This just in: een Nintendo persbericht!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door da -Z-, 3 nov 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Kreeg dit net binnen, ziet er erg leuk uit. Mario Kart is een van de leukste Nintendo games. En Zelda, tja, wat moet je daar nou nog meer over zeggen. Wellicht komt er toch een console naast mijn XboX :)

Exclusief Mario Kart: Double Dash!! Limited Edition Pak
    Het ultieme cadeau voor de feestmaand!
    3 November 2003 – Nintendo lanceert het Mario Kart: Double Dash!! Limited Edition Pak, bestaande uit een NINTENDO GAMECUBE, een exemplaar van Mario Kart: Double Dash!! en een speciale, gelimiteerde bonusdisk van ‘The Legend of Zelda: Collector’s Edition’, met daarop maar liefst vier complete Zeldagames en een speelbare demo van The Legend of Zelda: The Wind Waker.

De Collector’s Edition disk bevat 5 klassieke Zelda-games, namelijk: The Legend of Zelda (NES), The Adventure of Link (NES), The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64) en The Legend of Zelda: Majora’s Mask (N64). Daarbij staat er op de disc ook nog eens een demoversie van uit The Legend of Zelda: The Wind Waker (GameCube). Al deze prachtige spellen kunnen gespeeld worden op de NINTENDO GAMECUBE. Het Mario Kart: Double Dash!! Limited Edition Pak wordt op 14 november 2003 gelanceerd voor een verwachte verkoopprijs van ongeveer 149,99 Euro.

In de aanloop naar sinterklaas en kerst van 2003 is Mario Kart: Double Dash!! de absolute must-have game voor de NINTENDO GAMECUBE. In dit langverwachte spel strijden de populairste Nintendo-helden vol overgave tegen elkaar in superspannende kartraces, waarin ze elkaar kunnen bestoken met allerhande power-ups. Voor het eerst dienen in ieder wagentje twee coureurs plaats te nemen, waarbij de ene stuurt en de andere de power-ups gebruikt, terwijl met een druk op de knop de rollen worden omgedraaid. Door Mario Kart: Double Dash!! te combineren met The Legend of Zelda: Collector’s Edition en de NINTENDO GAMECUBE, ontstaat een aanbieding die niemand mag missen!

Spelers kunnen genieten van klassiekers als The Legend of Zelda en The Adventure of Link. The Legend of Zelda: Ocarina of Time is door de kritische pers meer dan eens uitgeroepen tot allerbeste videogame aller tijden. Ook het mysterieuze Majora’s Mask is een meesterwerk dat eigenlijk door geen gamer gemist mag worden.

Bovendien bevat de Collector’s Edition een speelbare demo van The Legend of Zelda: The Wind Waker, de nieuwste Zeldagame die in Europa al meer dan 600.000 keer over de toonbank ging. Zowel oude als nieuwe Zelda-avonturen komen op sprankelende wijze tot leven op één enkele console: NINTENDO GAMECUBE.

Het exclusieve Mario Kart: Double Dash!! Limited Edition Pak ligt vanaf 14 november 2003 in Europese winkels voor een verwachte verkoopprijs van ongeveer 149,99 Euro.
    Ga naar www.nintendo.nl voor de laatste officiële informatie over Nintendo.

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ho,hi,ha, da's een lekkere aanbieding, die ga ik halen, The Wind Waker, Metroid Prime en Super MArio Sunshine kan ik wel van een vriend lenen en dan haal ik Billy HAtcher en SSBM nog en dan heb ik de toppers wel

Die xtra NES gamez kunnen me niet veel schelen, maar Ocarina of Tiem en Majora's Mask erbnij en een demo van TWW is wel lekker ja

Laatst bewerkt: 3 nov 2003
  3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ocarina of Time is een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. En mario kart is een van de leukste 4 player games ooit.

Ik ga 'm halen. Mijn XboX ten spijt :)

4. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, heb me Gamecube al, maar nu wil ik die Zelda Disc...heb namelijk nooit van de NES versie kunnen genieten, plus het geeft me een kans eindelijk Majora's Mask eens helemaal uit te spelen...hopen dat ik hem 2e hands kan krijgen dan maar.

5. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    misschien komt ie wel bij die sterrencatalogus te staan.:D

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    tis niet duur nee maar ik moet zeggen dat de xbox pack ongeveer net zo veel kost, aangezien ik die zelda disk niet echt als spel zie, staan alleen oude games op en een demo.

maar toch leuk voor de mensen die er nog een consooltje bij willen

:cool:

7. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Kopen die hap voor wie nog geen GameCube heeft hier :cool:

8. Al is hij gratis, dan nog zou ik het er niet voor over hebben om een spel ervoor te kopen.

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij gratis was, zou ik een hele voorraad inslaan;) ;) ;)

10. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me alleen af of die moeilijker versie van zelda 64 er ook bij zit. Want die zou ik wel eens willen spelen. Ik heb hem 1 keer gespeeld. En ik kwam ineens bij de deku tree niet meer verder. Terwijl ik het orgineel helemaal uit me hoofd weet. :confused:

11. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Bah... net Cube gekocht.. Maar inderdaad wel fijne aanbieding! Ik heb de Zelda Pak, met Ocarina of Time en Wind Waker. Maar ik zou die andere ook wel willen hebben. Hopelijk gaan ze ook los verkocht worden :)

12. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niks zinnigs te melden hebt, houd dan je mond ook dicht.

Ontopic: Nu maar hopen dat ze die bonus disk ook los met de nieuwe MK:DD verkopen.

13. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    voor de mensen die nog geen Zelda: ocarina of time hebben gespeeld: het is een _O_ spel, haal m!!

als ik t geld ervoor had gehad, dan had ik t zeker gehaald...
    is zeer goede aanbieding...

Laatst bewerkt: 3 nov 2003
  14. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    |:- Ik had toch nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar ik denk dat ik hem toch ook maar gaan kopen. 150 pleurotjes vind ik toch echt voor niks.. Was nooit zo van nintendo, maar ik ga hem nu toch maar kopen.. *)

15. Sorry hoor maar ik zeg gewoon dat ik hem niet wil ookal geven ze hem gratis weg. Een Playstation hoef ik ook niet.

Of moet ik soms meeloper zijn en zeggen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopenkopen kopen kopen kopen kopkopen kopen kopen kopen kopenen_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

????

16. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    oow, sinds wanneer is het verplicht iets te posten?

17. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou ik deze kopen als ik al die spelen al uitgespeeld heb dus zie ik de meer waarde er niet van.

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    We hebben een F.....A....N.....B....O....Y.... FANBOY

ik moet die cube nu hebben, slaat sinterklaas :+

19. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    jesus man ikke die disc willen.. maarhum geven ze hem ook gewoon weg bij de stand alone game dubble dash?

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hmm.. Als ik nog geen cube had, had ik 'm nu wel gehaalt. Ik heb m'n cube veel te vroeg gehaalt :'-(

Deel Deze Pagina