Zo te zien doet de Theater functie het nu dus kunnen we onze uber 0wn4g3 skills aan elkaar laten zien. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd dus kan zelf niks posten. Post hier dus je grappige, toffe, WTF en vette momenten! http://www.callofduty.com/theater
Ik ben nu mijn eerste triple spray aan het uploaden, maar er staat nu bij dat het 50 min gaat duren voor een clip van 13 seconde
Dit staat er als je op de link klikt: Welcome to My Theater, your personal media center for Call of Duty: Black Ops. Upload video clips and screenshots from your in-game matches. Download screenshots to your personal desktop, and watch videos in My Theater or on YouTube. Het kan dus wel als je een CoD account hebt
ik heb acount maar ik kan het niet vinden EDIT: gevonden maar mijn filmpjes staan er niet bij wel screenshots
Heb me geregistreerd maar krijg die email maar niet binnen. staat ook niet bij ongewenst ofiets ff afwachten dan maar
Ik heb me filmpje gemaakt (wel lelijk), maar ik kan het ook nog niet vinden op de site. Misschien omdat ik me account nog niet kan linken, omdat BO geen VIP code heeft.
wtf ik snap er niks van . heb al een paar filmpjes geprobeerd te renderen maar er komt maar niks op de site te staan wat doe ik fout ? en je moet toch ook ergens je stats kunnen zien op callofduty.com ? ik kan niks vinden