1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik gebruik Nexus voor al mijn spellen, als ik tenminste serieus de game wil modden. Workshop is leuk, maar Nexus is de plek waar je de choice mods zult vinden.
     
    Jorrie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, dat begin ik ook te merken. En die Vortex Manager is ook erg handig. Verplaatst zelfs je folder van de Manager als je die niet op dezelfde schijf hebt geïnstalleerd. Amen, dat was een aantal jaren terug wel anders. Heb overigens gekozen voor de life time support, niet vreselijk duur, maar dan kan je wel snel downloaden en je steunt de site ermee. Ik ga echt niet met 1 MB downloaden als het ook met 10 of meer kan en maandelijkse abbo had ik geen zin in. :)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Is dat hetzelfde als de Nexus mod manager, of is dat de oude versie van Vortex?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Lijkt me redelijk nieuw, want alles werkt prima met installeren en activeren. Alleen de HD Reworked mods, dat zijn er drie, moet je handmatig doen. Die zijn veel te groot, zo'n 2,5 GB per stuk, voor de Manager denk ik. :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @Jorrie @Zifnap : Ik ben echt stil, van de indruk, van die HD Makeover packs van deze game. Ieders ongeveer 2,5 GB, maar jezus wat ziet dat er geil uit op Ultra. Even die eerste jager gedaan, die op zoek is naar die wilde honden. Damn, dat licht en alle textures en dergelijke. Op de één of andere manier kan ik er moeilijk over uitgepraat raken. HD Reworked heten die packs, moeten wel apart van Vortex of Nexus geïnstalleerd worden. En bijna geen FPS verlies op Ultra zelfs door die packs. _O_ Maximaal 5 FPS verlies. _O_
     
    Jorrie en Zifnap vinden dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Complete makeover toch? Bij PC versies van dit soort games is het altijd aanbevolen om een aantal mods te proberen, in ieder geval een paar jaar na release wanneer er veel mods zijn en de kwaliteit ervan hoog is. Skyrim heeft inmiddels een multiplayer/coop mod, die best goed werkt. Dat vind ik best knap gedaan in een van origine SP only game.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2020
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, je gaat zelfs na 3x keer weer in die game gezogen worden. En op PC ook lekker Fast Travel overal vandaan, zolang je maar naar een ontdekte Signpost gaat. Echt chill bij sommige stukken in Skellige zal dat zijn. Die mod is ook immens populair. Ik gebruik nu wel god mode, maar dat is meer omdat ik tempo wil in de game en hem toch al zeker 2x zonder uitgespeeld heb. Heb zelfs Witcher II in de aanbieding erbij gekocht, voor Lore en achtergrond redenen. :)

    Volgende mod project word RDR 2 denk ik, want wil op consoles geen cheats gebruiken. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Net begonnen met deze game op de Xbox One, dus kom maar op met jullie tips! Word in het begin wat overweldigd door alle informatie die op me af komt, dus moet nog een beetje mijn weg zoeken in de game.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Rustig en kalm blijven ademhalen en proberen de Bloody Baron te bereiken. Voor die tijd even rustig het eerste gebied leeg verkennen en alles rustig doen. Het is inderdaad erg veel, maar de schoonheid van de game krijg je alleen maar te zien als je doet wat ik zei in mijn eerste zin. En proberen van alles te genieten. Voorzichtig met keuzes maken trouwens. ;)
     
    NLegendkiller vindt dit leuk.
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Vraagje: wat zijn volgens jullie echt onmisbare mods voor Witcher 3?

