Hé, Ik ben nu bij het 2e grote monster aangekomen, in de controll room, je kan dat beest onder stroom zetten en ik heb 7 medipacks, maar ik krijg dat beest maar niet dood Wie weet hoe? ik heb hem al helemaal naar de klooie gechoten (rood) en dan bestook ik hem met de vlammenwerper, maar dat ding gaat maar niet dood, hem ook hem ook al met tig granaten bestookt maar dat helpt ook niet echt :/ Heb het geloof ik al 30x geprobeerd :/
Ok, die grenade launher heb ik inmiddels gevonden Maar dat k*nker beest wil nog steeds niet dood Npu, maar weer ff gaan proberen dan maar.....
boss twee duw eerst op de schakel ga dan voor de verlaging staan in de kisten (laagste punt bij de kisten) gooi er wat bommen over om zijn leven een stuk naar beneden te brengen gooi er nog een vuur bom achteraan dit eenmaal gedaan en hij is nog niet wijlen ga dan na de opening waar je naar het monster gaat blijf achter de kist en schuif een beetje op ga zover je kan zonder dat hij je raakt ga nu in first person en gebruik je vlammen werper om hem af te maken eenmaal dood zit achter het monster een sckakelaar dit is de makkelijkste manier