1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    "Movement Response" op 'alternative' voelde voor mij direct stukken fijner aan, speel de game met een X360 gamepad op de PC.

    Eigenlijk al helemaal vergeten dat die optie ooit is toegevoegd... :D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Nog een handige optie is enemy upscaling uitzetten. :D
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Heb deze een jaar geleden voor het laatst gespeeld of zo. Ben toen geeindigd dat ik weer terug ga naar Vesemir in dat kasteel en moet nu met een draak gaan vechten of zo. Hoe ver ben ik dan?

    Heb helemaal geen zin om hem af te maken eigenlijk...
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Dan moet je nog een redelijk eind. De eilandengroep Skellige, met de Viking achtige stammen, moet nog komen en dat duurt ook wel even. Overigens wel een pareltje van vormgeving Skellige.
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    [​IMG]

    TW3 op Steam de afgelopen week! _O_
    Zullen we de grens van 100.000 nog gaan halen??
     
    Zifnap, Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Gun het ze van harte.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Dat New Game + is ook best schijt. Alles schaalt mee, vijanden en quests. Dus als ik nu aan HOS of BAW wil beginnen, mag ik nog even 30 levels door levelen. Godver, had net zo goed bij mijn oude game kunnen laten en dat upscaling van vijanden heeft ook geen zin omdat je er geen extra XP of gear bonus voor krijgt. =(:mad:
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat had ik toch al aangegeven.. :p=(

    Is je oude save dan nu helemaal weg?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Ik neem aan dat hij wel meerdere saves vlakbij het einde heeft? Een RPG spelen en maar 1 save gebruiken is wel heel dom :lol:
     
    Zumpelvelder en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Had. Alle oudere games zijn al overgeschreven. Godver, dan kan het niet anders dan meegaan met New Game + Helemaal opnieuw beginnen zie ik niet zitten. Ga wel minder side quests doen. Baal enorm dat je quests niet op hetzelfde niveau blijven. Misschien begin ik inderdaad wel helemaal opnieuw. Dit had beter gekund. :'-(:mad:
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Heeft de game ook niet een optie om als nieuwe game de DLC te beginnen met een bepaald level character?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ja, dat klopt, maar dan heb je niet de keuzes uit de Vanilla game van de MQ en SQ en bovendien zit mijn tegenslag hem vooral in het feit dat mijn eerste volledige PT een ramp was qua keuzes en gevolgen. Wat hier al eens aangegeven is: Het slechts denkbare einde.
    Volgende keer dat ik in Novigrad Dijkstra zijn quest doe, dood ik die koning wel. Dat had echt kut gevolgen voor bepaalde types in Novigrad de vorige keer. :'-(
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    En we zijn de 100.000 grens voorbij op Steam sinds vandaag !!!
     
    Yellow 13, Zifnap en RemcoM vinden dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Als ik de game NU (opnieuw) begin, moet ik dat enemy upscalen wel of niet aanzetten, om dat probleem wat Yellow aangeeft te voorkomen?

    Zit te twijfelen om de GOTY op XBO X te gaan spelen. Destijds op PS4 de base-game al een stuk(je) gespeeld, maar daarna kwamen er weer andere games die mijn aandacht trokken ...
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wanneer je een standaard "new game" begint kies dan de moeilijkheidsgraad uit die jouw het meest aanspreekt en doe verder niets met de "enemy upscaling" optie. Alleen wanneer je merkt dat je vijanden echt te makkelijk verslaat kun je ervoor kiezen dit alsnog te gebruiken. Heb er zelf nooit gebruik van gemaakt, is volgens mij enkel om de speelduur/uitdaging te verhogen voor echte 'The Witcher-veteranen' die tevens hele sterke 'builds' weten te creƫren voor Geralt en zijn uitrusting.

    Wat voor invloed het gebruik van de optie heeft op bijvoorbeeld de achievements weet ik overigens niet...

    Als je echter New Game+ kiest, hetgeen Yellow had gedaan, dan begint de game direct met vijanden die jouw level matchen. Puur om direct vanaf het begin tegenstand te kunnen bieden.
    Het zou anders wel erg eenvoudig worden omdat je de game namelijk begint met alle verkregen skills en gear uit je vorige playtrough.
     
    Yi-Long en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    + een drankje om je skill points te resetten. New Game + heeft inderdaad gelijk gelevelde vijanden, zelfs de Ghouls aan het begin in de proloog. Het scheelt hooguit 3 levels om nog enig verschil te hebben, maar meer dan dat is het niet. Voor de rest is New Game + niet aan te raden en naar mijn mening had het beter gedaan kunnen worden, maar je kunt enemy upscaling nog wel aanzetten als je echt een uitdaging wil. Check verschillende site's eens via Google, dan kom je ook uit dat dit de manier is om het jezelf wat moeilijker te maken. Succes!

    O en voordat iemand vraagt waarom ik voor 5.00 berichten post: Ik heb een slechte nachtrust gehad na de jaarwisseling, vandaar dat ik er gisteren voor 21.30 in lag. :)
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Die potion om je skill points te resetten hebben ik tijdens mijn 'main playtrough' ook gebruikt omdat ik gaande weg in de game toch niet zo heel tevreden was over mijn build. Lange tijd iets te eenzijdig ingezet op de combat.
    De game heeft door de jaren heen ook aanpassingen en toevoegingen gekregen in het skill point systeem waardoor die potion om te 'resetten' verdomd handig kan zijn. Al kan het natuurlijk ook gewoon leuk zijn om wat te klooien met de mogelijkheden binnen de game.

    Zat trouwens eens door mijn saves te bladeren.. 45 savefiles waarbij de oudste dateert uit de kerstvakantie van 2015.
    Zit dus wel 'save' als ik op New Game+ druk denk ik zo.

    Mij lijkt dit overigens wel de leukste manier om de game te herspelen want merkte in de oude savegames dat het toch wel behoorlijk tegenvalt wanneer Geralt weer een complete rookie is. Daarnaast ben ik ook teveel gehecht aan mij Grandmaster armorsets eerlijk gezegd. :oops:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Potion krijg je bij New Game + terug, ongeacht of je die in je vorige Playtrough gebruikt hebt of niet. Wel zo fijn om te weten dacht ik zo. :thumbs:
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Kunt die ook gewoon zelf maken.. ;) (of is enkel te koop, nu weet ik het niet zeker meer)
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Nog een tip voor je: Automatic Camera Centering. Scheelt een hoop tijdens rennen en paardrijden, met name rond de races. Ideaal, had van mij wel standaard gemogen.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina