1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt. Die vampier missie, is het al ... then fuck off. Waar kan ik die vinden?
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee HOS is met Gaunter. Beide dlcs zijn op die borden te vinden met een bepaald level. Hearts is net iets hoger dan wat je bent als je door de story heengaat en b&w zit rond de 35 dacht ik.

    Beide zijn idd meer dan de moeite waard. Game was goed, maar de DLC maakte het tot een van mijn favoriete spellen ooit.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt kerel. Ik ben gisteravond nog even bezig geweest met die schatten, maar die in Kaer Morhen vind ik, ondanks het lage level, nog best pittig. Het voelt zeker nu ik level 30 ben, zonder DLC, een beetje overbodig aan. En XP krijg je er niet mee. 8) Het XP systeem blijf ik sowieso een beetje vreemd vinden, heeft wat weg van hoe ze het wel doen in MMO's, maar dan op een lelijkere manier.

    Overigens ook niet blij met de uitkomst van het verhaal. Ik had in moeten gaan op het aanbod van Dijkstra wat betreft die quest om de Redanian koning om te leggen. Al die brandstapels in Novigrad word ik echt niet blij van. =(

    Ik ga met de quests die ik nog moet in de basis game wel van laag naar hoog. Ik vind dat persoonlijk iets prettiger opruimen. :)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698

    :eek:
    Geweldige game blijft het toch.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417





    The Witcher 3 met ray tracing? Very nice, al is het effect zichtbaarder bij GTA5. Mooi hoor, maar het vraagt nog steeds extreem veel van de hardware.




    EDIT: BTW, next gen console schijnt ook een ray tracing optie mee te krijgen. Zeker stoer hoor, zelfs als het een uitgeklede versie is.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2019
    Barbabravo vindt dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Zou wel geweldig zijn als die nieuwe grafische opties toegevoegd worden aan onze PS4/XBO versies, wanneer we die spelen op de PS5/XBONG ...
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat zijn die Scavenger quests toch verschrikkelijk. 8) Ronduit saai!
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Dat lijkt me technisch vrij onmogelijk zonder een update van de game devs :'-(. Al weet ik niet hoeveel moeite het is om zoiets te implementeren, maar lijkt me dat de hele belichting dan opnieuw moet worden gebouwd ideaal gezien.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Geen idee hoe moeilijk dat zou zijn, maar we zagen deze gen ook al wat developers even een upgrade-patch uitbrengen voor games op de XBO X.

    Als ze het allemaal al hebben liggen voor de PC versie, en het is niet al te veel moeite, dan is het natuurlijk mooi meegenomen.

    Ben sowieso benieuwd of Driveclub straks op de PS5 opeens op 60fps te spelen zal zijn. Alleen dat zou ik al geweldig vinden. Fantastische game.
     
    Yellow 13, RemcoM en Zifnap vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vergeet niet dat de PC wel makkelijker te veranderen is, maar ik denk niet dat de consoles zo'n grote afstand hebben om aan te kunnen passen. Het licht lijkt me niet het moeilijkste wat er is, zolang de basis maar goed is en die is in Witcher III wel goed. Ik hoop alleen dat de FPS fatsoenlijk blijft.

    Ik ben ook bijna door de scavenger quests heen, blijf ze kut vinden. Overigens ook al twee keer die gast tegengekomen die je uitdaagt voor een duel, maar weet niet waar hij de derde keer staat. Volgens mij heb ik hem de tweede keer al goed laten schrikken. Hij leeft in elk geval nog wel. Daarna moet ik ook nog een stuk of 13 side quests, waaronder die verschrikkelijke paardenraces. En ik wil nog meer Gwent kaarten, maar ben op moment door mijn quests heen. Nog veel te doen dus. :+=(
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dit is misschien een openbaring voor je, maar je hoeft dingen die je kut vindt niet te doen. :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Weet ik, maar ik kan een volle log niet uitstaan. :+
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Al aan de DLC begonnen?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, Hos. Eerst even iets anders. Beetje witcher moe. Teveel gespeeld. Binnenkort verder.
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Hoe kan je nou Witcher moe zijn :F:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gewoon een beetje teveel gespeeld. Ben het van hort naar her rennen en reizen een beetje zat. Kan het even niet opbrengen. Zitten al tientallen uren in overigens en de meeste uren vlak achter elkaar.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Moet je ook niet al die fetch quests doen :+
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Mee eens. Op een gegeven moment gerushed door de main quests en daarna gelaten voor wat het is. Ben open world games denk ik een beetje zat aan het raken
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Uiteindelijk ook niet meer gedaan. Werd er gek van. Meeste gewone side quests laat ik nu ook liggen. Alleen de interessante dingen doe ik.
    Ik ook wel een beetje. Gelukkig heb ik nog wel motivatie voor Assassins Creed. Alleen Origins niet echt. @Tyrant heeft me lopen hypen rond de laatste game. Beter gaan ze naar een voorbeeld zoals de originele Mass Effect terug of open wereld, maar dan zoals No Man's Sky. Bijna 400 uur gespeeld, dus dat zegt wel wat. Werkt ook heel therapeutisch. :+_O_
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Hmm. 10 FPS en 320p? :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina