ik heb the thing nu op pc.....ben nog maar net begonnen met spelen ,maar ziet er vet uit lekkere game play goeie graphics. ben nu in het begin dat je team veilig binnen moet krijgen is wel grappig..... team bestaat uit 4 personen....nl: Een arts(waar je naar toe moet gaan als je bijna dood bent om je beter te maken) een technicus(die je moet gebruiken om bepaalde controlpannels ect te repareren ) Een soldaat(die alles voor je neerknalt) en jijzelf:{ o ja..en het is nog f*cking scarry ook
klote man! watvoor pc heb je dan? ik was net dood een teammember van mij was geinfecteerd met the thing. moest het vertrouwen winnen van een nieuwe lid van het team..dus moest ik 3 bloedtests halen om te bewijzen dat we niet geinfecteerd waren...zat eentje tussen die was geinfect. whaaaaa!!!!! vet!!!.....die stond ineens achter mij:{
Shit he .. loop een beetje achter .. had hem gisteren gedownload. En nu een nieuwe thread gemaakt waar je hem kan downloaden Maar ok .. tis zeker weten een goed spel .
the ting is gewoon lelijk het verhaal is gewoon klote en de gameplay en de rest van het hele spel oook dus oprotn hier
Als je dan al je mening kwijt wilt kan het ook zonder te flamen. Je reageert in de topic "The thing is gaaf" als jij dat niet vind mag dat best, maar probeer dan voor anderen duidelijker te zijn! Met een redenering van "de gameplay is klote en de rest ook" worden mensen die erover zitten te denken om het spel te kopen ook niet veel wijzer.
Daar sluit ik me dus helemaal bij aan... heb The Thing gisteren gekocht en ik vind het dus echt een superspel...je vraagt je steeds maar weer af of een van je teamleden wel of niet besmet is. Daarnet een teamlid geheald......schiet die zijn kop eraf...echt super....... Ben alleen bang dat wanneer je hem uitgespeeld heb...je het spel niet meer zal spelen omdat je alle verrassingen dan wel kent. Groeten Rinus