Hey mensen, telkens als je een reclame ziet van The Trip, je weet wel dat vage programma op MTV, dan hoor je altijd zo'n heerlijk muziekje d'r onder, eerst hoor je dat heerlijke deuntje, en dan een soort wannabe mick jagger stem die er door heen zingt, heerlijk muziekje, maar ik kan de titel echt nergens vinden, niet op de mtv site zelf, nergens, op kazaa als ik de zogenaamde soundtrack download krijg ik een of andere vaag fluit liedje... Iemand die 't weet?
Dat zijn de the White Stripes - Seven Nation Army, zo enorm onbekend is het nu ook weer niet. :{ Koop de single.
'Mad World' heet dat nummer. Althans, ik ken de reclame niet maar dat is dat trieste nummertje dat altijd tijdens de baaldagen van Steffen en Flip werd gedraaid
Nee, verdomme, als je dat 'gebonk' bedoelt dan is het zeker Seven Nation Army, iig. Dat is het nummer dat ik constant bij the Trip hoor, dus bij intro en reclames.
En waarom zou ik die plaat moeten kopen, net of jezelf zo heilig bent en alles koopt en nooit iets download...
Ik download muziek voordat ik het koop, als ik het mooi vind (meer dan een nummer) koop ik de CD. Als ik alleen een nummer mooi vind dan koop ik de single, en als er geen single van is heb ik geluk. Dat is gewoon legaal, mp3's mag je 24 uur op je HD hebben staan als ik me niet vergis. /op een enkele uitzondering na
Als er geen single van is heb je geluk... Dus als jij een song download en je vind 'm mooi dan koop je 'm meteen maar je hebt mazzel als er geen single van bestaat... Ik ken veel mensen die heilig proberen te doen, maar jij bent echt een uitzondering...
waarom zo legaal doen?? down dan meteen de hele cd en brand hem! eventjes het hoesje uitprinten en je hebt hetzelfde alleen dan heel wat euro's minder
Het is mijn probleem niet als jij mij niet geloofd, heb gewoon liever alles compleet. Origineel CD-tje, hoesje en boekje van muziek die ik mooi vind. Ik wist niet dat het zo vreemd was om CDs te kopen tegenwoordig.
Ok nu maar weer ontopic ipv deze "downloaden? ja of nee" discussie. downloaden + branden is illegaal dus het mag niet. PUNT.