Ik vroeg me af of The thing al in de winkels lag. Als alles goed is word ie vandaag gereleased, maar ik heb em op nog geen enkele website gevonden. Ik ga vanavond ff naar de stad, dus het zou wel leuk zijn als ik The thing mee terug kon meenemen, het lijkt me een schitterend spel. Eerst even de film nog zien voordat we het spel in de Xbox gooien natuurlijk! -Tom
Hier kun je eerst ff de trailer bekijken. Het lijkt mij ook een goede game. Check die screens : Ik heb het spel zelf btw nog niet zien liggen in de winkels. Maar heb zelf ook alleen nog maar gekeken bij Intertoys. Niet bij een proffesionele gameshop.
ik heb em ook nog niet gezien, bij: free record shop, dixons en discovery en nedgame heb ik ook maar ff gecheckt
Zier er in ieder geval erg smakelijk uit. De meeste recensies die ik tot nu toe heb gezien zijn ook goed, dus dat belooft wat. Als ie nu nog in de winkels ligt komt alles goed. -Tom
bij dimplus hebben ze de PS2 versie wel al, maar nog niet de XBOX versie, bij play.com wel... Hopen dat ze hem snel binnen krijgen, deze title lijkt me erug vet
wat was de prijs? bij play.com is ie 38 pond wat neerkomt op €60, anders betel ik hem daar wel, kan wel een weekie wachten als ie hier gewoon €70 kost
The Thing hier in Den Haag nog nergens gezien... Het is weer het ouwe liedje: een game wordt gereleased, wordt in Amsterdam gespot, maar de rest van het land heeft het voor het afwachten... Het gaat gewoon nog een paar dagen duren, misschien is-ie morgen verkrijgbaar... Ik ben overal geweest en bij Discovery hebben ze de kersverse stapel net binnengekomen games doorgekeken, maar GEEN The Thing... Nou ja, dan maar weer afwachten... Dim+ beweert de PS2-versie binnen te hebben... Nou, dat zal dan wel... Ook de PS2-versie is hier nog nergens te bekennen in Den Haag... Maar daar mot ik niks mee (heb wel een PS2), IK WIL DE XBOX-versie...
The Thing Me Neef heeft al de PC versie van "The Thing" (Twilight hehe) en zegt dat ie zeker de moeite waard is. quotes van mijn neef: "I Hate Things! They scare the shit out of me!" "Elke keer als de bekende "Thing" theme muziek begint weet ik al dat er iets scary gaat gebeuren." "Deze komt zeker in mijn top lijst van beste games die ik gespeeld heb " Voor mij wordt het KOPEN dus......de X-BOX versie, al moet je eerst de film hebben gezien (GEWOON HUREN OFZO). Ik heb de film of DVD en ben er al fan van voor de gameversie ooit was bedacht. Mensen die meer willen weten over de film check deze fan site, deze gasten zijn bijna obsessed als je ziet wat je allemaal gemaakt hebben (Kaartspellen, Bordspellen zelfgeschreven filmscripts van de film, Kaarten van de gebouwen in de film, gevonden foutjes uit de film enz....) http://www.outpost31.com Ook leuke flash intro met Thing themesong trouwens PS: Ja ik ben fan van "The Thing" ja....hehe
Better Trailer Beste "The Thing" Game trailer iemand? Hier Pak AAN! ftp://ftp.gamesdomain.co.uk/pub/mov...thing_1000k.mov Er schiet iemand zichzelf door z'n kop in deze trailer uit hopeloosheid en angst. Ook de taperecorder die je in het begin hoort is van de film waar Kurt Russel als McReady het bijna al heeft opgegeven... Downen en enjoy!
Ik heb al gamers gesproken die The Thing al hebben in de Playstation 2 versie... Daar hebben we hier niks aan, maar het is een indicatie dat het spel inderdaad is verschenen... Dim+ had dat al gemeld, maar die lui lullen soms wel eens meer wat...
Vanmorgen al weer gekeken bij Intertoys. Inmiddels ook bij Discovery in Enschede. Nog steeds niks gezien.... Wil je trouwens een goede preview met ook een stuk gewijd aan de film, heel interessant stuk, koop dan ff XM. De preview is echt heel goed, mooie plaatjes erbij... En metzman die trailer is echt wreed
HIJ IS BINNEN! Ik heb The Thing zojuist in Den Haag kunnen scoren bij "de Gameshop", hij is er! Ik ga hem zo uitproberen en zal hier nog effe terugkoppelen wat ik ervan vind... Voor degenen die hem willen aanschaffen, bel massaal je plaatselijke gameshop op! Ik heb de PS2-versie ook met eigen ogen gezien, die was er gisteren al, maar de Xbox-versie is gelukkig maar 1 dagje later in de winkel aangekomen...
dees game moek ook hebbuh! die shops bij ons hebben em natuurliijk nog niet dus dat wordt nog even wachtten mzzl Munch and Abe
forgive me keb nu conflict desert storm is wel een aardig spel maar niet geweldig koop the thing denk ik nog wel en splintercell en en en en ehct niet normaal dure hobby een xbox