The Sims

Discussie in 'Algemeen' gestart door saskia_kane, 12 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is er al een topic over.
    maar ik wilde het toch ff over de sims op de xbox hebben.

Heeft iemand hem al in huis? want ik wil graag weten of ie leuker is dan op de PC. Ik speel de sims nl al lang op de pc, maar ik ben bang dat ie op de xbox tegenvalt.

Zijn er ook dezelfde items op de xbox als op de pc?

2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij (heb hem op de xbox) is ie gewoon hetzelfde als op de pc dus niet echt de moeite waard op de xbox... ik had hem niet op de pc, maar vindt hem zelfs dan niks aan op de xbox...

3. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    o ok.... Maar je hebt nu toch iest van opdrachten ofzo?

4. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee ik heb het 5 minuten gespeeld en daarna eigenlijk niet meer kost me teveel tijd vind ik..... dus als je interesse hebt?? :)

5. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Er zijn wel een paar verschillen tussen de games. Lees de review maar op Xboxworld.

Echter vond ik dit niet afdoende om Sims op Xbox nog uitdagend te vinden. De single play mode vond ik daarbij nogal zuigen. Als je doelen binnen de gestelde tijd haalt, krijg je extra's (met sommige gadgets die enkel voor Xbox zijn gemaakt), maar ook als je vriendjes maakt. Deze twee doelen zijn niet te verenigen, dus om alles te unlocken moet je het over en over spelen. Zoals gezegd de eerste keer zoog het al, dus voor mij was dit geen optie (single mode blijven herhalen).

De game is daarnaast ook al weer een paar jaar uit, waardoor de grafic niet echt van hoge standaard is.

Sims kan misschien weer wat worden als ze live gaan.

6. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    heb wel intresse, heb het er alleen niet zo op om het van andere over te kopen! Maarre hoeveel vraag je er vor? Dan kan ik er ff over nadenken......

7. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel kick als ie op xbox live gaat jah... heb wel geen xbox live...

8. elwin

elwin Elwin

Leuk Bevonden:
    0
    Sims is EA, dus geen live helaas

9. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vondt hem daarintegen weer wel leuk.
    Ja in deze sims moet je opdrachten uitvoeren zoals eerst iemand zijn huis schoommaken en dan een feetje geven.
    Wat ik wel heel erg jammer vondt is dat je uit te weinig kleren, spulletjes, poppetjes en andere hebbe dingentjes kan kan kiezen.
    Zo is er geen gokkast en die geest in die lamp en andere dingen die wel in de sims het rijke leven zatten. Dus dat vindt ik een beetje een Rip Off. Ze hadden denk ik best wel al die spullen in the sims voor de xbox kunnen gooien. Maar je kan er de donder op zetten dat die spullen nog wel komen in een vervolg op the sims voor je consol. O en je kan in the sims voor je consol met 2 spellers spelen.

10. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    das wel leuk dat je hem met zn 2en kan spelen.... jammer dat er maar weinig spullen zijn... Misschien ga ik hem toch wel kopen.....

11. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Als je al vermoed dat hier een topic ove is, kan je beter even zoeken voor het desbetreffende topic. Maar lieve Wen helpt:
    hier het juiste topic

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina