1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx gasten! Laatste vraag over de trophies. Moet je op je paard zitten oid om gebruik te maken van de buffs of werkt dat los van elkaar. Ben meer van het lopen door de wereld dan te paard ;)
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Voor de mensen die al in het kasteel zijn geweest, zijn jullie er ook 100% van overtuigd dat de voice actor van die lakei (van wie je kleren moet kiezen) een Nederlander is? :lol: Echt een overduidelijk (of dus extreem goed fake) Nederlands accent had die gozer.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Geen idee, zou kunnen! Vond het zo'n komische scène. :lol:
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Dacht pcies hetzelfde!
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Indeed!! Vooral dat je kan kiezen niet te buigen daarna.. Voelde mij echt badass toen ik weigerde te buigen
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf contrast van de tv en backlight op max staan, ik hou echt van een fel scherm. Brightness van de game zelf heb ik niets aan gedaan, en op de tv staat die op default (50 van de 100). Maar je hoort dat logo volgens mij wel te zien zoals iemand hier al zei. Op de PS4 is dat RGB Full of Limited (net zoals mijn Sony tv realiseer ik me nu) en op Xbox One is dat Color space, die zet je het beste naar tv/standard en niet PC RGB. Tenzij jouw TV een dynamic range setting heeft en die moet je dan op full zetten en de console op PC RGB of Full.
     
  7. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    thnx! Die brightness mbt dat logo schijnt echt een bug (gamma-bug oid) te zijn, lees op internet dat meer mensen daar last van hebben. Heb trouwens een xbox one, dus zal even kijken naar dat color space gebeuren. Geen idee of mijn tv een dynamic range setting heeft trouwens haha :)
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Indeed dus. Ik wil op console ook gewoon onbeperkte saves ...

    Ik zat ook te kloten met lock on. Beste advies, lockon helemaal niet meer gebruiken, werkt het beste. En alleen maar dodgen en niet rollen (dat kost nl stamina) ...
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Is geen bug, ligt gewoon aan de instellingen van je TV/PS4.

     
  10. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    weet iemand of dat als je dat fast travel al een x gebruikt hebt hoe je het daarna weer aanzet ik moet naar Velen maar mn fast travel werkt niet :mad:
     
  11. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Loop je wel eerst naar een fast-travel point toe voor je ergens heen wilt reizen? Je kunt niet zomaar overal vandaan fast travellen.
     
  12. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Wtf, had net een gevecht en dat beest healde zichzelf sneller dan ik hem damage kon doen. Is daar een spreuk of iets dergelijks tegen, want dit was echt bullshit.
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Iets wat irri kan zijn met fast travel is dat je zo'n point moet staan. Random zou veel beter zijn
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Hebben jullie een saddlebag voor je paard gekocht of ga je die ergens krijgen/vinden onderweg? Ik ben nu steeds overburdened omdat ik teveel loot bij me draag. Een saddlebag is echter best prijzig zo in het begin stadium van het spel...

    Ik heb trouwens al een tijdje de kop van een Griffin aan mijn paard hangen. Best mooi natuurlijk, maar hoe haal ik die van mijn paard af?:)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Toch wel grappig die random Nederlandse namen tussendoor, ene iemand genoemd Jonkheer :+
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    In je inventory waar je gear en weapons kan selecteren heb je onderin de spullen die je paard kan dragen. Helemaal links in dat rijtje kan je de trophies verwisselen of weg halen
     
    Santino vindt dit leuk.
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Of dat ze hebben over die dude "of Brugge", woon ik praktisch naast (Zeeuws-Vlaanderen enzo :'-( ).
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ook veel met Russische of Poolse accent :+.
    Vind het in ieder geval een veeel vettere game dan DA: I, daar ergerde ik me dood aan de voice acting van mijn character.
    Bekakt Engels bah |:-.
    Geralt daarentegen is een echte opperbaas, heb normaal niet zoveel met fantasy settings (LOTR en GoT vind ik niks aan).
    Maar dit universum spreekt me eigenlijk wel aan, vind het idee van Witchers wel tof :D.

    En de combat was echt zwaar kut in DA: I natuurlijk. Werkte een beetje zoals een MMO, alleen dan veel slechter.
    Misschien vind ik Bioware gewoon niet zo chill, heb Mass Effect ook nooit wat gevonden. Terwijl ik wel een science fiction fan ben..
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Kijk in de Beastiary?
     

Deel Deze Pagina