1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup, patch 1.08.
    'Binnenkort' komt ook de laatste gratis DLC uit, dus kan je weer wat downloaden. :p
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Is dat de NG+ DLC?
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kwam net kijken in dit topic of er al wat bekend over was, thnx. :D Zodra de NG+ uit is doe ik een nieuwe playthrough. Ook van de week alle andere DLC gedownload, nog helemaal niet aan gedacht...
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoe zijn die nieuwe finishing moves. Vervangen ze de oude of komen ze er extra bij. Zelf ook kaart qchievemt binnen. Zat constant te zoeken. Alle merchant's gehad en alle players gaven niks meer. Bleek ik voor een druïde nog een missie te moeten doen. (Silence dude) en toen popte hij. Nu nog twee missable achievements maar weet beide hoe en dan gewoon lekker verder.

    DeatMarch is btw wel easy aan het worden (1ste playthrough) met Quen shield en goede gear easy as pie
     
  6. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Heb hem net uitgespeeld, kleine 3 maanden (8)) over gedaan. Wil Fallout 4 en Halo 5 nog niet meteen afschrijven, maar die moeten mijn verwachtingen wel zwaar overtreffen willen ze ervoor zorgen dat Witcher 3 niet mijn GOTY wordt. GOTY of niet, sowieso is dit 1 van mijn favoriete games ever. Kan nu al niet meer wachten op de expansions.

    Verhaal is echt zo sterk geschreven, hele sfeertje was fantastisch. Vond de cast geweldig, wat mij betreft de beste sinds Mass Effect 2. Zoveel vette quests gedaan, de verhalen die hierin verteld worden blijven je ook echt bij. Zie je helaas niet in al te veel games, maar daardoor springen pareltjes zoals deze er nog meer tussenuit.

    Game heeft natuurlijk wel zijn mindere kanten, lange laadtijden en te veel nietszeggende ?'s in Skellige bijvoorbeeld. Maar ik zie dit echt als schoonheidsfoutjes die voor mij totaal niks afdoen aan de hele beleving van de game.

    Was blij met m'n einde al was het niet perfect, maar dat hoeft ook niet in zo'n "grijze" game als The Witcher. Benadrukte ook nog eens hoe de personages echt tot leven kwamen, want:
    Voelde me echt ff klote toen Ciri die toren binnenging, als ik de kans had gekregen had ik die elf daarna ook meteen afgemaakt. Daarna langs Emhyr en vervolgens een nieuw Witcher zwaard (Zireael) kopen. Loop de Inn in White Orchard binnen, dacht echt dat Yennefer daar zou zitten. Was gewoon echt blij toen het Ciri bleek te zijn, vervolgens samen met Geralt op het Witcher's Path. Heb alle mogelijke eindes ff gecheckt en vind deze toch het mooist.

    Geralt eindigt uiteindelijk samen met Yennefer, Emhyr vermoord en Nilfgaard verliest de oorlog, Cerys koningin van Skellige en de Bloody Baron op zoek naar iemand die zijn vrouw kan genezen. Enige zware nadeel van mijn einde is dat Radovid het noorden helemaal heeft overgenomen. Ik had Dijkstra en Roche wel geholpen met die assassination missie, maar had ervoor gekozen om alleen die Thaler op te zoeken en me er verder niet mee te bemoeien.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2015
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Over Nilfgaard:

    IMO is het beter als Nilfgaard de oorlog went, ben blij dat ik dat gesupport hebt. Koning Radovid is een hater van de andere rassen en laat ze stelselmatig uitroeien. Heb 't idee dat Nilfgaard veel toleranter is. Mogen het dan wel veroveraars zijn maar dat is eigenlijk iedereen.
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Volgens mij moet je dat soort dingen ergens in het hoofdmenu bij de settings veranderen. Iig dat was zo met de alternate looks.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Aaah dus ze vervangen ze? Of kan je ze gewoon aanzetten als extra? Want de alternate looks van de kaarten vond ik in de meeste gevallen zonde. Jammer dat je 1 voor 1 kon kiezen welke je alternate look deed.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    TLDW. Uitzetten.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Hmm op XO lijkt het niet echt uit te maken dus gewoon aan laten staan :)
     
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Vind deze game echt heerlijk, wilde me eerst storten op the elder scrolls online, maar werd daar super misselijk van (door de cameradraaiingen ofzo denk ik) dus toen geruild voor the witcher. Wat ben ik blij met deze ruil zeg
    Moet zeggen dat ik alle gratis dlc wat matig vind, niks daarvan heeft voor mij toegevoegde waarde. Maar ach het is gratis...
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Met die NG+ maar weer eens opnieuw beginnen met alle DLC, heb ze zowat alles gemist :+
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nieuwe quests ook niet? Is toch altijd leuk.
     
  15. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Klopt, die hele religie van de Eternal Flame is natuurlijk zo extremistisch en racistisch als wat. Radovid is een gestoorde gek, maar zoals in de game wordt gezegd: wel een briljant strateeg en leider. Weet niet of Nilfgaard echt tolerant te noemen is, zij zien alle noordelingen immers ook als barbaren en minderwaardig vergeleken met zichzelf. Beide landen en hun leiders zijn eigenlijk niks anders dan opportunistische en meedogenloze veroveraars. Als we Radovid dan gestoord vinden, zou je dat ook van Emhyr kunnen zeggen als je zijn plannen met Ciri kent.

    Beste einde wat betreft de oorlog lijkt mij die waarbij Nilfgaard wint, maar zij zich strategisch terugtrekken vanwege de guerrilla aanvallen van Roche en de overgebleven soldaten van Temeria. Hierbij wordt Temeria ook weer hersteld als staat. Probeerde zelf zoveel mogelijk afzijdig te blijven in het hele conflict, Witcher neutrality toch..:D
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2015
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    New Game + is er. :cool:

    link
     
    MieZ vindt dit leuk.
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nice, thanks, vanavond downloaden.
     
  18. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Bye bye social life :p
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Begonnen aan New Game +. Blijft erg boeiend. Death March toch nog moeilijk soms.

    Heb nu zes Alchemy skills actief. Nooit wat mee gedaan maar damn je kan daarmee zieke buffs opbouwen! :eek:
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heb hem eerst op normal uitgespeeld en daar heb ik geen alchemy potions voor nodig gehad :p
    Ik wil hem nu op Death March uit gaan spelen met een andere build.

    Ik heb alleen nog een flink backlog lijst die ik af moet werken voordat ik aan the Witcher ga beginnen.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2015

Deel Deze Pagina