar wat komt er in het vervolg?! Wat als jij een vervolg mocht maken op je favo game?

    Geinspireerd op de volgende threads:
    - Wat als jij een vervolg mocht maken op je favo game?
    - The Sims: Bustin ´Out thread
    - The Sims uitgemolken?

    The Sims wordt ondermeer beschreven als....(console-versie)

    Bestuur je Sims via nieuwe gameplay en zorg ervoor dat ze levels halen in de driedimensionale werelden. Stel je voor dat je als kind ervoor moet zorgen dat je geld van je moeder krijgt om naar een feest toe te gaan. Hoe regel je dat? Vraag je direct om het geld of doe je eerst allerlei klussen in huis, geef je je moeder complimenten en ruim je je kamer op? Allemaal keuzes die je zelf moet maken om je Sims leventje zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen.

    Om de game nog beter te maken zijn er allerlei nieuwe voorwerpen aan toegevoegd die niet voorkomen in de pc versie van The Sims waaronder een uitgebreide versie van de Sims Creator waarmee je het uiterlijk van je Sims helemaal zelf kunt bepalen. Voor iedere Sims-fan met een spelcomputer zeker de moeite van het aanschaffen waard dus.

    [​IMG]
    De Sims voor de Xbox
    XBM nummer 2 2003 ( mei 2003 ) (cijfer): 7,7 (in de PU zelfs een 8,8!)
    + punten als:
    - Leuke co-op mode
    - Orgineel idee...


    - punten als:
    - ...drie jaar geleden!
    - Weinig vernieuwing


    Met The Sims: Erop Uit (Bustin Out) komt EA (al)weer met een vervolg?! Kut/Cool?! Wordt behandel in de PU (wordt zelfs de cover aan geweid) en komt kortsamen gevat uit de bus als....

    De Sims was een game met geschiedenis, een game waarvan je zegt: "Zoiets werkt niet op de console" EA bewees al met deel 1. het tegendeel. Natuurlijk zijn er een aantal vernieuwing aan de game toegepast, kleding, hoofden, huizen, meubels enz. Zoals we ook van de vorige (PC-versies) hebben kunnen verwachten. Hoe meer geld, hoe meer lol...

    [​IMG]
    De Sims: Bustin ´Out
    PU Nummer 01 2004 Jaargang 12(cijfer): 8,2
    - Graphics: 8
    - Replay: 8
    - Gameplay: 9


    Ondanks het feit dat de Sims een fantastische game is en zowel positieve kritiek krijgt als negatieve kritiek blijft het naar mijn mening een leuk spel.. Maar wat zou jij, aangezien al die (vooral) negatieve kritiek willen zien in het vervolg?
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2004
  2. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    uhm, ik snap nu even je bedoeling niet..?
     
  3. desert spider

    desert spider half life (2)

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    nou eerst sims 2 en dan weer 20 uitbreidingen :mad:
     
  5. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Bedankt voor de informassi!, maar eeeh wat wilde je eigenlijk??
     
  6. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Beetje flauw zulke opmerking als ik met koienletters boven de thread plaats dat ik hem nog niet helemaal af had, ik drukt in plaats van post preview op post...

    Maar de vraag is nu: Wat wil jij in het vervolg zien?
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2004
  7. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn toch al wat dingen bekent over the sims 2, zoals dat de mensen echt ouder worden en ook overlijden en dat de kinderen nu ook volwassen kunnen worden. Je kan je huis meer als 2 verdiepingen geven had ik volgens mijn op de site van the sims gelezen.
     
  8. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijk me wel vet als je meer dan 2 verdiepingen kan, en zelf een flat kan bouwen ofzo. Op de pc probeerde ik weleens een soort ''rijtjeshuis'' te maken maar dan had je natuurlijk weer het probleem dat iedereen bij elkaar naar binnen liep.

    Het zou ook leuk zijn dat je minigames kunt spelen, zoals Airhockey of zo'n soort minigame als bij PGR2 als je op de computer speelt met je personage.
     
  9. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer interactie in de game zelf. Als je gaat voetballen wil ik niet alleen kijken naar ventjes die voetballen, maar ik wil het zelf uitvoeren. Gaan ze flipperen, dan zou het leuk zijn om zelf de besturing te doen. Dat soort dingen. Verder moeten ze die tijd wat aanpassen, want dat werkt erg frustrerend. Je doet er gewoon 1,5 uur over om de tel. op te nemen. :confused: En sowieso moeten alle uitbreidingen van het eerste deel erin verwerkt zijn natuurlijk...
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    je bent hot date vergeten in je lijstje..
     
  11. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    doordat ze ooit de sims hebben verzonnen krijg ik mijn zusje niet van de computer dat betekend dat ik pas 's avonds laat er achter kan dus van mijn part verbannen ze de sims en maken ze het illigaal om te bezitten in elk land ter wereld
     
  12. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 18+ Versie :+

    Nee ik ben geen virtuele nerd
     
  13. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Zoals al gezegd is, veel meer interactie met de personages. Je kijkt nu naar de personages en bestuurt ze een beetje, maar mij lijkt het leuker echt een persoon te zijn. Van mij mogen ze zelfs een mode maken waarbij je gewoon de normale Sims doen: dus meerdere Sims en gewoon beetje controleren enzo. Daarnaast een nieuwe interactieve mode waarbij je 1 persoon speelt en moet overleven in allerlei situaties. In Bustin' Out was dit al redelijk gedaan, maar ik vind toch dat dit uitgebreider moet voor de mensen die liever 1 persoon spelen.
     
  14. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de tijd zouden ze inderdaad moeten aanpassen als je gewoon elke dag naar je werk gaat wordt de sims al gauw eentonig omdat je gewoon geen tijd hebt voor andere leuke dingen doe je dit wel is je personage gelijk depri. Ze hebben denk ik nog nooit van weekend gehoord dus dat moeten ze erin maken en inderdaad meer interactie met je personage zo dat je ook echt naar het werk gaat en daar taken moet volbrengen.
     
  15. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar wat willen we nog zien nadat we bijna alles gehad hebben:
    - Het liefdesbrief
    - Mix/DJ-draaitavel
    En ga zo maar door..... Nu kunnen ze plotseling het huis uit, maar mij leek het wel cool als de personages zoals al gezegd meer interactie, minigames kunnen uitvoeren.. Zoals die eerder genoemde Flipperkas, dat is nog niet eens zo heel erg moeilijk....

    Minigames als:
    Telefoongesprek, kies de juiste antwoorden om een vriend uittenodigen
    Ruzie, kleine vechtgame
    Schilderen, kleine paint...

    Waar ik me het meest aan stoor is de korte tijd voordat het alweer nacht is, moet hij opeens pissen, ho de vloer alweer nat?! En als hij/zij naar het werk moet duurt het weer veelste lang... Moet hij de vloer weer dwijlen, doei alle lol die je in dat uur? ja dat is zo! Kon hebben!
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2004

Deel Deze Pagina