[XOne] The Xlan

Discussie in 'Games' gestart door Versteegh, 12 nov 2002.

1. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar houden jullie allemaal je LAN???
    Ik probeer er eentje te organiseren in amersfoort, hebben al 4 Xboxen kabels HUB en tv's maar nog geen goeie plek.
    Zat eerst aan een garage te denken waar 8 man ik kan.
    En wat is een mooie tijd. Is 2 dagen te lang:confused:

p.s. wat is het favoritie LAN voer???
    d8 zelf aan golden power (=5 koppen koffie) en chips, maar dat hou je ni 2 dagen vol!!!

2. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    DRANK! :p

Uhm????
    Drank? :p

Nee, ik ben zelf niet zo'n drinker maarja, veel mensen spreekt dat wel aan.
    Misschien zou je ook eens moeten denken aan energydrink, bijvoorbeeld red bull ofzo.

Jammer dat ik geen Xbox heb, want ik woon in Harderwijk, en werk in Amersfoort. Ik hoop dat het je gaat lukken.

Als de garage een beetje warm is, is 2 dagen niet te lang. ow ja, het moet ook een beetje comfortabel zitten :p

Laatst bewerkt: 12 nov 2002
  3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Golden Power is energy drink...

4. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    oops, sorry, my bad :p

5. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: DRANK! :p

We hebben en kacheltje die op stroom werkt en volgens mijn pa is hij groot genoeg voor de garage, de stoelen enz. hebben we nog niet over nagedacht, maar we hebben een hele zooi klap stoelen thuis staan dus die kunne we wel gebruiken.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sowieso als je daar met n paar man zit wordt het vanzelf warm

7. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist, tv´s en Xboxen geven ook warmte. maar dan hebben we in ieder geval iets achter de hand, voor het geval ht gaat sneeuwen. :9

denk trouwens ook ni dat ouders het leuk gaan vinden als er een stel dronkelappen in de garage zitten :+

maar dacht zelf s'avonds patat.

Laatst bewerkt: 12 nov 2002
  8. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    jaah je ken jezelf wel lam zuipen maar dat is t niet...ikzelf zei al koffie, dikke liter zetten...altijd lekker..stoelen zit goed..enne patat is prima of natuurlijk pizza brood weet ik t..en chips

9. the man

the man Space ninja's 4 ever

Leuk Bevonden:
    0
    voer

Wij hebben van wege zuip partijtjes nooit veel alcohol in huis, bij ons draait iedereen op cola en chips.

Zullen we eens een mega LAN organiseren??

7 december as hou ik een LAN voor 32 man in een feest zaal verwarming enz included :)

10. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: voer

Wat zjin de kosten om te komen???
    Zo'n zaal kost ook aardig wat als je hem de hele dag wil hebben, hoe lang duurt die lan eigen lijk, 2 dagn op chips en cola lukt ni, krijg je een Xbox/tv onder dat gare groene spul (kots):D

11. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm nog een vraagje, iemand wel eens van beeldspitters gehoord, pakt de helft van je beel en plakt die op een ander tv. Net als bij computers, zie je ook wel eens dat ze 2 monitoren hebben op 1 comp. gaat muis van ene scherm naar andere 8)

dan kan je met 8 tv's ieder zijn eigen :9

p.s. bij ons in de stad zit een winkel die het met een stuk of 16 schermen heeft. denk eerlijkgezegd dat dat via comp gaat:{

Deel Deze Pagina