THING help

Discussie in 'Algemeen' gestart door hilevel, 6 feb 2003.

1. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het weer geprobeerd. |:- Ik ben beneden de vliegtuig toren. Ik ga naar beneden en kill wat monsters. Zet de power aan en de lift naar boven doet het niet. Ik laat wat ammo bij en ga door de schacht. Dan kom ik een arts tegen. Deze help ik en laat mij op. Maar nu komt het. Nu moet ik helemaal naar beneden in een spiraalvorm. Dit haal ik gewoon niet!!!!!!!! Telkens ga ik dood of alles is op. Het lijkt wel of ze hier alles uit de kast hebben gehaald. Soldaten, de arts verandert in een monster, oneindig kleine kutmonsters en op elke hoek een gun. Ik heb gewoon veel te weinig ammo en health. Het laatste savepoint is onder de toren waar de deur eruit is geblazen. Wie kan mij helpen om vol met ammo en health toch beneden te krijgen. Onder in de toren zit wel een deur maar daar kan ik niet in. Is hier nog een lading health en ammo?? Ik word er een beetje moedeloos van. Wie kan mij wat tips geven????? :confused:

2. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Als je net dat rooster uit komt dan rent de "dokter" voorbij. Praat meteen tegen hem en geef je shotgun. Ren met de dokter naar boven en maak de monsters boven af.

Het is dus belangrijk de dokter zo lang mogelijk in leven te houden. Loop vervolgens langzaam naar beneden. Zo kan je rustig alles en iedereen afknallen die op je af komt.

De meest machinegeweren kan je van een verdieping hoger kapot schieten. Het magische woord is rustig naar beneden gaan.

Bovendien om de zoveel meter de dokter laten staan en zelf een stukje voor uit lopen en alles afknallen, terug lopen, je laten healen, dokter laten volgen en weer verder.

Kijk trouwens uit als je de deur doorgaat want daar hangen ook weer machinegeweren.

Het is echt een zwaar bout stuk maar het is mij ook zo gelukt. Na dertig keer. Bovendien, je moet later in het verhaal ook weer omhoog en dat is nog veel bouter.

3. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Nu zit ik in een fu%@$#@%$#@% gaskamer. Hoe kom ik hier uit. |:- |:- |:- |:- |:-

4. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gelukkig weer verder. Ik ben zelfs al weer buiten. Alleen mijn health is maar 1 streepje.:'-( ff 1000x proberen dan zal het wel lukken denk ik.:D

5. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ah dit spel had ik moeten houden :p
    sorry voor offtopic

Deel Deze Pagina