1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Even een vraagje: ik was net door mijn inventory aan het gaan en bij ranged weapons (Crossbow) drukte ik op unequip. Normaal gesproken verplaatst het wapen dan naar het menu links, maar bij mij staat hij daar niet. Mijn crossbow en bolts zijn nu weg. Is dit een bug of is dit gewoon dom geweest van mij?
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja? Hoe is het precies gegaan? Had jij die metalen deur ook per ongeluk dichtgedaan? Of was de deur gewoon ineens weer uit zichzelf dicht?

    Voordat ik die Viper quest kreeg had ik die kerk en crypt al geloot (niet goed genoeg echter....) en toen met mijn domme kop die metalen deur gesloten. Al schijnt dat niet eens uit te maken. Paar uur later kwam ik terug voor de Viper quest....en de deur kon niet meer geopend worden.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2015
  3. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat fast travel, blijft dat zo dat je naar zo'n paal moet lopen of kan je later wel gewoon vanaf overal fast travellen? Kan redelijk irritant zijn perse naar zo'n paal moeten.
     
  4. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Fast travel.... Gebruik ik bijna nooit. Toch veel gaver om door het land te hobbelen met je paard. Kom je nog eens iets tegen onderweg
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Waarom nou weer maar 8 save slots? WTF ?!?
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Even een vraag aan de hardcore fans van the witcher. Ik ben helemaal nieuw in dit genre zowel in rpg als in het thema van dit spel. Maar door de goeie reviews wil ik het toch proberen. Mijn vraag is of ik in dit derde deel kan duiken zonder dat ik veel vraagtekens krijg betreft het verhaal? Ik vind het verhaal heel belangrijk, dus wanneer ik er niks van begrijp dan vind ik het al snel niks.
     
  7. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Hehe, dat vind ik inderdaad ook irritant. Zelfs als je in een dorp bent met zo'n paal moet je per se naar die paal lopen...

    Ook tegen dit probleem aangelopen. Ik ben maar weer van oud naar nieuw gaan werken.

    Hier heb je het verhaal tot nu:
    http://www.reddit.com/r/witcher/comments/36c9us/havent_played_witcher_12_i_feel_like_i_found_the/
    Maar opzich staat het verhaal best op zichzelf van wat ik tot nu toe gezien heb en ik denk dat het prima te volgen is zonder 1 en 2 gespeeld te hebben.


    Wat zijn trouwens die 3 blokjes die onder je stamina staan? Beginnen grijs en worden soms rood.
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Het is ook mijn 1e Witcher maar prima te doen hoor, zonder de eerdere delen gespeeld te hebben. Fasttravel palen gewoon omhakken, te paard mannen ;)
     
  9. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Oke
    Okee bedankt

    Sorry mischien een domme vraag maar waar zijn deze merchant en hoe herken k ze
     
  10. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    De zakken op de map.
     
  11. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nieuw met The Witcher maar wat een geweldige game zeg net Griffin verslagen geweldig..
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren klaar met het eerste gebied, alleen geen idee of ik daar alle quests heb gedaan. Je kwam er nog genoeg op de route tegen. Wel alle vraagtekens gedaan op 1 na, want de mobs waren daar echt te sterk.

    Zit nu in het tweede gebied en dat is echt gigantisch, niet normaal. En dan zouden er nog meer gebieden moeten zijn. Het is duidelijk dat deze game gigantisch is. Vanavond en morgen kan ik lekker doorknallen :D.
     
  14. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is gwent toch een geweldig spel. Ben gisteren avond van dorpje naar dorpje gegaan om iedereen uit te dagen. Mijn dek begint al aardig onverslaanbaar te worden.
     
  15. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ik heb het idee dat de beeldinstellingen van mijn tv niet goed staan, wat dit spel niet echt ten goede komt.

    Ik heb een samsung tv, en mijn contrast staat op 100 (vol) kan iemand aangeven waarop ik het contrast het beste kan instellen?

    Bij het instellen van de brightness tijdens het opstarten van het spel lijk ik ook last te hebben van een bug. Het witcher logo is bij mij in het geheel niet zichtbaar, maakt niet uit naar welke kant ik het balkje schuif.

    Help aub! :)
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    die drie blokjes onder je stamina is adrenaline. Hoe dat precies werkt is me ook nog niet duidelijk. Als je meerdere hits achter elkaar landt dan loopt het op. Volgens mij krijg je dan van die automatische slow mo finishers ...
     
    vanDulken vindt dit leuk.
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    8 save slots? Ik heb volgens mij al meer dan 50 saves geloof ik 8)
     
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Misschien dat het aantal savegames ook te maken heeft met de moeilijkheidsgraad? Ik heb hetzelfde probleem als Romanista, bij mijn brightness instellen was het logo ook totaal niet te zien dus heb hem maar in de standaardinstelling gelaten. Met de teksten heb ik weinig moeite qua grootte.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik denk dat het te maken heeft dat ik op de PC speel. Speel op de derde moeilijkheidsgraad.
     
  20. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik sla altijd op over hetzelfde bestand. Is dat niet handig? Waarom zou je zoveel saves aan willen maken?
     

Deel Deze Pagina