1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tot zover de stofwisseling van Geralt. Vond dat al geniaal richting het wachten op Vesemir met Eskel en Lambert en de shit die je uit kunt halen met Yennefer haar spullen. Briljant stukje was dat ook met haar kleding, waarna ze vervolgens in lingerie de drie Witchers corrigeert. Fucking Roach die praat... LSD of zo in de Witcher wereld. :lol:
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hoe kun je de game 100000 keer hebben uitgespeeld, maar niet die quest zijn tegengekomen? 8)
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die heb ik gewoon gemist, zoals ik Assassins of Kings quest in de base game ook steeds gemist heb. :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kan de game nog steeds niet helemaal loslaten. Bezig engrams te zoeken en daarna side quests en dan nog een keer HOS en BAW. Die had ik met de losse game al eens allemaal gedaan, maar nu de GOTY dus en kijken of het lukt nog verder te komen qua Achievements dan bij de losse game met uitbreidingen. Sorry gasten, maar dit is mijn nieuwe Oblivion. Ik speel overigens op de Xbox One X. Mijn PSN tag is Yellow13NL en op Xbox One X Menorius. Het enige wat ik niet leuk vind is Skellige, ook al is dat geen populaire mening. Blijft verder puur genieten deze game. :oops::cool:
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je hoeft je niet aan ons te excuseren. Als jij dat tof vindt moet je dat vooral doen!
    Ik vind het zelf zonde van mijn tijd om 28 keer dezelfde game opnieuw spelen in 1 jaar tijd. :p
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat ik al vaker gezegd heb is dat je overdrijft. In werkelijkheid is het maximaal vijf keer. :p
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die quests met Syanna in BAW. Geniaal dat hele stuk. :D
     
    RemcoM en Barbabravo vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    BAW weer uitgespeeld. Kan verdomme ook niet goed aflopen lijkt het. Nu die verschrikkelijke gear quests doen.
    Triss kan in elk geval lekker slapen. :D
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  12. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Als je per se een goed einde wil moet je het misschien gewoon eens Googlen :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Laat maar zitten. Ben wel een beetje klaar met de game. Nu ook weer een lange vervelende quest voor de Ducal Camerlengo. Niet zo vreemd dat ik moe wordt na 35 dagen in de game. :+
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Je hebt de game aardig gespeeld zo te lezen :) Zelfde hier, op een gegeven moment heb je alles wel een beetje gezien, wat logisch is. Hopelijk komt er ooit een keer een The Witcher 4..
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Reken maar minimaal halverwege de volgende console cyclus voordat je daar iets over hoort. Tzt maak ik de side quests in BAW wel af, die heb ik namelijk nooit zoveel aandacht gegeven tot nu ongeveer. Nog wel even een schilderij van zowel Ciri als haar vader in huis opgehangen. Zo meteen maar iets anders doen. Zal je eerlijk zeggen: Oblivion staat ook al weken niet meer op mijn HDD. Stukje volwassener geworden denk ik. :oops:
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik meen ergens gelezen te hebben dat er geen nieuwe Witcher komt. Of in ieder geval zeker niet met Geralt in de hoofdrol. Maar ik dacht dat Cd Projekt Red "klaar" was met dit universum na drie delen in de serie.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zou kunnen, maar in de gamewereld loopt het wel vaker raar. Imo denk ik niet dat je ooit met Ciri als hoofdpersonage gaat spelen. Die is veel te sterk. Lambert of Eskel lijkt me wel wat, met name Lambert en met wie hij vertrekt in Witcher III als je dat goed speelt. Maar goed, nieuws over een nieuwe game of niet gaat nog erg lang duren.

    Als Cyberpunk goed verkoopt, dan kan het best zijn dat de dev nog verder uitbreid met weer een nieuwe IP. Witcher III is ook al 28 miljoen maar verkocht en de games bij elkaar zo'n 55 miljoen maal, dus geld hebben ze wel om hun CV uit te breiden.

    Van mij mogen ze ook wel een goede andere licentie kopen van een bestaande serie, maar wie weet de toekomst voor ze brengt. Over twee maanden eerst Cyberpunk maar even. :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2020
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Indd. Tijdje geleden ook zoiets gelezen. The Witcher trilogie was nu afgelopen maar een andere rpg in dezelfde wereld zou natuurlijk goed kunnen.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    15 contracten voor de Camerlengo gedaan. En dan:
    1500 Crowns en een zadel, wat een kut beloning voor al die moeite. :mad:

    Huis is voor mijn gevoel ook af. Geen zin om er nog meer aan te doen. Schilderijen opgehangen en ik kan de game mooi even een tijd laten liggen. :cool:
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Witcher 2 nu voor 4.49 in de store. Was paar weken terug nog 29.99.
     

Deel Deze Pagina