Hier een Nintendio persbericht: MARIO KART: DOUBLE DASH!! KAMPIOENSCHAP Nieuwegein, 30 januari 2004 – Nintendo organiseert op 21 februari a.s. het Mario Kart: Double Dash!! Kampioenschap in Huizen. Geoefende Mario Kart-fans nemen het tegen elkaar op voor de felbegeerde titel Nederlands Mario Kart: Double Dash!! Kampioen en maken hierbij kans op geweldige prijzen. Voor de finale, in het kartcentrum Coronel Kartracing in Huizen, zijn 128 plaatsen beschikbaar. Om een finaleplaats te bemachtigen vindt er vooraf een kwalificatie plaats. Geïnteresseerden kunnen een foto naar Nintendo Benelux toesturen, van hun Records-scherm met de best gereden tijd in de Time Trial op Luigi´s Circuit. De inzendingen dienen uiterlijk 12 februari bij Nintendo binnen te zijn. De 128 beste inzendingen, plaatsen zich voor de finale op 21 februari in het kartcentrum. Het kampioenschap is verdeeld over een aantal rondes, waarbij op verschillende circuits in Mario Kart: Double Dash!! de snelste tijd behaald moet worden. Zo zal duidelijk worden wie de echte kampioen is. Naast de eretitel, Mario Kart: Double Dash!! Kampioen, zijn er fantastische prijzen te winnen die door elektronicaketen Dixons ter beschikking zijn gesteld. Het prijzenpakket bestaat uit een digitale camera van Kodak (DX4530) t.w.v. € 348, een MP3-Flash Player van iRiver (IFP-180T) t.w.v. €149,99 en een T-Mobile PrePaid-pakket met een Samsung SGH-C100 t.w.v. €119,99. Bovendien worden er 8 Dixons kortingsbonnen van €25 verloot onder de aanwezigen. Tijdens het kampioenschap is er van alles te doen. Zo zijn de nieuwste games voor de Nintendo GameCube en Game Boy Advance speelbaar en is er de mogelijkheid een kansje te wagen in de “echte” go-karts op het Monaco circuit van Coronel Kartracing. Ook hier vindt een kleine competitie plaats, waarbij de drie snelste coureurs in het eindklassement nog een leuke prijs kunnen winnen, die door Nederlands en Europees racekampioen Tim Coronel zal worden uitgereikt. Surf naar www.nintendo.nl voor de laatste officiële informatie over het Mario Kart: Double Dash!! Kampioenschap.
ok maar wat is nou een goede tijd voor luigi's circuit ik heb 1,35.880 als snelste tijd niet snel volgens mij... maarja dat komt omdat ik bijna nooit imetrial speel he..
haha cool eens tegen een vriend van me zeggen. waarom worden zulke dingen nou eigenlijk niet voor de xbox georganiseert