[offtopic] bij de eerste baas hoef je niet eens te doden ik was gewoon snel dat dingetje maken en RENNUHH [/offtopic]
[offtopic2] hebben jullie met the thing ook van die groene flitsen soms in je scherm? [/offtopic2]
okey dit is wat te doen
je hebt 2 rijen kratten degene links naarst het kastje (dat je eerst moet repareren) die noemen we de Voorste kratten
de kratten tegen over de roldeur noemen we de achterste kratten
nu ga je zo achter de achterste kratten staan dat je tussen de achterste en de voorste kratten heen kijkt en hem net kan zien
nu pak je je grenade launcher en gebruikt al je granaten behalve je vuur granaten MAAAAR je vuurt ze NIET tussen die kratten door maar over de voorste kratten heen je zult dus de muur raken maar dat raakt hem wel (woordgrapje) dan maak je het kastje (of je maakt het al eerder dat maakt eigenlijk niet uit) en zet hem onder stroom dan ren je terug en gebruik je een vuur granaat,als ie niet dood is gebruik je weer stroom, dan weer een vuur granaat etc etc
owja een leuke tip, als het goed is heb je je medic nog in leven.
Voordat je naar de 2e boss gaat ze je hem met zijn gezicht of gewoon zo dicht mogelijk bij de deur da zet je hem stil (je weet wel dat hij niet meer kan lopen) als je dan de deur open maakt staat hij binnen en kan je telkens terug lopen als je schade bent opgelopen van het monster (de 2e boss)
zooooow en nu ga ik me kranten lopen
mzzls
Laatst bewerkt: 7 okt 2002