1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Walking Dead: A Telltale Games Series

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 dec 2012.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik weet het wel weer een beetje. Toffe episode, story telling is echt heel baas.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Had laatst episode 1 gratis gedownload en vandaag begonnen. Vet zeg. Leuk die keuzes ! Probeer te spelen zoals.ik zelf denk te zijn maar sommige keuzes zijn echt moeilijk dus echt bet! Episode twee ook.al.mee.bezig. Heerlijke sfeer! Vertrouw niemand!
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, WTF. Ik zit gewoon vast.

    Episode 3, net na het begin:

    Ik heb een Monkey Wrench bij me, heb de zombie in de auto zijn gordel los gedaan en ga nu keer op keer dood... Wat moet ik doen? Ik kan niet lopen, ik kan niets selecteren en ook niets gebruiken.

    Hoor ik het portier dicht te slaan? Zijn hoofd in te beuken? Ga keer op keer dood.

    En het save point zit gewoon dáár. :F:
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Autodeur moet je dichtslaan idd.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Enig idee waar ik moet richten of hoe ik dit moet doen? Heb al als een gek de cursor bewogen om in ieder geval te ontdekken wáár ik iets kan doen, maar was het na 15 keer dood gaan eigenlijk wel beu.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel een bug zijn denk ik.

    http://www.telltalegames.com/community/discussion/32528
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gaar. Even zien wat er gebeurt als ik de episode opnieuw doe.

    Trouwens, ik erger me zo vaak dat je echt obvious dingen niet kan doen/zeggen:

    Ik had meteen door dat die St. John familie ziek en gestoord waren. Lopen gebogen, grote ogen met zwarte randen. Je mag het huis niet in om bij je maatje te gaan kijken. Ze doen zo vaag over die ruimte in de schuur. etc. etc.

    En nu weer met Lilly en Carly. Ik zag al van mijlen ver aankomen dat Lilly ging flippen en iemand neer zou schieten. Maar nee, kan niet ingrijpen.

    Én, in heel die discussie heb je niet de optie Ben te beschuldigen. WTF?! Hij zag op wacht, maar sloeg geen alarm, hij is bekend met de bendes in de bossen, dus als iemand handelt, is hij het wel. etc. etc.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "The next chapter of #TheWalkingDead Season 2 is just around the corner. Stay tuned for info!"
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Net klaar met season 1 en epilogue. Ben benieuwd. Ook deel 2 begonnen. Leuk dat je nu clementine bent. Maar gaat snel in begin. En jammer van het bonen incident dacht een vriend te hebben gevonden!
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ben zelf net klaar met episode 4 van seizoen 1. Erg goede episode weer. Aantal hartverscheurende momenten. Wel blijf ik me soms ergeren aan wat voor een idioot Lee is, en dat je daardoor beperkt bent om keuzes te maken:

    Ik had meteen door dat Ben degene was die met de bandits aan het handelen was. Ik had hem meteen uit de groep geschopt, wat een kneus. Maar nee, dat kan niet... gelukkig wordt je wel geforceerd om te kiezen tussen alle andere mensen die het NIET gedaan hebben. :F:

    Met alle gevolgen van dien.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb af en toe ook ziets van geef me een keuze die ik zelf wil. Beetje jammer dat. Deel vier was zeker sterk. Vijf ook echter! Merk wel dat dr steeds meer actie inkomt!
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En uitgespeeld. Mooi einde. Ik blijf alleen wel een beetje met een dubbel gevoel achter. Ik heb constant de "verstandige" leider gespeeld die voor iedereen probeert op te komen (kan niet altijd), maar toch blijft Lee een idioot.

    Wáárom moet Lee zo nodig zélf met een stalen buis Chrysty uit dat gat in het dak tillen? Wanneer je al zo verzwakt bent? Hoe fucking dom ben je dan? En dat terwijl je zelf al eens gevallen bent toen Kenny verzwakt was. En de ironie is dat Kenny het uiteindelijk bekoopt met zijn leven.

    Hetzelfde met die boot. Waarom onbewaakt achter laten? Jezus. 8)

    Of dat met die arm afzagen. Ik heb voor "Nee" gekozen, maar kon niet verantwoorden waarom. Je gaat toch dood, en misschien wel sneller, kijk maar naar die kerel waarvan ik in episode zijn been heb afgehakt. Hij legde het loodje en werd meteen een walker.

    etc. etc. etc.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Had ik ook af en toe. Had zelf zoiets van lekker.laat met het idee jongens. Nu werkt dat hand afhakken nooit dus wil nu twee handen om the clementine te redden! Daarnaast was er soms een discussie en dan moest je a of b kiezen maar had echt zoiets van elk normaal mens kiest c en dan is er niks aan de hand in echt..l

    season 2
    Volgns mij is het mis gegaa met safegame laden maar zat met clem in huis te praten over afhakken ledenmaten en dan zegt ze ken ook iemand waar het niet bij werkte Lee heeft arm gehoude dus denk safegame probleme ivm reload of mis ik iets? Nog meer mensen in season 1 met afgehakte ledenmaten?
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja.
    Scouting leider van Ben, begin episode 2 geloof ik.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee was zijn poot. Niks arm
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Komt toch op hetzelfde neer.
     
  17. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha Willem je bent gewoon te oplettend voor deze game :+ Ik was elke keer toch redelijk verrast.
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    nee niet echt. Heb hem nog een keer doorgespeeld en weer zegt ze het. Zag op internet dat andere het ook merkte. Niet dat het lifechanging Al zijn voor andere beslissingen maar toch..irriteer me daar aan.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, gaar dan.

    Weet trouwens iemand of:

    In episode 5 vlucht je op een gegeven moment naar de zolder. Dezelfde zolder als waar je in episode 4 dat verhongerde zombie kindje vindt. Stel dat je hem laat liggen, wat gebeurt er dan? 8)
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij The Walking Dead is het zo dat het verhaal gewoon vaststaat, de keuzes die je maakt hebben alleen invloed op hoe de rest over je denkt.

    Ik maakte in het begin de fout door niet Duck te redden maar die zoon van die cranky farmer. Dit omdat kindjes toch nooit doodgaan in games (was mijn redenatie). Uiteindelijk ging de zoon dood en Duck niet. Resultaat: tussen mij en Kenny is het nooit meer goed gekomen door die keuze.
     

Deel Deze Pagina