Thief: Deadly Shadows prijsvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door err0r, 30 jun 2004.

1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey crew van xbw,

Lees/Zoek ik nou zo verkeerd of kan ik geen enkel artikel vinden over Thief: Deadly Shadows op xbw?

Als er geen artikelen zijn vraag ik me af of ik mijn informatie dan moet zoeken op de officiele website of reviews van andere sites of zelfs in de gamer.nl special?

Ik neem aan dat ik de antwoorden ergens moet kunnen vinden zonder het spel zelf ooit gespeeld te hebben.

P.s. Kobold had je mijn adres ontvangen voor de dtm2 prijsvraag? (sorry, ik hou graag van bevestiging en heb geen bevestigings email gehad).

2. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Een tijdje terug zat iedereen te zeuren dat de prijsvragen te makkelijk waren.

Hierdoor heeft de crew van xbw.nl besloten deze wat moeilijker te maken. Dit doen ze door niet het antwoord even te vermelden in een tekstje, maar dat men juist moet gaan zoeken.

Succes :)

3. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    idd anders is het geen prijsvraag maar een prijs-zoek-op-in-de-tekst-hierboven-vraag

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik heb er geen problemen mee als dat zo is, ik vind die antwoorden toch wel (heb er al 3 ). Maar ik vroeg het me toch even af omdat ze dit eerst wel deden.

Daarnaast ben ik benieuwd of er nou wel artikelen zijn geschreven voor Thief aangezien hij een special week heeft gehad, of wordt dat ook niet meer gedaan?

Laatst bewerkt: 30 jun 2004
  5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ben nog review aan het schrijven daar zullen antwoorden in verwerkt zijn dus wacht nog effe, druk

6. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al alles beantwoord, moest wel 30 minuten goed zoeken.

7. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht dan wel rustig op de review. :p

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Poooeee ! Moeilijke vragen ! Sommige wel logisch, maar ik denk niet dat ik een kans maar :cool:

9. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt lang mee bezig geweest als ik nu niet win:p

10. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijke vragen?! :confused: Nee man, echt appeltje eitje als je de vorige Thief spellen hebt gespeeld zoals ik. ;)

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hehehe, zekers niet moeilijk nee :D

12. mars15

mars15 Guest

niet zo moeilijk heb ze wel goed denk

Deel Deze Pagina