1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    5-year anniversary van The Witcher 3! Main theme van de game gespeeld door een aantal bekende artiesten:

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Na 70 uur bijna bij het einde van The Witcher 3, dus maar meteen de Expansion Pass gekocht voor een tientje :)
     
    Barbabravo en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dan komen er nog wel tientallen uren bij. Heb zelf de losse game met uitbreidingen en inmiddels uitgespeeld. Met de GOTY was ik net bezig met een Playthrough en inmiddels voorbij de Bloody Baron. Die wil ik nog een keer afmaken met andere keuzes, zowel de base game als de uitbreidingen. De uitbreidingen zijn beide gewoon erg tof en er komen gewoon hele vette stukken in voor. Veel plezier. Je gaat genieten! :)
     
    NLegendkiller en Barbabravo vinden dit leuk.
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Thanks, gaat zeker goed komen! Na deze tientallen uren nog altijd geen genoeg van de game, dus die uitbreidingen zijn dan natuurlijk ideaal en een tientje is dan echt geen geld.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    GOTY is toch dezelfde versie als losse game met uitbreidingen toch? Of heeft Projekt Red later nog verbeteringen toegepast?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Lijken wat subtiele verbeteringen. Heb het idee dat hij wat sneller start en laad bijvoorbeeld. En je hebt 2.000 extra Gamerscore en trophy's, want de base game en uitbreidingen staan los van de GOTY editie, die als een nieuwe game gezien mag worden. Je kan je save van de base game met uitbreidingen ook niet gebruiken voor de GOTY. Duidelijk zo? :D
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Nee, want dat klopt niet. GOTY versie is echt niet sneller.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Bedankt. Dan is dat duidelijk. Was er maar wel verschil trouwens. :+
     
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Witcher maar weer de deur uit gedaan, echt te lang, geen tijd meer voor. Had valse hoop dat de GOTY sneller was, bedankt @Yellow 13
     
    Zifnap, Reckuuza, Cyndris en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    :+
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dit gaat pijn doen. Amper allies, alleen Zoltan. Nu op Isle of Mists. Beetje bewust gedaan omdat ik na 31 X 24 uur in deze game een beetje klaar ben met de base game. Benieuwd hoe dit gaat aflopen... erg vervelend denk ik. :+
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wat heb ik toch een hekel aan die kut elven Sage.

    Overigens zie ik steeds meer mindere puntjes aan de game. Dialogen en gevolgen systeem tijdens gesprekken, jammer dat het niet zo goed is. Er gebeuren iets teveel standaard dingen. Vraag me serieus af hoe erg mijn allerlaatste MQ gaat aflopen. :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kut. Dat hakte er wel even in weer. Laat de game even liggen. Heb het meest positieve einde bekeken via YouTube, maar duidelijk is dat ik dat niet gedaan heb. Toch hakt het meest negatieve einde er wel in. Iemand enig idee wat ik moet doen allemaal om het meest positieve einde te krijgen? Heb nu twee soorten eindes gehad en weet dat er drie zijn die echt invloed hebben op het verloop van de epiloog. Ik zou het graag willen weten wat ik moet doen dus. =(
     
  14. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Vertrouwen, een belangrijke en ondergewaardeerde eigenschap. In developers, in hun games. CDPR geniet dit vertrouwen. Vertrouwen verdient door de hoge kwaliteit van hun games. De consument beloont deze kwaliteit door te investeren in de games van CDPR. De beste reclame is een goed product. Wanneer je deze redenatie volgt, dan lijkt het niet zo complex toch?
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2020
    Yi-Long en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ga nu dan ook voor het eerst New Game plus doen. De meeste mensen raden het aan. Andere keren altijd geneigd geweest om fris te beginnen. En bovenstaand bericht ben ik het ook helemaal mee eens. Blijf erin gezogen worden... net als Don Corleone in The Godfather III. _O_
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Is dit al de 28e playthrough in 1 jaar tijd? 8)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    De laatste keer alleen MQ. Dat ga ik weer doen voor de perfecte manier van spelen en omdat zo snel mogelijk te bewerkstelligen. :D
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hoe zit het nu eigenlijk met die Oblivion gates? Al gesloten? ;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina