1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben ik zelf level 5 en krijg ik een level 33 witcher contract quest. Je kan dan de boel negeren, maar ik was benieuwd. Tot nu toe is de quest echt te doen en heb hele toffe gear gevonden. Precies waar ik op hoopte, dus eigenlijk kan ik nu weer rustig verder gaan met normale level quests, al ga ik nog wel even bekijken wat deze quest nou level 33 maakt. :D
     
  2. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat ik nu echt leuk vind, is het ontdekken van nieuwe monsters ondw na je Quest, echt vet
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Misschien een domme vraag, maar hoe zit dat precies met dat Witcher Armor? Je hebt drie soorten, Griffin, Cat en Bear? Moet je daar een bepaald level voor zijn voordat je die kan maken of dragen?
     
  4. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Gelukkig
    Dacht dat ik een van de weinige idioten was die hetzelfde deed.

    Volgens mij is een van mn quest geglitched.
    Die dwerg die je tegen komt in Novigrad kan ik niet verder mee
     
  5. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Staat een walktrough online hoe je makkelijk alle griffin items kunt vinden en die zijn echt gaaf
    Ik heb alles van griffin en die kun je dragen vanaf level 8, Enchanted Griffin moet je veel hoger voor zijn
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Krijge je alleen ability slots met main quests ?? Ik zit in velen, level 5 en heb nog 4 punten over voor abilities, maar ook maar drie slots (die al vol zitten)
     
  7. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ha, hier nog zo 1tje. Ik ga zelfs van dorpje naar dorpje, zoek dan elk huisje door, praat met npc's, neem alle loot die er is mee, check het omliggende gebied en vertrek dan weer naar het volgende gehucht. Ben net iets van een half uur in dat kleine dorpje precies ten zuiden van Hang Man's Tree (eerste fasttravel point in Velen) geweest.

    Ff kijken hoe lang ik deze manier van spelen volhou, anders ben ik miss tijdens de release van Witcher 4 nog bezig.
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik denk dat het wel heel lang gaat duren als er een Witcher 4 komt, omdat dit gewoon het einde is van Geralt's verhaallijn(dat is geen spoiler trouwens :+) en ze hebben nog een andere game in ontwikkeling, Cyberpunk 2077 dus.

    Ik probeer gewoon alle sidequests te completen voordat ik met de mainquest begin, nu ben ik bijvoorbeeld level 20 maar mijn mainquest is voor level 16, dan is het zelfs makkelijk op Death March als je te overleveled bent. :+
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Oke thanks. De Enchanted armor dat is een geupgrade versie van de normale Griffin armor?
     
  10. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Yep. Ik had dat vandaag zelfs met die Cat Potion. Is nu ineens Enchanted Cat geworden. o_O
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Check op die slots. Daar staat op welk level je ze unlockt
     
  12. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Kent iemand een snelle manier om geld te verdienen en om snel omhoog te levelen?
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Game mist wel een gevoel van progressie. Doe ook eerst zoveel mogelijk side quests, maar je schiet er amper wat mee op. Vind ik wel jammer. EN ook al verschillende bugged quests gehad ...
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je levelt volgens mij niet echt daarmee he?
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Patch 1.04 voor de PC is uit :)
     
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Klopt dus niet, ik vocht net tegen iemand met dezelfde faction en het kon nog steeds niet. Kan je misschien geen leader cards meer gebruiken als je een hero card in je deck hebt?
     
  17. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Nee, want ik had het ook een keer en heb geen hero card
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Griffin items? Daar wist ik niks van. Wat houden die precies in? Heeft niets te maken met die trophy die je aan Roche hangt neem ik aan? Want daar krijg je wel een reward voor als je die ergens inlevert. Nog geen idee waar. Ik las hier ook over Witcher gear upgrades, hoe en waar precies?
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik had de griffin armor gevonden in een grot de heleset. Daarna vond ik een enchanted griffin armor waar je level 15 voor moest zijn. Je vind de scroll om ze te craften gewoon.
     
  20. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Naja wel waar voor je geld haha


    Money cheat


    @Kabuto
    Griffin is groen en is witcher armor
    Een volledige zet geeft je een bonus
    Dat Tube kanaal bevat ook walktrhoughs voor andere sets
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2015

Deel Deze Pagina