    Quest voor quest doen, niet laten afleiden doordat je questlog vol komt te staan ofzo, gewoon rustig de tijd nemen. Ook de vraagtekentjes op de map moet je niet allemaal af willen gaan in het begin. Alle locaties in The White Orchard kun je nog relatief makkelijk ontdekken en 100% completen, maar zodra je in Velen komt wordt dat echt een enorm werk. Zoals Yellow al zei, niet willen rushen en probeer gewoon het verhaal wat te volgen. Pak af en toe een sidequest erbij. Als je eenmaal wat dieper in de game zit kun je eventueel wel wat meer sidequests/locaties completen. Probeer ook snel dat je de recipes van bommetjes (zoals grapeshot) kan maken zodat je monster nests kan vernietigen. En bedenk wat voor build je wil. Combat, alchemy of signs of een combi ervan. Staan heel veel guides op YouTube, ook waar je je skillpoints NIET aan moet besteden. Succes en enjoy :)

    Edit: Misschien nog een handige tip voor als je wat verder komt in de game: tijdens mijn eerste playtrough gebruikte ik bijna geen potions en had ik ook heel weinig variatie in de signs die ik gebruikte. Ik merkte dat de gameplay daardoor wel saaier werd. Later heb ik een andere build genomen, meer met alchemy en signs, waardoor het vechten veel en veel leuker werd.
     
    NLegendkiller vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @Barbabravo : Zie mijn posts de afgelopen dagen. Sowieso HD Reworked. Verder heb ik Fast Travel overal vandaan o.a. en omdat ik alles al een paar keer gedaan heb nu ook God Mode. FT en HD Reworked zijn wel een pré voor hernieuwde ervaring.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    De twee mods die Yellow noemt (HD en Travel) staan sowieso in de top 20 beste Witcher 3 mods /all time van Nexus mods. Dat is wat mij betreft de go-to plek voor mods voor de meeste games. Check ook Friendly HUD, voor compactere interface. Ik zou zelf ook altijd een lighting-mod kiezen, maar welke is een kwestie van smaak. In de meeste games zijn de nachten te licht, dus ik zoek vaak wel een mod om de boel wat duisterder te maken.
     
    Barbabravo en Yellow 13 vinden dit leuk.
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Bedankt voor de tips mannen, vanmiddag weer eens in de game duiken!
     
    Zifnap, Barbabravo en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    HD reworked en Travel heb ik gedownload, naar geen goede lightning mod zal ik dan nog ff opzoek want die wil ik ook wel graag. Thanks!
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Op YT staan een paar clips die verschillende lightning mods vergelijken. Ik vond de mods met meer grasvelden ook erg mooi, maar ben even de naam vergeten.

    Edit: lijst uit maart 2020. Staan veel bekende mods in. De setup kost even wat tijd, maar daar krijg je veel voor terug. Niet alles is per se must have, het is ook een kwestie van smaak. De lightning mods moet je ook in actie zien; de "super turbo lightning" mods maakt de kleuren super vibrant, zoals tW3 initieel in de trailers was. Andere lighting mods maken de kleuren juist expres iets "fletser". De mod mbt het gras heet "beautiful grass". Ik vind hem erg mooi op de filmpjes, al is deze wat zwaarder op de processor. :thumbs:

    https://unleashthegamer.com/best-witcher-3-mods/#gref

    Edit: probeer ook eens de mod "better trophies". Deze mod maakt de bonussen van trofeeën een stuk interessanter.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2020
    Barbabravo vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Wait wut?

    Gwent is op Android.

    Nice
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Even YT gecheckt, super turbo lightning ziet er erg mooi uit, mooie kleuren. Haalt ook wat die gele gloed uit de game lijkt het. Ga die eens proberen straks. Die grass-mod was ik al tegengekomen, zal die ook even uitproberen! Thanks voor de tips + link! Ga nog wel het een en ander downloaden uit die lijst :)
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Succes! Heb toen Skyrim ook helemaal gemod. Het uitzoeken en uitproberen duurde even, maar het was een leuke klus om te doen. :thumbs:
     
    Barbabravo en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Sowieso leuk klussen met mods. Alleen niet voor Rockstar games.
     
    Zifnap en Barbabravo vinden dit leuk.
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Nooit verder gekomen dan een uur of 4. Vanavond weer begonnen, alleen de main quest doen een goede optie? Ik vraag me sterk af of ik na uur of 30 nog zin heb, maar heb nu in ieder geval wel meer tijd om te spelen dus meer vertrouwen in
     

Deel Deze Pagina