1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, krijg nu weer gewoon exp. Experience verdeling is wel gaar. Net witch hunt / wandering in the dark gedaan als level 8. In totaal een heel level omhoog gegaan door die quests. En dan heb ik nog 3 level 6 main quests staan. Die moet ik nu dus ook eerst. Ben ik straks zo 11 / 12 ... Beetje uit balans als je het mij vraagt. Loont zo nauwelijks om te sidequesten ...
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Kan ik een mooi zwaard craften, is ie minimaal level 47, hoe moet ik dat halen, ben nu 18/19 en vind dat al eens wat :+

    En heb nog 6 ability points te spenderen, kan niet kiezen :+
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Je kunt eventueel bij een vendor een potion kopen waardoor je ability points opnieuw kunt indelen.
     
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik moet zeggen dat ik er wel respect voor heb dat ze bij CD Projekt zo snel werken aan patches. Je kunt je natuurlijk afvragen of dit niet bij de release al gefixed had moeten zijn, maar gezien de omvang van het spel was het denk ik haast onmogelijk een game af te leveren die gelijk perfect werkt.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Klopt, maar die kost ook weer 1000 crowns, gaat ook weer wat te gek :+

    Ach, als ik een keuze maak blijf ik er ook bij, mijn Yrden sign is nu wel handig :cool:
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit ook nog te kloten met welke skills/abilities. Vind die alternate versie van Igni waardeloos, dus das al een punt verspild. Gebruik eigenlijk alleen maar fast attack (5 punten hierin), Quen (3 punten), igni (4 punten) en dan nog 2x een punt in van die unieke abilities (regen en meer adrenaline points is meer damage van zwaard en signs)
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het is trouwens ook onmogelijk om level 47 te worden met alle sidequests en mainquests, ik had een paar low level quests maar al het andere afgemaakt en ik kwam niet eens hoger dan 35 :+
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    47?! Ik had ook het idee dat 35 de levelcap was :eek: Welk zwaard was dat?
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Misschien gaat het level cap omhoog met de release van een expansion.
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    De levelcap is sowieso level 70 momenteel maar het is heel moeilijk om daar te komen. Mensen die op level 70 zijn hebben een soort cheat trainer gebruikt op de PC.
     
  12. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Blijf het toch een aparte keuze vinden om geen exp te geven voor quests die voor 6 levels lager dan jou bedoeld zijn. Op die manier word je toch een beetje een bepaalde richting ingeduwd, doordat je de quests dan eigenlijk op volgorde van level moet gaan doen. Strookt niet echt met het idee van een open wereld waarin je zelf je richting kan kiezen. Game 'straft' je op deze manier eigenlijk voor exploren. Ik wil liever de vrijheid hebben om, in wat voor volgorde dan ook, die quests in m'n eigen tempo af te gaan.

    Dat enemies die 6 levels lager zijn geen exp geven kan ik goed begrijpen, maar quests zouden dat wat mij betreft altijd moeten doen. Er wordt nu op sommige sites trouwens ook beweerd dat dit ook geldt voor quests die 6 levels hoger (!) zijn, dat is natuurlijk helemaal belachelijk. Heb dit zelf nog niet getest.
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Krijg vanmiddag deze game binnen, is het af te raden de game te laten updaten/patchen? Of maakt het de eerste 10 uur bijvoorbeeld nog niet uit i.v.m. hier gemelde bugs?
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Maakt niet uit.
     
  15. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Wat ik er tot nu toe van begreep is dat die bug pas geactiveerd wordt wanneer je een bepaalde missie in de main quest hebt gedaan. Ik ben zelf ook nog een laag level en heb die bug ook niet. Als ik jou was zou ik zoveel mogelijk verschillende saves maken, goed in de gaten houden of je wel exp krijgt en gwn lekker gaan spelen.

    Mocht je merken dat je ineens geen exp meer krijgt, kun je in ieder geval altijd nog een oudere save laden. Eventueel een andere richting kiezen, zodat je die bug mogelijk vermijdt.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2015
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Helemaal zoals ik er over denk. Nu wordt ik idd gepushed om de story te gaan doen, terwijl ik eigenlijk nog gewoon wil free roamen ... Ik ben dus nu idd main en side quests op level aan het doen ...
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Je wordt juist niet gedwongen om de story te doen; als je alleen story doet dan level je veel te snel en krijg je geen xp meer voor sidequests.
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Is het normaal dat mijn PS4 hard blaast als ik dit spel speel? Of is mijn PS4 naar de knoppen? Het gebeurd alleen wanneer ik Witcher 3 speelt. Is dit bij jullie ook het geval? Spel is trouwens digitaal, geen cd.
     
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Staat je PS4 in een kast ofzo? heb ik dit ook vaak, daarom heb ik hem op de kast gezet, zodat de ventilator genoeg 'ruimte' heeft om te blazen.. Als hij in een kast staat blijft er teveel warme lucht hangen en krijgt ie het moeilijk.. zo is men PS3 ook stuk gegaan.. :)
     
  20. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Deze namiddag eindelijk wat tijd om een paar uurtjes te gamen.. gisterenavond wel even de DLC's gedownload.. de update patch is automatisch geinstalleerd (denk dat ik updates automatisch heb staan bij mijn PS instellingen..).

    Dus kga ook wat meerdere saves gebruiken en opletten wnnr ik geen XP meer krijg..
    Heb net alle vraagtekens in White Orchard gedaan en moet nog beginnen met rondvragen achter Yennefer :)
     

Deel Deze Pagina