1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Is er al bekend wanneer deze komt dan?
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik dacht dus deze week, maar waar die gedachte op gebaseerd was...?
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ben nog maar level 3 hoor, maar ik kom een man met een schild tegen met daarachter eentje met een kruisboog. Op welke manier kun je deze 2 het beste verslaan?
     
  4. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Je zwaard pakken en ze slaan daarmee.
     
    Smirnoff, Rienbu, bulletproof010 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Juist........

    Moest er ff inkomen, maar met magic is het een stuk handiger.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Paar tips:

    Veel bewegen met B. Hiermee kan je ontwijken en het verbruikt geen Stamina. Dat staat je weer toe om een spreuk te gebruiken. De namen van die spreuken vergeet ik altijd, maar als je die 'Force Blast' gebruikt kan je bijvoorbeeld iemand omver werpen, of met die 'Mind Trick' iemand tijdelijk uitschakelen.

    Probeer altijd eerst de schutters te doden, je bent een makkelijke prooi voor ze wanneer je in gevecht bent met iemand anders.
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kijk daar heb ik wat aan, tnx! :)
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En vergeet niet die 'Shield' spreuk te gebruiken. Die spam ik als een malle. ;)
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Good one! Ik was even verward door de interface toen ik er weer aan begon, aangezien ik nog maar level 3 ben moet ik nog veel leren.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Damn, vanmiddag nog gespeeld en nu opeens 7,1GB aan het binnen halen... Ben benieuwd morgen. :p
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Top :)

    "Patch 1.07 will be arriving on all platforms in the next 24h. Once it's live everywhere, we will officially announce it"

    Morgen ook gelijk weer verder.
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mooi, game gister woensdag digitaal binnen gehad, zodra de patch er is direct beginnen. :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kudos naar CDPR. Ik had geen problemen met de besturing van Geralt, maar het is gewoon nog soepeler met die alternate movement mode. Stash is erg handig ook. Daarnaast hebben ze ook optionele post processing opties erin gedaan zoals blur en motion blur. Maar nog zoooooooveel meer fixes en dingen. Netjes.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat een mooie game, holy shit.
    En wat een opties heb je, allemachtig zeg. :eek:
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn veel nieuwe bugs erbij gekomen. Heb ineens quests bij 'failed' staan waarbij alle onderdelen gewoon gehaald zijn, Zoltan card heb ik opgepakt maar deze quest blijft ook open staan, super lage framerate in de moerassen etc.
     
  17. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Dit is ook balen zeg. Is nu eindelijk patch 1.07 live voor de pc via Gog, kan ik geen verbinding maken met connect now. Zal wel te druk zijn misschien. Iemand meer last van toevallig?
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar wat helemaal bizar is dat de framerate in Crookback Bog in de Xbox One versie nu net zo slecht als de PS4 versie is. In de vorige patch was dit gewoon redelijk soepel, nu echt heel slecht merkte ik net. Gelukkig is dit alleen in de swamp (Crookback dus) want verder is de game gewoon net zo soepel. Daarnaast is de fall damage ook eindelijk aangepakt (of was dit al in de vorige versie?) en vele fixes voor bugs etc.

    Hoop wel dat ze die framerate shit fixen, want ze hebben het nu gewoon slechter gemaakt en das.....apart. Prima als het verbeteringen had betekent voor andere dingen...zoals de laadtijden na doodgaan, maar die zijn exact hetzelfde gebleven.
     
  19. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de game even in mijn bezit gehad maar op de prachtige graphics na was het niet mijn ding.
    Heb hem dus geruild met GTA, maar ik moet zeggen dat de framerate bij mij perfect was(xboxone)
    Wel appart om te lezen dat dat nu niet meer het geval is na de laatste update.
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    1.07 staat online dus? Gooi ik 'm binnenkort weer ff in m'n Xbox, misschien eindelijk alle Gwent-kaarten halen dan :)
     

Deel Deze Pagina