[PC] The Witcher

Discussie in 'Games' gestart door Apartment, 25 dec 2007.

1. Apartment

Apartment Villa

Leuk Bevonden:
    0
    Wil geen gametopic maken maar speelt serieus niemand dit hier? Blijkt toch weer dat de game best wel onderschat wordt.

2. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt inderdaad wel onderschat te worden. Op gamespot krijgt hij een 8.5. Klopt het dat een een heel nieuw soort vechtssteem heeft dan dat je gewend bent? Denk er iig wel aan om de demo te downloaden.

3. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja waarom is er nog geen topic over dit spel, volgens mij kicked dit spel zwaar assss man!:9

4. Apartment

Apartment Villa

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je nou sarcastisch eprode?

De combat is best wel vernieuwend ja, je kunt voor de klassieke point&click combat gaan maar ook kvoor de 3rdperson view, daarmee kun je als je goed timet tijdens je aanvallen een combo linken tussen meerdere vijanden. Daarnaast heb je ook 3 stances die voor variatie zorgen.

Je kunt hier de videoreview checken van GameTrailers.
    http://www.gametrailers.com/game/1053.html

5. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee was niet sarcastisch , waarom zou ik sarcastisch zijn die game ziet er toch vet uit? ik ga hem zeker halen een van de dagen, heb er al wat reviews van gelezen en trailers van gezien en vind em wel vet

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb het spel ook alleen het wilt me niet echt boeien. Verhaal vind ik geweldig, ook leuk zijn sidequests en de keuzes die je kan maken. Ik heb gewoon moeite met het vechtsysteem(waarom zoveel verschillende stijlen???) en het lvl systeem vind ik ook slecht uitgewerkt omdat de skills waaruit je kan kiezen zo vaag zijn en je je punten moet verdelen over 6 verschillende vechtstijlen. The Witcher is zeker geen slechte game, maar ik weet niet of ik hem ooit ga uitspelen. The Witcher is ook zo ontzettend lang 8) .

7. Apartment

Apartment Villa

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel gelijk in, het oogt heel langdradig maar toen ik er eenmaal inzat en het verhaal interessant begon te worden kon ik er niet meer van af

8. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfff het laden duurt super lang bij mij en het spel zelf hapert ok nogal redelijk veel :confused: ik dacht toch niet dat dit zo een zwaar spel was? Spellen als oblivion kan ik vloeiend spelen op medium, weet iemand welke instellingen ik best wat lager meot zetten dan? En duurt het laden van de omgevingen ook zo lang bij jullie?

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Wat zijn je specs?

10. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'em maar dat laden duurt te lang imo, en met elke deur die je ingaat moet ie laden, en als je naar een heel nieuw deel gaat laad ie bij mij voor iets van een minuut of 3, verder vergt hij wel erg veel van je specs, CoD4 speel ik op max, ziet er prachtig uit, als ik hier alles op medium zet wil hij nog wel eens haperen in een hevig gevecht, en dan zit het er nog niet eens half zo mooi uit.(ik wordt overigens echt gigantisch gek van dat de hele tijd je PC maar blijven upgraden, elk jaar kan je er weer wat nieuws in rotten, en een week later is je PC weer outdated, wat dan komt de Nvidea GeForce Xtreme XTX EVGA 540056 XTGTXS 5033x90023 weer uit.. tsja) maargoed, buiten al dat gezeik is het wel tof, goed verhaal ook en de gameplay is .. hmm, ja nieuw wil ik niet zeggen, maar zeker goed.

Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Lange laadtijden ligt aan het spel zelf. Hebben jullie de game al gepatched? Hierdoor schijnt de game een stuk sneller te gaan.

@eprode :
    Heb je al geprobeerd de resolutie lager te zetten? AA op 2x zetten is ook genoeg om de game er goed uit te laten zien.

Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  12. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game al gepatcht met de 1.2 patch, maar toch duurt het laden nogal redelijk lang vind ik, ook het spel zelf hapert nog wel eens , ook al heb ik alles op medium ...dus denk dat ik em voorlopig wel even in de kas laat liggen, tot ik mss ooit eens een nieuwe pc heb =( wel jammer eig

13. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou ook windowed mode kunnen proberen. In m'n native monitor mode draait het voor geen meter, downscaled resoluties was ook niet ideaal, en toen windowed geprobeerd: draait nu prima.

Vind het combat systeem geweldig :) Een hoop op de officiële forums zeggen vooral strong en fast styles opkrikken, in combinatie met sterke area magie, maar heb zelf magie wat links laten liggen en ook groupstyle hoog: hoe meer monsters hoe meer vreugd :9 Imho een stuk leuker dan die spreuken.

Enigste vreemde nasmaak is dat het klinkt als het systeem waar Peter Molyneux mee bezig is, maar of Fable 2 straks hetzelfde lijkt..

De quests zijn ook verfrissend. Het is al weer lang geleden dat je toch wat moet nadenken in je keuzes, maar ook niet zo onduidelijk dat je een walkthrough nodig hebt.

Deel Deze Pagina