1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb ook steeds het gevoel dat Dragon's Dogma ook wel een beetje naast deze game genoemd mag worden. De manier van jagen, de manier van spelen, sommige stukjes combat.

    De dev heeft volgens mij echt alles goed bekeken wat betreft de RPG's van de afgelopen jaren. Pff, was het maar dinsdag.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 16 mei 2015
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Zijn vrijwel identiek lijkt wel. Toch ga ik voor de ps4 voor de framerate. Ook al zal dat mss identiek zijn post day 1 patch
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Beide prima versies en een iets mindere framerate is niet het eind van de wereld voor mij. Zolang het niet in de buurt komt van Risen op Xbox 360...want.....shiiiiiiiiiiiiiiiiiit die was erg, ahahahaha. Hier is mee te leven.
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Precies, het zal zo erg niet lopen. Ziet er allemaal super uit. Itt dat gejammer over de power van de nieuwe consoles iedere keer laat ook zien dat we de aankomende jaren goed zitten! Ik ben tevrede iig
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Je ziet ook steeds meer geklaag over downgrades op fora. En...tja het is wel waar. De eerste reveal trailer was een zeer groot verschil met wat we nu hebben. Sommige mensen beweren dat als deze consoles er niet waren geweest, de PC versie makkelijk er zo had uit gezien en dat geloof ik ook best. De consoles zijn er echter wel en we hebben het maar te accepteren. Dat gezegd te hebben ziet het er prima uit op de consoles vind ik. :)
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Denk je dat devs de pc versie limiteren om de consoles beter uit de verf te laten komen? Het zou best kunnen maar de logica vind ik er niet in zitten eerlijk
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als jij nu eens stopt met het lezen van wazige fora waar gebullshit wordt over downgrades. Elke game weer hetzelfde. W3 is niks gedowngrade en ziet er fantastisch uit, ook op de consoles. Ga gewoon een (de) game spelen .... Het ziet er goed uit en het speelt super. Hoeveel meer wil je ???? :confused:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zeg alleen maar dat ik echt wel kan begrijpen waar mensen het over hebben, want het verschil is overduidelijk. Wil best wat voorbeelden plaatsen hoor.....just say so. Het is wat het is. Ik vind dat de game er uitstekend uit ziet op de consoles, maar tegelijkertijd begrijp ik sommige PC gamers ook prima, dat het gewoon echt niet zo mooi is als de reveal trailer en zelfs trailer erna. Jij mag vinden dat het niet gedowngrade is, ik denk er heel anders hoor, maar het is wat het is.

    Kijk deze video maar eens. Zie de vegetatie en zie vooral dat stuk op zee. Ik zag PC footage van de zee....in no way lijkt dat hier op. Gewoon om aan te tonen waar ik het over heb.




    Boeiend verder.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]

    Zo ziet die er iniedergeval niet uit ook niet op PC zover ik nu gezien heb.:+
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Juist...en dat bedoel ik maar. Precies dat stuk ook.

    Maar nah, geen downgrade. Allemaal onzin. :) Begrijp ook niet helemaal waar je het over hebt Gakkie. Wat wil ik nog meer? Niets, ik had dat sowieso voor de consoles niet verwacht. Ik zei alleen dat ik de pc gamers wel kan begrijpen.
     
  12. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Als ik hem bestel via bol.com word ie dan verstuurd op release of heb ik hem dan op release binnen?
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Eigenlijk bedoel ik te zeggen dat je je niet zo druk moet maken om wel of geen downgrades, maar games moet nemen zoals ze zijn en er van genieten...
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Precies, allemaal berichten over graphics en framerate.

    Gewoon zelf spelen.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik heb ze altijd op release binnen.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh maak je geen zorgen, ik kijk zeer uit naar dinsdag nu (hoe laat unlockt de US versie eigenlijk?) en maak me niet meer druk om framerate en downgrades. Lijkt erop dat we eindelijk een echte RPG topper in handen krijgen.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarom niet? Als jij lekker wordt gemaakt voor een product op basis van trailers en het eindproduct ziet er vervolgens niet zo uit als wat voorgeschoteld is dan is dat toch iig de moeite waard om te noemen? Wellicht interesseert jou het niet of nauwelijks, maar dat maakt het mi niet minder nieuwswaardig :)
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja maar de helft van Kabuto zijn posts gaan volgens mij over downgrades, graphics, framerates en whatnot. A bit much af en toe :+
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Consoles... Dat is gebeurd met Witcher 3. Als ze zich op pc hadden gefocust had Witcher 3 inderdaad de graphics gehad zoals in de gif en video hierboven.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ze alleen de PC hadden gedaan was er zelfs geen Witcher 3 geweest.
     
    PePzi NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina