The Timesplitters Future Perfect 'LIVE' Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dr Zoidberg, 24 mrt 2005.

1. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal de tweede poging wagen om een goede Live draad op te zetten voor de nieuwe Timesplitters. Vooral omdat dit spel het verdiend om het goed te gaan doen op Live.

Waar zal ik eens beginnen? Ik heb Timesplitters sinds gister in huis en ik moet zeggen, het is een verdomd leuk spel! Ik heb in het verleden Timesplitters 2 ook gehad en daar was ik ook een tijdje zoet mee. Het enige nadeel was dat er niet altijd 3 vrienden aanwezig waren om lekker met z'n vieren te multiplayeren. Nu kan dat dus wel, via Xbox Live!

Je kan de Live ervaring het beste zien als een kruising tussen Unreal Championship en Halo 2. Het heeft veel weg van het arcade geknal van Unreal, maar ook weer een beetje de strategy van Halo 2 (skirmish mode). Ik heb het spel nog niet uitgebreid genoeg op Live gespeeld om een goed oordeel te kunnen geven over het joinen van een game en de speelmodes die er gespeeld worden. Het heeft soms nog weleens last van lag, maar misschien komt dit omdat het spel net uit is. Misschien komt er binnenkort al de eerste patch uit, wie weet. Dat komt later nog, maar iemand kan mijn verhaal natuurlijk ook alvast aanvullen.

De mapmaker is dit keer echt heel erg goed. Je kan nu zelf buitenlevels maken. En het mooie van alles is dat je die gemaakte maps online kan spelen met je vrienden. Ik heb zelfs al gelezen dat er mensen bezig zijn om de maps van Goldeneye op de N64 na te maken.

Ik ga hem snel weer op Live verder spelen. Dit is alvast de aftrap voor een leuke draad.

Aanvulling gewenst.....

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Screens gezien waar je je ''Eigen'' Map kan maken. Dat lijkt mij echt zo gaaf. :D

Goede Beginpost trouwens. ;) Zou mooi zijn als je ook Live Screens had. _O_

3. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    f een vraagje over het live gedeelte van timesplitters, hoe is het geregeld met EA, want moet ej net als bij burnout3 en fifa2005 via EA connecten waardoor je al dat gezeik kreeg dat je de hele tijd weg viel enzo of is het nu gewoon net zoals bij andere live titels gebleven, en kan je de hele tijd in dezelfde game blijven zonder de hele tijd na een potje een nieuwe te moeten zoeken, en hoe zijn de stats geregeld van het spel
    ?????

4. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  5. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ziet er wel lachen uit :)
    Als ik nog wat geld heb is dit een goede kanidaat :D

6. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K haal dit spel denk ik in het weekend, heb deel 2 nooit kunnen spelen en heb er goeie dingen over gehoord

7. Rgr

Rgr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bah bah.... ik zit erg te twijfelen tussen doom3/TSFP/Unreal Championship, lukt me maar niet om een keuze te maken.

8. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor dit gaan:
    1. Unreal Championship 2: The Liandri Conflict.
    2. TimeSplitters: Future Perfect.
    3. Doom 3.

Dus ik zou als ik jou was UC2 nemen. TSFP lijkt me ook d0pe.

9. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    De stats zijn er goed geregeld aan het eind van een ronde. Je krijgt aan het eind een top-10 te zien van verschillende categorieen: headshots, longest killing spree, longest time at the lead etc etc...

Verder zie je het aantal kills, wie jij het meest hebt gekilled en door wie je het meest gekilled bent.

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Kan je nog steeds niet springen? Niet dat je het nodig had in deel 2 maar op het begin voelde het een beetje raar aan.

11. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan helaas nog steeds niet springen. In het begin mis je dat wel, je kan dan net niet even afsnijden door over een muurtje te springen. Maar na een tijdje spelen mis je het niet eens meer. Het zou ook niet veel toevoegen als je zou kunnen springen, misschien dat het spel dan echt onoverzichtelijk zou worden.

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    IN deel 2 vond ik de bestuuring raar... maar het went super snel :D
    nu moet ik bij elk spel want ik nieuw koop het weer veranderen de bestuuring dat omhoog omloog is enz...
    :D

The Timesplitters Future Perfect LIvE is relax :D :D :D
    vooral met die speel velden waar die karretjes in staan :)

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Is de mode Virus er ook nog steeds in? Die was altijd erg vet als je de regels een beetje aanpaste met wat vrienden.

14. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die mode zit er ook nog gewoon in. Vrijwel alle modes uit deel 2 zitten ook in deel 3.

Dat je niet kunt springen, is gedaan omdat iedereen dan door de levels heen springt en zodoende nauwelijks te raken is. Dat is bijster irritant, dus terecht dat je niet kan springen zou ik zeggen.

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heb hem vandaag ff bij E-plaza gespeeld en hij is erug dope!!! Hahaha capture the bag!!! Heb deel 2 ook en die vond ik ook al erug vet. Ga hem denk ik wel halen. Alleen maar halo wordt ook een beetje saai!!!

16. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat denk ik ook wel, omdat de spelsnelheid op live ook wel aardig hoog is. het is wel een heel verschil met halo2 vind ik. dit gaat veel sneller.
    maar is het wel een gaaf spel. die challenges die je kunt spelen zijn ook wel leuk.

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar kan je die challenges ook online spelen of niet???

18. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan. er is ook een online scorebord. als je goed hebt gespeeld wordt je score geupload, en kun je zelfs de replay van je game uploaden zodat andere mensen deze weer kunnen downloaden en bekijken.

19. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Nou spel zelf is echt wel leuk alleen zuigt de service van EA weer zo kan ik een bepaald persoon waarmee ik dit spel samen zou gaan spelen niet on-line zien en kan ik hem dus nooit joinen :{
    Verder is er soms wel erg veel lag vind ik

20. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren helemaal geen lag gehad. Ik heb zo'n 3,5 uur gespeeld online. Ik had wel het probleem dat mijn vriend online was, maar dat ik hem en hij mij niet kon joinen in een zelfgemaakt game. We konden elkaar wel joinen in een game van iemand anders. Ik heb ook twee vastlopers gehad toen ik een game wilde joinen van iemand met een zelfgemaakte map.

Hij is online zeker leuk, maar toen ik daarna weer Halo 2 ging spelen had ik wel ff moeite met de omschakeling. Het zijn qua speelbaarheid 2 totaal verschillende spellen.

Deel Deze Pagina