Heeft iemand al de The Sims gespeelt op de xbox want hij lijkt me wel leuk met zijn 2en vooral.Heb je hem gespeelt geef dan even asjeblieft je mening hier.
Me vriend had em gehaald, en ik vond hem best leuk. Je kunt mekaar ook pesten enzo, en de missies zijn ook wel kicken.
Ik heb hem, en ik vind hem echt gaaf! Alles is 3D en je kan inzoomen en om dingen heen draaien. kopen maar, zou ik zeggen!
Om heel eerlijk te zijn; Ik vind hem best wel cool Redelijk tot goed uitgewerkt op Xbox. Alleen jammer dat ze nu al 3 jaar teren op hetzelfde spel constant in een ander jasje, moeten ze nu echt wat aan gaan doen.
hmmm.... ik ga hem misschien wel halen en ik kan trouwens al burnout 2 en enter the matrix krijgen en hoe is trouwens de multiplayer mode
oja, hier liep al een tread over, dus als je nog meer meningen wil lezen, zou je ff kunnen zoeken op: The sims bv. Met de zoekfunctie.
Op gamer.nl staat dat er een "sims2" komt, deze zou weer heel anders zijn, zo kunnen de Sims dood gaan en kan je zelfs iets met DNA doen. Nu maar hopen dat ze hem dit keer meteen naar de XBox brengen
Idd! lijkt me wel weer eens leuk Ik heb zelf alle sims op pc en het lijkt me dus een beetje zonde om deze sims dan ook te gaan kopen!
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=21612&highlight=the sims There you go Mijn mening staat daar ook beschreven.
Tip: The Sims is momenteel aso goedkoop bij Replay, namelijk maar 29,95. Ook zijn er nog andere interessante titels maar 29,95, zoals LOTR:TTT, MGS2ubstance, Tony Hawk 4 en MOH:Frontline. Ook voor de andere consoles zijn er aanbiedingen. Maf dat ze die prijzen zo verlagen. Gaan ze failliet ofzo? Hier is de URL van die Magazijn Verkoop: http://www.replay.nl/Replay Shop/index.html?target=dept_62.html&lang=nl
Mwaha zo hey niet verwacht, ik ga hem ook binnenkort halen. Normaal is het altijd zovan: 'The Sims'?....'Echt een meidengame' Zo zie je maar weer wat de Xbox kan doen *Heb reclame gezien...zag wel cool uit..Moet centjes sparen.
Kun je dit spel spelen via Live..? Want dan ben ik wel bereid hem te kopen , anders speel ik hem wel op de PC... Heb geen zin om een of andere review/preview/thread door te lezen. Bij voorbaat dank,
BESTELLIJST LEVERINGSVOORWAARDEN 2003 Replay Shop Alle leveringen onder rembours. Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten binnen Nederland. Verzendkosten worden berekend als volgt: bestellingen tot € 50,-- verzendkosten € 7,50 Deze verzendkosten zijn niet vermeld op de orderbevestiging !!! Op al onze betalingen, leveringen of transakties zijn van toepassing de betalings- en leveringsvoorwaarden zoals gedeponeerd bij de K.v.K. Oost-Brabant -- Dan is 't alsnog 37,50 .
Nee is niet Live... PC is denk ik beter als die op de Xbox...Denk ik iig...Nouja mijn mening: ik hou van al die uitbreidingen...(echte verzamelaar ervan) Maar aan de ene kant 3D...EN op Xbox...
Moet je die missies volgens of kan je ook gewoon je gang gaan zoals op de PC? Op de PC speel ik het nog weleens, een beetje een zooitje maken in de tuin, het gewonen werk. Ik ga hem ook kopen