1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Tof voor de mensen die hem op de pc spelen, maar waar blijven die console patches? Op de PS4 spelen we nog op 1.02 en heb ondertussen al genoeg klachten over bugs en de framerate gehoord. Misschien moeten Xbone en PS4 spelers ook maar ff iets harder gaan schreeuwen en zeiken over een 'downgrade'.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Patches op consoles moeten door een controle heen waardoor het langer duurt. PC gaat gewoon direct dus dat is altijd een voordeel.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb anders weinig performance problemen. Wel een aantal quest bugs ... En I want my quicksave. En meer save slots!
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Je hebt een soort altar in het huis/kasteel van de Baron. Ik ben er een papiertje tegengekomen ''a prayer'' en dacht dat hier een sidequest van zou komen, maar niet dus. Iemand enig idee of hier nog wat van komt? Ik had een sleutel nodig om hier te komen, die sleutel vond ik in een van die kamers.

    Wel echt geweldig die aandacht aan detail van de makers zeg. Ook in het gebied van de Baron, je kunt gewoon vrijwel overal heen en afgezien van een paar deuren kun je elk huisje/gebouwtje betreden. Hell, je kunt zelfs de kleine deurtjes in de paardestallen openen. Het zijn gewoon die kleine dingetjes die het hem doen. Gewoon omdat het kan, tof, echt tof!
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2015
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ondertussen level 9 alweer en nu richting een nieuwe area. Denk dat ik eerst Velen even goed ga uitpluizen voordat ik verder ga met de main quest.. Verhaal begint mij steeds meer vast te grijpen en ik begin al sterker te worden. Is er een itembox waar ik spullen in kan bewaren?
     
  6. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Helemaal mee eens. Ik had dat gister in Velen, kwam bij die brug bij de Pontar aan. Er was daar een veldslag uitgevochten, alles was eigenlijk kut, heel grauw en depressief sfeertje. Oorlog was eroverheen getrokken, echt zo vet hoe ze die sfeer neer hebben weten te zetten.

    Ik had dat ook bij Dragon Age: Inquisition, het moment waarop je de Inquisition voor het eerst de Hinterlands instuurt om vluchtelingen te beschermen. Vlaggen werden in de grond geplant met de tekst: "Under protection of the Inquisition". Vond ik zelf ook een tof moment, maar kan bij lange na niet tippen aan de sfeer die in de Witcher heerst.
     
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zoveel details ook. Kwam in Novigrad een 'merchant' tegen, helemaal vies en droeg alleen maar vodden enzo. Heeft ie ook alleen maar oude kaarsen, lege flessen, water enzo in z'n inventory _O_ Alleen maar zooi, dus gewoon een zwerver. Prachtig.
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik kwam een random huis binnen midden in een bos en trof daar een kannibaal aan die al begonnen was met snacken van een slachtoffer.. Dat soort dingen vind ik echt geweldig, niet kannibalisme natuurlijk, de wereld leeft echt.

    Bij bv de PU review melde ze dat de wereld niet interssant genoeg is en dat je dus zo snel mogelijk naar plaats van bestemming rijd te paard.. Ik ervaar exact het tegenovergestelde. Het duurt bij mij een eeuwigheid om bij plaats van bestemming te komen omdat ik tussendoor telkens uit mijn missie gehaald word door de wereld en haar schoonheid. Sowieso doe ik vrijwel alles te voet. Paardrijden is niet mijn ding :p

    Wat ik ook altijd doe is de vraagtekens op de route meepakken als ik naar een bepaald punt toe moet
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    @ Rienbu -Die van de PU hebben er geen verstand van. Die geilen alleen maar op zichzelf.

    Denk dat dit voor mij wel de beste rpg is. Qua sfeer, verhalen en eigenlijk wel alles. Bv stukje bij the Crones. Leipos zijn dat. En dan het moeras, de muziek en de personages. Goeie!
     
    X-Junk en Rienbu vinden dit leuk.
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel hilarisch he...

    Geralt loopt huisjes binnen van burgers, dit vinden ze allemaal prima. Hij rooft de hele boel leeg, ook dit vinden ze ok, hahaha. Sneaken en lockpicking was misschien nog wel tof geweest, al denk ik wel dat dat na een tijdje zou gaan vervelen. Het is hoe dan ook fijner dan The Elder Scrolls waar muren altijd ogen lijken te hebben.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    I would suck you dry....
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu een steel sword met 3 rondjes erbij, dat is voor upgrades. Maar tot nu toe kom ik alleen glyphs en runestones tegen en die lijken niet samen te gaan met mijn zwaarden? Ik krijg bij deze runestone te zien: " you can only fit this upgrade to an item which has a matching and currently unused socket."
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik mis eindelijk wel een beetje de bow and arrow en idd een stealth/lockpick skill. Crosbow moet ik nog een beetje mee oefenen.
     
  14. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ik zag in filmpjes dat je wanneer je op een paard iemand aanvalt in een soort van slow-mo terecht kunt komen. Weet iemand hoe je dat eigenlijk doet? Ik zit zelf steeds erg te klooien met die horse combat, ben nu echt op het punt dat ik meestal gwn afstap voordat ik aanval.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Aanval knop vasthouden.
     
    TreV vindt dit leuk.
  16. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Thanks! Straks meteen ff proberen. Zag er sowieso wel gruwelijk uit in die filmpjes. :D
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wilde even flink met sidequests bezig, totdat ik Family Matters kreeg. Wat een gave quest zeg en wat goed geschreven. Gewoon echt een volwassen fantasy verhaal dit. Ik vind het echt schitterend.
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja die zijn echt super gaaf. Ook hele hele toffe personages die je tegenkomt.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat absoluut man!

    Effe wat vraagjes:

    1- Het is niet mogelijk om je wapens en armor permanent te upgraden he? Alleen tijdelijk bij die grindstone en tafel?

    2- Er waren speciale Witcher armor upgrades te vinden toch? Volgens mij had iemand hier het er laatst over, dat je je Witcher armor/gear niet weg moet den. Ik kom er net achter dat ik nog altijd mijn Witcher gear (armor) heb. De trousers niet, maar das niet erg toch? waar haal ik deze upgrades?

    3- Mijn inventory bulkt van items waar ik na al die uren niets mee doe. Ik bedoel dan vooral in alchemy and crafting. Ik heb alle potions die ik kan maken, gemaakt. Alle bommen waarvan ik de diagrams heb, alle oils. Alleen nog niets van de alchemy substances, omdat ik het tot nu toe niet nodig heb gehad. Bij de decoctions heb ik echt nog niets, omdat bij alle items een bepaalde mutagen nodig is die ik niet heb. Alleen lesser mutagens heb ik tot nu toe.

    Dan is er crafting, waar ik tot nu toe alleen armor, gauntlets, trouwens maak. Vooral al die verschillende ingots doe ik niets mee. Of items van zilver of ijzer. Kan ik die niet beter gewoon verkopen of dismantelen en dan verkopen?
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Je hebt twee verschillende soorten runestones, voor wapens en voor armor. Dan heb jij waarschijnlijk alleen maar armor-runestones in je inventory :)

    Johnny :D

    Overigens had ik gister (nog) een bug, ik kon gewoon niet meer saven. Uiteindelijk maar uitgezet en gehoopt op een goede autosave, nou nee hoor. Kan gewoon weer 2 uur spelen overdoen :mad: Serieus, fuck de autosave in dit spel. Haalt echt het speelplezier eruit.
     

Deel Deze Pagina