1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja true, dan heeft iemand hem ''toevallig'' gespot, maar mag geen bonnetje laten zien van de neef, van die ene oom, met die ene BMW. Nee, inderdaad, laten we het maar gewoon kalm aan doen. ;):thumbs:
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zo ben ik dus. Daar ben ik weer bang voor. Was bij Dragon Age ook het geval. The Witcher 3 lijkt me echt heel tof, maar ben toch bang dat het uiteindelijk weer voor mij niks is. Kijk fantasy is gewoon niks voor mij, maar ik wil het toch een kans geven zoals ik ook bij Dragon Age heb gedaan.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb me in het verleden ook vaak laten leiden door hypes, maar nu prik ik er wel doorheen. Ik weet dat dit geen spel voor mij is, net zoals Bloodborne.
     
    ExquisiteSteez vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Bloodborne heb ik gekocht puur vanwege de hype. 2 dagen gespeeld, verder nooit meer aangeraakt. Ik heb hem via PSN gekocht, dus ik ga hem een andere keer nog wel opnieuw proberen. Verkopen kan toch niet :+

    Bij The Witcher 3 heb ik ook mijn twijfels (twijfels in de zin van; dat ik niet zeker weet of dit een goede RPG is om mee te beginnen).
    Heb nog nooit een grote RPG gespeeld. Maar na het spelen van Child of Light, Transistor, Bastion en Dust (kleineschalige RPGs). Wil ik nu toch een Triple-A RPG gaan proberen. En The Witcher 3 spreekt mij het meest aan.

    Ben benieuwd. Ik wou The Witcher 3 niet op de release halen (te grote backlog en Batman komt er ook aan). Maar hoe meer filmpjes ik bekijk hoe meer zin ik krijg in deze game! Lastig !! :eek:
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mehhh...mathafuck Bart Smit anyway, en er is kans dat MM hem volgende week voor 48 gaat verkopen. Zo niet, dan haal ik hem gewoon digitaal denk ik. Dit weekend eerst nog maar even het allerlaatste stukje in DAI halen en uitspelen.
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Als je bij Bart Smit spellen pre-orderd krijg je vaak een week van de voren al een track en trace. Daar staat ook vaak dat je het spel de volgende dag in huis heb. Maar PostNL bezorgd het pas op de dag van de release. Dus ik zou er niet vanuit gaan. Maar het is het proberen waard.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb voor de zekerheid toch even een mailtje naar de klantenservice gedaan. Je weet maar nooit.
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Er staat in groene letters :"Bestel nu en ontvang The Witcher 3: Wild Hunt dinsdag 19 mei"
    Dus zal helaas wel niet : (
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik denk het ook niet, maar omdat er onder staat ''vandaag voor 22.00 besteld, morgen in huis'', heb ik het toch maar even geprobeerd met een mailtje.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vriend belde me net pochend op dat hij er een heeft meegekregen van de Intertoys, alleen ze hadden expres geen kassabon meegegeven. Jammer :mad:
     
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Welke intertoys?
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Afschrift?
     
  14. sjaak marston

    sjaak marston Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    15
    dit lijkt me sterk
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Lekker een dubbel lang weekend.. En wanneer komt de game, juist precies een dag later. |:-:D
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Haha, zooo geweldig :D Net als deze laatst
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Met The Order begon het allemaal volgens mij toch? Ja echt leuk gedaan.
     
  19. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou mijn order is shipped krijg ik net een mailtje van Best Buy. Met een beetje geluk heb ik hem morgen maar zal wel maandag gewoon worden.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Maandag is er geen post toch?
     

Deel Deze Pagina