The Thing

Discussie in 'Algemeen' gestart door mighty, 15 okt 2002.

1. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand het spel al??
    hoe ver ben je en wat vindt je ervan??

Ik vindt het namelijk redelijk (ben ook nog niet ver in het spel)
    eerste levels geen actie tot bijna niks en ik heb 2 grote monsters gezien die eigenlijk niet echt zo eng uitzien.
    Wel cool met de team genoten en de zweer (scary)
    mooie graphics en zoeken en puzzels oplossen is leuk gedaan.

2. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet precies hoever ik ben, geloof dat er 20 levels zijn, dus dan ben ik iig al over de helft heen.

In de wat latere levels is er veel actie, wapens zijn erg cool, vooral de flamethrower 8)

3. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin niet echt spannend, maar echt zaaalig spel

4. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al aardig ver. Vooral de schrikeffecten zijn cool. Soms heb ik natte zweethanden van de spanning. Het laatste wat ik tegengekomen ben is een THING waar een romp van een lichaam als dweil fungeerde. Vooral de overgevende medesoortgenoten zijn soms zo wanhopig dat ze de hand aan zichzelf leggen.:D

Hoe verder je komt hoe meer smerige vlees je tegen komt. Soms wordt het zo heftig dat de EHBO dozen niet aan te slepen zijn.

Verder is het spel erg 8) :r :9 :D :eek: :p }:] en soms]:-

5. masterape

masterape Guest

Ik heb hem nu ook.Gister ffkes de film gezien.Maar het is zeker een bruut spel,de sfeer en dan opeens beelden van die kleine monstertjes,of je ziet een lijk en je hoort opeens heel je hart kloppen.*zucht*

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het eerlijk gezegd net te weinig van alles. Die sfeer is wel redelijk, maar dat rust systeem zit wel errug simpel in elkaar om innovatief te blijven; na 2 uurtjes had ik dat wel weer gezien. Het schieten vind ik nou ook niet bepaald geweldig en de moeilijkheidsgraad (op normal) vind ik toch te laag.

Voor mij net niet dus.

7. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel nog niet maar zit er wel aan te denken om het te kopen. Maar ik vind het een wel een beetje vaag hoor: in allerlei reviews (ook die van xbw) komt eigenlijk wel naar voren dat het niet echt een goed spel is, maar uit veel reacties van users hier maak ik op dat het wel mee valt (in positieve zin).

Dus misschien kunnen jullie mij helpen: klopt het echt dat je je helemaal niet betrokken voelt bij je team omdat je aan het einde van ieder level je toch het hele team kwijt raakt?? :confused:

8. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    [edit]sorry dubbel[/edit]

Laatst bewerkt: 21 okt 2002
  9. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    [edit]Zelfs 3x gepost sowee mn verbinding was wel errug aan het %^%$#% nogmaals excuses[/edit]

Laatst bewerkt: 21 okt 2002
  10. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    soweej, 1 x was ook genoeg geweest hoor :D

je team kwijtraken??? Dat gebeurd niet in elk level hoor, ik heb verscheidene levels gespeeld waarin me team gewoon bij me bleef. Maar dat ik ze op een gegeven moment toch moest vermoorden omdat ze the thing werden.

11. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel ook gezien en vond hem gaaf ik koop hem denk ik ook wel?? gr , slayer

12. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tip, van mij kan je hem 2e hands kopen :D

Kijk in het xbazar forum ;)

Ok, dit is dan wel spam enzo, maar dat boeit me niet :p

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    dan mag jij dat level aanwijzen.. in elk level dat ik speelde werd mijn hele team the thing.. ik heb nooit gehad dat mijn team in leven bleef en maar 1 keer nam ik perongeluk een mannetje mee naar het volgende level.

Je team is altijd the thing dus het hele element waar het in het spel om moet gaan is gewoon niet goed gedaan..

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    daarnaast zijn de levels waarin je tegen de marines moet vechten ERG irritant..

met dat trappenhuis bevoorbeeld.. de hele tijd die kleine kut beesten en die hete rook dan ook nog, ik had bijna mijn xbox uit het raam gegooid..

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    wel grap[pig dat blake zijn hele team gewoon laat verrotten als de hele zaak ontploft.. hij gaat snel in de lift terwijl zijn hele team achter hem ontploft.. de lift komt helaas weer uitn in een sneeuwveld :confused:

16. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LoL, jah, dat vond ik ook al raar 8)

Die gast zegt rennen want de boel ontploft en je ziet die medic en enigneer nog in de blastradius staan :eek:

17. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'em ook, en vind het toch wel een phat spelleke :)

18. masterape

masterape Guest

Lol geen double-oster maar een triple-poster

19. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    khad het door, ach ja ik krijg binnekort adsl (heb nu kabel dus...)

iig nog een vraagje: hoe lang hebben jullie erover gedaan om het uit te spelen en is het daarna de moeite waard om het nog een keer te spelen?

Deel Deze Pagina